Lav Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 nu zie ik het ook niet meer maar ik veronderstel dat beus die ondertussen via photobucket verwijderd heeft? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
beus Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 stom ik heb in photobucket een nieuwe map gemaakt met de tekeningen van angouleme, dus nu is die link verkeerd natuurlijk bastide notre dame faure de tien geboden legrain sisco lalor laatste tempelier quereix miss oktober berberian meneer johan bonneau metropolitan espe chateau bordeaux venanzi roodmasker floch ythaq griffo sos geluk Quote Link to comment
Daan Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Hé Beus, dank voor de genomen moeite! Ik heb ze allemaal bekeken en was zwaar onder de indruk, vooral van Bastide en Faure! Floch en Griffo vielen dan weer wat tegen.... maar zeker een mooie score! Quote Link to comment
beus Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 griffo is deels mijn schuld: ik had sos geluk meegenomen, en dat zit niet meer zo in zijn vingers als sherman of mister black ik heb ook niet gezien hoe griffo zijn echte dedicaces waren, dit was een vluggertje buiten de officiele dedicace uren toen we net een interview hadden gehad Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Wat aanwinsten uit Angouleme. Willekeurig gekozen.... :e005: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Bedankt Olsimar. Ben er ook heel blij mee. Heb er nog wel een paar maar die post ik later. Niet alles tegelijk Quote Link to comment
SPeeDy Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Beetje (want het ligt niet in mijn aard) jaloers op de Lincoln Quote Link to comment
belgiumdog Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 ja zeer mooi , wij zijn allen blij hier op het forum dat we die toffe en mindere toffe verhalen van angouleme en andere festivals hier kunnen volgen . en ook tof dat de meeste die dedicase's willen delen op het forum dedicase : maar aub : van sommige weet ik wel wie de tekenaar is , maar soms is het moeilijk te lezen ( de naam van auteur) zou je willen meegeven van wie die dedicase's zijn . zijn echt mooi , ook vind ik die lincoln echt tof , die andere ook hoor , van beurs ook . Wij hebben zitten watertanden hier , om die dedicase's te mogen bekijken . thanks daarvoor . Quote Link to comment
richard Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Hardstikke mooi sssneraul. Trouwens vraagje: Bij de signeersessie van Hub gaf je aan dat je eerder een dedi had gekregen van hem had gekregen die in deel 1 van de cyclus van het vuur voorkomen. Zou je die eens kunnen posten want daar ben ik wel zeer benieuwd naar. Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Richard ik denk dat je een van mijn collega dedi liefhebbers bedoeld want kan niet direct voor de geest halen wat je zou bedoelen. Van hub heb ik Okko, de monnik, Noburo een Geisha en het verliefde oosterse stelletje waar de vertelling aan begin en eind van de laatste cyclus om draaien. En goed punt Belgiumdog. Ik zal de volgende keer er even bij zetten wie het zijn. De meeste zijn wel te achterhalen maar de vrouw met het wijnglas is van Espe (Chateaux bordeaux) De kruipende vrouw met kandelaar is Lalor (laatste tempelier) Tovenaar met staf is van Oger (smaragdridders) en de trompetist is van Roger (Jazz Maynard) O ja en de derde van onder, de dame in kleur is van Queireix (Miss Oktober) Veel plezier Quote Link to comment
richard Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Sorry sssneraul, ik was onvolledig met mijn opmerking. Ik bedoelde het verliefde stelletje. Quote Link to comment
Johan Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Eindelijk tijd gevonden om mijn aanwinsten van Angoulême op het net te zetten : http://www.jvr.compe...AMEUPDATED.HTML Zoals je zult merken, ik ben niet voor de "bekende namen" gegaan. Ik wou eerder internationaal gaan, en dat is wonderwel gelukt met mijn 4 Taiwanezen, 5 Amerikanen, 3 Chinezen, 3 Finnen, 2 Engelsen, 2 Spanjaarden, 2 Italianen, 2 Japanners, 2 Canadezen, een Duitser, een Oostenrijker, een Columbiaan, een Zaïrees, enz. Quote Link to comment
retep Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Heb je de Braziliaanse dames Bax en Grazini gemist ? Quote Link to comment
Johan Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 En nog een 450-tal anderen... Quote Link to comment
retep Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Frustrerend zo'n sisyfus arbeid.... Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Speciaal voor Richard een van de Hub's Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 En nog een paar uit Angouleme. In volgorde: Bessadi Lefeuvre Mael Maffre Raffaelle MAZA Michalak Surzhenko Bertail Pendanx Moynot Loustal Demarez en Meyer Veel plezier Quote Link to comment
Guest richard Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Hardstikke mooii sssneraul. Thanx dat je die Hub erbij poste. Quote Link to comment
bouwertje Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 er zijn er een paar mooie bij sssneraul waar zijn de rest hun tekeningen zoals lecram ,campesino retep peter johan of anderen vooruit opzetten mannen laten zien Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Die Bessadi is erg inyereface. Heel mooi. Goede gezichtuitdrukking! Mooie pose! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Olsimar Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Je vergeet het beste peerd van stal te noemen: Leo op 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 niet vergeten Ik vind die 2e gewoon VEEL mooier. Ziet er gewoon een stuk minder uit dan "de volgende in een reeks van 6000 dedi's in een lang weekend" maar meer alsof de tekenaar er ZIJN in had. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Olsimar Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 niet vergeten Ik vind die 2e gewoon VEEL mooier. Ziet er gewoon een stuk minder uit dan "de volgende in een reeks van 6000 dedi's in een lang weekend" maar meer alsof de tekenaar er ZIJN in had. Bericht was voor de partner van ekoj Quote Link to comment
Johan Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 En nog een 450-tal anderen... Quote Link to comment
Johan Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 waar zijn de rest hun tekeningen zoals lecram ,campesino retep peter johan of anderen vooruit opzetten mannen laten zien Eindelijk tijd gevonden om mijn aanwinsten van Angoulême op het net te zetten : http://www.jvr.compe...AMEUPDATED.HTML Zoals je zult merken, ik ben niet voor de "bekende namen" gegaan. Ik wou eerder internationaal gaan, en dat is wonderwel gelukt met mijn 4 Taiwanezen, 5 Amerikanen, 3 Chinezen, 3 Finnen, 2 Engelsen, 2 Spanjaarden, 2 Italianen, 2 Japanners, 2 Canadezen, een Duitser, een Oostenrijker, een Columbiaan, een Zaïrees, enz. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Bericht was voor de partner van ekoj teveel incrowd opmerkingen (want ik heb geen idee wie de partner is van Ekoj alsook dat ik nu geen idee heb waar de opmerking op slaat) alsook even vergeten een QUOTE te gebruiken Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 er zijn er een paar mooie bij sssneraul waar zijn de rest hun tekeningen zoals lecram ,campesino retep peter johan of anderen vooruit opzetten mannen laten zien Zo, helaas nogal grieperig, maar de tekeningen staan eindelijk op foto. Zojuist even Feijenoord weer zien winnen, dus nu even tijd om een eerste selectie op de reep te plaatsen (allemaal tegelijk zou overdaad zijn . We beginnen met de opening van donderdagochtend, mijn eerste dedi van Angouleme: Achde (Lucky Luke). Gevolgd door Bingono (Piratenvlag), maar een beetje dezelfde pose . Quote Link to comment
Lecram Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Dan voegen wij daar aan toe een kleurige Thomas (Arvandor), gevolgd door eentje waar ik heel blij van werd, Jade uit de serie Clifton (door Rodrique). Hierdoor heb ik een clifton van Turk, Bedu en nu ook Rodrique, een van mijn favoriete series uit de beginjaren van het verzamelen. Quote Link to comment
Lecram Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 We vervolgen met het toetje van de donderdag (op de valreep nog kunnen scoren), een Mangoest door Meyer (XIII mystery). Daarna een tekening van Chan (Crossfire), een heel aardig vloeiend engels pratende tekenaar (partner van Picard van de serie Weena, welke ik later zal posten). Quote Link to comment
Lecram Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 En als slot voor nu even een van mijn favoriete tekenaars, helaas niet in een Blacksad, hij prefereerde een dedi van Tovenarij........ , Guarnido. En als afsluiter voor nu een mooie dedi van Espe (Territorium en Chateau Bordeaux). Quote Link to comment
dutch lines Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Mooie aanwinsten! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
bouwertje Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 mooie tekeningen Marcel sorry Johan Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 `Die Espi is heerlijk! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
retep Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Mitric Espé Bailly Quote Link to comment
retep Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Surzhenko De Vita Bec Delvauxs versie van de Dauphine van Gil Jorudan Veyron Quote Link to comment
Lecram Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 He Retep, mooie Maffre en Bailly. Gek eigenlijk dat we, doordat we nog flink naar het hotel moesten lopen en daar geen bar of gezamelijke ruimte was, eigenlijk nooit elkaars tekeningen konden bekijken. Ik zal er ook nog eens een paar posten. Laten we beginnen met het Thorgal trio, wat mij betreft vond ik alledrie de tekenaars nogal matig signeren, snel zonder echte passie, jammer, maar in de volgorde: Surzenko, De Vita en Rosinski. Quote Link to comment
Lecram Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 We gaan weer verder met mijn moeilijkst verkregen dedi, ik dacht donderdag even snel aan te sluiten bij Bastide (Oorlog der Sambers), dat viel tegen, lange zit, maar wel Benoit en Beus beter leren kennen in de rij Daarna een dedi van Bertail (de enige, nart Rosinski, waarvan ik een frans boek heb gekocht, omdat ik niets bij mij had van hem). Ik vond de dedis zo mooi, dat ik het wel waard vond. De volgende is van Picard (Weena), de partner van Chan. Aardig stel. Quote Link to comment
Recommended Posts