Guest Kontiki Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Vanaf 24 oktober bij Humo: wekelijks een hardcover van Largo Winch, 20 in totaal, het laatst verschenen deel 21 dus niet erbij. Het zal wel weer op een kleiner formaat zijn (want het moet meegeseald kunnen worden met Humo), maar doe er je voordeel mee. Quote Link to comment
Waldorf Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Neen. Als het je op 16 weinig zei zal dat nu niet veranderd zijn. Ik heb ook al lang afgehaakt. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Zwendel Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ik ben bij nr.11 afgehaakt. Misschien koop ik de ontbrekende wel. Vond het niet zo'n fantastische reeks. Quote Link to comment
Timhardt Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ik ook, maar de eerste 10 zijn dikke fun, de financiele strategie van OOB heeft me altijd geboeid. Ik zou de eerste 10 wel willen kopen in HC, als iemand mijn SC'S wil overkopen, perfecte staat, eerste drukken, allen SC'S.... Quote Link to comment
Aerogi Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Yep, de eerste 8 zijn van een hoog niveau, spanning doorspekt met wat humor. Vanaf 'Venetië zien... en sterven' vond ik het minder qua scenario. Het was eerder een achtervolging hier, achtervolging daar. Weliswaar zeer goed getekend. Quote Link to comment
Marinelli Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ik blijf fan van deze reeks. Deel 21 nog niet gelezen, maar die ligt wel bovenaan de stapel Quote Link to comment
Krimson Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ik vind dit toch ook ver boven de middelmaat hoor, er zit wel eens een mindere cyclus in maar toch. Topreeks Quote Link to comment
Rik Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 1 uur terug, Marinelli zei: Ik blijf fan van deze reeks. Deel 21 nog niet gelezen, maar die ligt wel bovenaan de stapel 21 is met een andere scenarioschrijver. Spoiler Ik heb het inmiddels gelezen en ben nog niet helemaal tevreden met het resultaat, na 20 delen moet Winch ineens de beurs op . Financieel te technisch en nog te weinig humor en avontuur. Misschien dat het volgende deel het tweeluik toch nog een mooie draai geeft.. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
sanderg Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 4 hours ago, Koen said: Ik heb ervaren dat Largo Winch en XIII de perfecte reeksen zijn om onschuldige zielen verslaafd te maken aan strips. klopt als n bus! net als Thorgal overigens! die laatste serie was echt het begin van mijn volwassen stripliefde. Van kinds af aan wel sus en wis, kuifje en Asterix gelezen maar Thorgal - dat was van een andere orde 😀 ik was helemaal hooked Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Guest Kontiki Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Bij mij gebeurde dat ook dankzij die reeksen, aangevuld met Soda en Storm. Quote Link to comment
Tweetie Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 5 uren geleden, Koen zei: Ik heb ervaren dat Largo Winch en XIII de perfecte reeksen zijn om onschuldige zielen verslaafd te maken aan strips. Dan mag de stripwereld Humo dus wel dankbaar zijn. Quote Link to comment
marioboon Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 9 uren geleden, Aerogi zei: Yep, de eerste 8 zijn van een hoog niveau, spanning doorspekt met wat humor. Vanaf 'Venetië zien... en sterven' vond ik het minder qua scenario. Het was eerder een achtervolging hier, achtervolging daar. Weliswaar zeer goed getekend. Maar Francq kan nog altijd alleen lelijke mooie vrouwen met hangborsten tekenen... Quote Link to comment
Waldorf Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 7 uren geleden, marioboon zei: Maar Francq kan nog altijd alleen lelijke mooie vrouwen met hangborsten tekenen... Het is eigentijdser om te zeggen dat Largo Winch een grote emancipatorische kracht heeft gehad voor vrouwen met hangborsten. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
eriktex Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Dat lijkt me een wat oudere vrouw wiens gezicht gelift is... en voor de rest had ze geen geld... Zeer realistisch tekenwerk dus . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Tweetie Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 In ieder geval geen Powergirl in normale kleding: Misschien moet Franq wat oefenen met comics.... Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 UP! UP! inderdaad! Da's helemaal plastic. Neen, laat Francq het maar houden bij zijn realistischer hangborsten. Die eerste Largo Winch strips. Dat gaf toch wel een schokgolf. Goeie symbiose tussen scenarist en tekenaar die elkaar naar een hoger niveau tilden (de oudere strips van Francq waren een stuk minder). Het vet is intussen van de soep, maar met de nieuwe scenarist misschien een nieuw elan. Ik blijf het volgen! Quote Link to comment
marioboon Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 13 uren geleden, Waldorf zei: Het is eigentijdser om te zeggen dat Largo Winch een grote emancipatorische kracht heeft gehad voor vrouwen met hangborsten. 11 uren geleden, Tweetie zei: In ieder geval geen Powergirl in normale kleding: Misschien moet Franq wat oefenen met comics.... Ik ben meer voor Los Bros Hernandez ;-) Quote Link to comment
sanderg Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 On 10/11/2017 at 11:16 AM, Tweetie said: In ieder geval geen Powergirl in normale kleding: Misschien moet Franq wat oefenen met comics.... Plastic of niet- ik kijk hier liever naar dan die graatmagere skeletachtige Francq-wezens (zoals het exemplaar hierboven)... Iemand enig idee overigens wie de tekenaar is van deze cover? T lijkt niet Prasetya te zijn (zijn overige werk lijkt hier helemaal niet op) Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
sanderg Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Al gevonden - het is ene Warren Louw Nooit van gehoord...maar hij kan in elk geval mooie vrouwen tekenen. Hermann moet ook maar eens bij hem in de leer (al is Hermann ondertussen zo oud en (al dan niet terecht de hoogste hemel in geprezen die er bestaat) dat ik niet denk dat hij ooit nog een echt mooie vrouw zal kunnen tekenen :-) Overigens- Largo heb ik ook altijd een topreeks gevonden. Akkoord- Vanaf Venetie zien werd het minder maar het niveau stak wat mij betreft met kop en schouders boven de middenmoot van strips uit. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
acor Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 2 uren geleden, sanderg zei: al is Hermann ondertussen zo oud en dat ik niet denk dat hij ooit nog een echt mooie vrouw zal kunnen tekenen :-) Ze doen mij altijd aan Neanderthalers denken ... Quote Link to comment
Renegade Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Largo Winch vond ik wel aardig maar ik kan me wel herinneren dat hij in een belangrijke vergadering met zijn mes zat te spelen in 1 van de eerdere delen. Vrij kinderachterig en nep stoer en slecht voor de strip. Net als in irs waar de hoofdpersoon tegen een verdachte zegt dat als ie moord geen probleem is zolang hij zijn belastingen maar betaald. Wie verzint die onzin. Vrij ongeloofwaardige strips. Quote Link to comment
sanderg Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 1 hour ago, acor said: Ze doen mij altijd aan Neanderthalers denken ... treffend voorbeeld inderdaad! ik ben toch blij dat ik n mooiere vrouw heb dan womanizer Jeremiah 🤣 Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Recommended Posts