Jump to content

[Tweede Ronde (4)] pagina 7 vs. pagina 23


Yncke

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

63 members have voted

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 01/15/2018 at 07:00 AM

Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

1F3749E9-E7FC-4EB8-B79B-0F700A5601C1.jpe

 

uit de topreeks De Aasgieren (Marini).

 

JJL

 

 

B

 

img043.jpg.434032b6484f07deaf4b4c4a227d1

 

Deze plaat van Gotlib is prachtig. Heerlijke paginaindeling ook nog grappig bovendien. En tenslotte: zwart/wit strips zijn vandaag de dag een ondergeschoven kindje, maar vaak nóg mooier dan ingekleurde...

 

eriktex

Link to comment
  • 2 weeks later...
1 uur terug, esteban² zei:

Nu we in ronde 2 zitten, horen ze voor mij beide niet meer thuis in deze strijd. 

Jammer dat Uderzo en Franquin elders tegen elkaar striiden en hier deze twee platen tegenover elkaar staan. Loting had beter uit kunnen pakken. 

Link to comment

Allez kom, dit zijn toch 2 schitterende platen die ik zo aan de muur zou willen hangen.

Het filmische van A is heel knap gedaan.

Het spelen met de plaatindeling en die giraf in verschillende poses (denk even al die tekst en ballonnetjes weg) is toch gewoonweg geniaal, los van het feit dat ik helemaal niks heb met Gotlib.

2 totaal verschillende platen en stijlen, moeilijk om dan een keuze te maken. Maar A zou ik liever ophangen, A dus.

 

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.








×
×
  • Create New...