nobody Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Simon B Mijn tweede. Maar voor Schoonheid gegaan, toen ik die zag was ik meteen verkocht. Zwendel Link to comment
sanderg Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Makkelijkste tot nu toe: -) https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Rik Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Ik ga voor de schoonheid, dus B Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Waldorf Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Boerke is erg geestig, maar de trein is mooier. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bart 01 Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 B is zeker mooier, maar Boerke is echt grappig. Het gevoel laten spreken en voor A gegaan. Link to comment
Yncke Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Bij B heeft die stoter voor die man mij altijd in de war gebracht. Het is correct en zo, maar elke keer ik die cover zie, denk ik eerst dat die man daar met een schild staat. A dus. yncke.be Link to comment
Kristof Berte Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 B is de mooiste, maar ik stem toch A omdat ik die op basis van de cover eerder zou kopen dan B. Hoewel ik B heb en A niet. Soit: A gestemd. Leve Boerke! 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Timhardt Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Ik hou niet van humoristische strips of gags. B dus. Link to comment
Simon Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Het gaat hem niet over de inhoud, maar over de cover. Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 A beetje vulgair, maar toch de betere cover. Die tekening van Schuiten is voor mij ergens niet in evenwicht. Link to comment
Rik Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Boerke is erg geestig, maar de trein is mooier. De bijfiguur op cover B ook Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Timhardt Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Het gaat hem niet over de inhoud, maar over de cover. Ik ben ook niet voor humor op covers ???? Link to comment
Chimi Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 A beetje vulgair, maar toch de betere cover. Die tekening van Schuiten is voor mij ergens niet in evenwicht. idem, alhoewel dat vulgaire mij niet echt stoort http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Waldorf Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Vulgair? Slaat de nieuwe preutsheid hier ook al toe? Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Preutsheid? ik heb er wel op gestemd hé. Maar niet mijn soort humor. Link to comment
Recommended Posts