Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

25 minuten geleden, Ambreville zei:

Hij had er nog wel wat, maar niets in windels gekleed. Hij staat wel open voor commissies heb ik begrepen van hem ;)

afbeelding.thumb.png.c56c02e421ccd4291485d3fe72b1a915.png

 

eentje heb ik al :)

 

Wellicht eens tijd voor een nieuwe :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

ik had plezier op FACTS. Aangenaam verrast door de UGLY DUCKLINGS project van Claudio Sciarrone en een stille (want ik spreek geen Italiaans) maar magnifieke mummy van Eugenio Sicomoro die me vertelde "dit is de enige, de eerste en de laatste mummy die ik ooit maak" (in het frans, en dat kon ik net verstaan) met een enorme glimlack en naar zijn collega Joan Urgell gebarend :)

 

En een leuke verrassing toen een Reper naar me toekwam en me een onderzetter toestopte met een mummy-face erop. Verrassing!!!!

181374770_factsautumn2018.thumb.jpg.2d498f27e02320dfe27ba94ac9328a9b.jpg

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

die is ge-wel-dig!!! GEWELDIG!!

Oooooo die had ik idd neit kunnen laten hangen ALS ik hem had zien hangen... ALS... which I did not!! BOOOHOOOOOO :)

En ALS ze hem in XXXL hadden natuurlijk :)

Ken jij de booth of weet jij de dealer?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik kreeg er ook nog een paar in Breda :e005::

 

1842563267_Andreucci_EvH.thumb.jpg.437623fd19743bf824abc9a6ef22123d.jpg

 

(door de drukte bij de kraam werd deze pas zondagavond in het hotel getekend...)

 

En mede-reper Fabio Bono blijkt inderdaad, zoals het iedere Italiaan betaamt, een keurige Tex in de vingers te hebben :cheerf2::

 

35118129_Fabio_Bono.thumb.jpg.c8d5aaebf2cccfba8e163679fd1dacf5.jpg

 

En onderstaande is het begin van een grotere tekening waarbij steeds een andere tekenaar één van de vier karakters (Tex, Carson, Kit, Tijger) mag toevoegen. Het bar-idee is natuurlijk schaamteloos gejat van Dedi-Kas :e007:. En mocht ik ooit Jordi Bernet nog eens treffen dan mag hij de barvrouw erbij tekenen:

 

1299047063_Andreucci_Bar--.thumb.jpg.7c85cdce23d562e81450c3c1131a35b9.jpg

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
Op 2/10/2018 om 15:25, SPeeDy zei:

Helaas niet. Moest aan jou denken vandaar foto gemaakt. Maar kon je nt contacteren 😞

had ik maar beter moeten opletten :)
Of je een Facebook vriendje moeten maken :D

alexjodo: merci om te sharen! Die zijn prachtig!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
31 minuten geleden, alexjodo zei:

886152612_SmudjaGradimir-Mausart01.thumb.jpg.2aaa77e7a34062e76aac7f37624fb8c0.jpg

Waaw!

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...