Debby Geplaatst: 14 januari 2018 Geplaatst: 14 januari 2018 Ehhhh, lees even op de folder 18 maart 2018. Dagej later dus. Quote
Johan Geplaatst: 14 januari 2018 Geplaatst: 14 januari 2018 Ik ben al blij dat het een week later dan Soignies is, maar ja Staf en Ingrid zitten erzelf... Quote
Kool Thing Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Ik zal er zijn :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
bouwertje Geplaatst: 18 januari 2018 Auteur Geplaatst: 18 januari 2018 1 uur geleden, Kool Thing zei: Ik zal er zijn :-) Top Quote
bouwertje Geplaatst: 18 januari 2018 Auteur Geplaatst: 18 januari 2018 Nog 2 maand en het is weer zover hier de namen van de auteurs die al toegezegd hebben. Auteurs voor 2018 : Philippe Glogowski : Henry's dagboek--De grote witte hert--La légion ( enkel in het Frans ) ... Eugenio Sicomoro : Koud licht--Levenslijnen--De poort naar de hemel--Rio Grande... Ersel : De bewaker van de lans--Het einde der tijden--Frenchy--De Zouaaf--De pioniers van de nieuwe wereld--Medea ... Yves Swolfs : Lonesome (Enkel in het Frans)-Legende-De prins van de nacht … Annabel : Héracles ( Fr )--Magus--Roma.... Louis-Michel Carpentier : Bij Sjaak,tussen pot en pint--Op de loopgraven--De rioolkoninkjes--Vieze varkens.... Kyko Duarte ( Daedalus ): Elfen... Thomas Du Caju : Betty & Dodge--Little England--Sabbatini--Willem 1....... Jean-Marie Minguez ( stand Raphaël Tanguy): Malafide--De legenden van Korrigan.... Céka ( Stand Raphaël Tanguy Fr ) : Ad Victoriam--Mont Saint Michel--Man van het jaar--De moorden in de Rue Morgue--Histoires et légendes..... Daniel Kox : Agent 212..... Ingrid De Vuyst (Auteur en Inkleuring ) : Auteur Blauwe Bliksem ( EB )-Medeauteur Scoutswoord,erewoord---Inkleuring Pompei 2-- Lois—Sparta 2—Medea 2—De Braziliaanse Droom-- Paolo Grella : Galkiddek--Libertalia--Le manuscrit interdit.... Bojan Kovacevic : Arctica--De helse meute--Rubine--Uur U ...... Renaud :Harry Dickson--Jessica Blandy--Venus H--Pokervrouw--De Rode duivels (TJ)-De kinderen van de salamander..... Hermann-Yves Huppen : Bernard Prince--De bloedbruiloft--Dracula--Jeremiah--Comanche--Jugurtha Andrei Arinouchkine : Ewen--L'oiseau de feu-- Illein--La Face cachée de Waterloo( Enkel in het Frans ) Leonardo Palmisano : Scoutswoord erewoord--De reizen van Alex Egypte 3.... Stefano Carloni (Daedalus) :De vorsers--Sinclair..... Jean-Marc Krings : Fanny K--Jacky Ickx--De Sliert...... Clech ( Stand Raphael Tanguy Fr ) : Ad Victoriam--La guerre des belles dames--Histoires et Légendes Normandes .... Tim "Tibo"Bolssens : Workshop striptekenen voor de Geraardsbergse jeugd Ron van Riet : Robert en Bertrand--Gaston en Leo--Graag gedaan--De val der blinden--Marc Sleen 80--De wolf van Sint-Pieter...... Patrick Van Oppen (stand uitgeverij Hauwaerts) : Mr. Nobody--Pieter Aspe--De Vries... Jimmy Hostens : Altijd ergens oorlog--Katelijne van Brugge ... Ivan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleet Wouter Van Ghysegem(EB) : Boswachter John Bart Pletinckx : Scenarist Matthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber--Surprise ..... Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff... Pascal Schokaert(EB) : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke... Pierre Boschmans(EB) : Het broze barakske Pascal Piatti (EB enkel in het Frans) Plaines D'Abraham--Baba faitson cinema--Envie d'ailleurs--Le Kamikaze... Walter Laureysens : Bessy--Essef-Killroy was here ..... Yan Gevuld (EB) : Grueson--De avonturen van Razor..... Aaargh (EB) : Het jaar van Aaargh.... Alain Poncelet (EB): Rusalka 'De geest van het meer'--Omega Thanates..... Patrick Cornelis ( EB ): Virus Marcuz Weemaels (EB): Art & Sketch Jimmy Steen : Kindergrimmage en kleurwedstrij Quote
Tweetie Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 8 uren geleden, bouwertje zei: Céka ( Stand Raphaël Tanguy Fr ): Wat betekent dat eigenlijk? Toch zeker niet op een Vlaamse beurs Franstlige boeken moeten kopen? Quote
Kool Thing Geplaatst: 19 januari 2018 Geplaatst: 19 januari 2018 Ik zal er zeker zijn :-) Mooie namen!!!! Sicomoro <3 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Jason Fly Geplaatst: 19 januari 2018 Geplaatst: 19 januari 2018 6 uren geleden, Kool Thing zei: Ik zal er zeker zijn :-) Ik normaalgezien ook. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
Campesino Geplaatst: 19 januari 2018 Geplaatst: 19 januari 2018 Dat wordt weer een hotel overnachting om er op tijd bij te zijn. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Cartoonist Hansha Geplaatst: 21 januari 2018 Geplaatst: 21 januari 2018 Al een mail gestuurd nog geen antwoord, had toegezegd op een beurs Quote
lukoste Geplaatst: 21 januari 2018 Geplaatst: 21 januari 2018 9 uren geleden, The Alderwood zei: Ik ken precies alleen Swolfs van die lijst. Naar het schijnt is die Hermann ook wel een veelbelovend talent. Quote
bouwertje Geplaatst: 21 januari 2018 Auteur Geplaatst: 21 januari 2018 11 uren geleden, Cartoonist Hansha zei: Al een mail gestuurd nog geen antwoord, had toegezegd op een beurs Naar wie hebt u een mail gestuurd? Quote
Cartoonist Hansha Geplaatst: 21 januari 2018 Geplaatst: 21 januari 2018 1 uur terug, bouwertje zei: Naar wie hebt u een mail gestuurd? geachte naar beide emailadressen op de flyer Quote
bouwertje Geplaatst: 22 januari 2018 Auteur Geplaatst: 22 januari 2018 Hans ik heb Staf verwittigd en hij zou een mail gestuurd hebben. Quote
Fons van Erp Geplaatst: 22 januari 2018 Geplaatst: 22 januari 2018 Ik kom zeker weer dit jaar.!! Quote
bouwertje Geplaatst: 23 januari 2018 Auteur Geplaatst: 23 januari 2018 21 uren geleden, Fons van Erp zei: Ik kom zeker weer dit jaar.!! Altijd welkom 🤗 Quote
SPeeDy Geplaatst: 23 januari 2018 Geplaatst: 23 januari 2018 On 21-1-2018 at 7:23 PM, lukoste said: Naar het schijnt is die Hermann ook wel een veelbelovend talent. En die Renaud is dat iets? Heeft die Jessica Blandy verdergezet na Griffo? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
bouwertje Geplaatst: 5 februari 2018 Auteur Geplaatst: 5 februari 2018 Een wat nieuwe namen Patrick Van Oppen (stand uitgeverij Hauwaerts) : Mr. Nobody--Pieter Aspe--De Vries... Jean-Marie Minguez ( stand Raphaël Tanguy): Malafide--De legenden van Korrigan.... Thomas Du Caju : Betty & Dodge--Little England--Sabbatini--Willem 1....... Quote
Kool Thing Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Echt een heel straffe line-up. Knap werk Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
bouwertje Geplaatst: 6 februari 2018 Auteur Geplaatst: 6 februari 2018 3 uren geleden, Kool Thing zei: Echt een heel straffe line-up. Knap werk De mensen doen hun best he😁 Quote
Gast Display-Name Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 Ik strompel waarschijnlijk wel eens binnen. Quote
bouwertje Geplaatst: 28 februari 2018 Auteur Geplaatst: 28 februari 2018 TOT ONZE GROTE SPIJT DIENEN WIJ JULLIE MEDE TE DELEN DAT DE HEER AUGUSTIN POPESCU ( STAND DAEDALUS ) NIET AANWEZIG ZAL ZIJN OP ONS FESTIVAL OP 18 MAART AANSTAANDE. Quote
Gast Davy Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Is het daar een beetje de moeite? Veel recentere 2e handsstrips te koop? Quote
Kool Thing Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Een hele toffe beurs met de oppervlakte van een kleinere sporthal. Je geraakt er wel je geld kwijt :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Warson Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 Op 18-1-2018 om 22:20, Tweetie zei: Wat betekent dat eigenlijk? Toch zeker niet op een Vlaamse beurs Franstlige boeken moeten kopen? Hoe zit het in elkaar bij de stand van Raphael Tanguy? Heeft die Nederlandstalige albums bij van de signerende auteurs? Of iets anders aankopen? Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"
bouwertje Geplaatst: 8 maart 2018 Auteur Geplaatst: 8 maart 2018 2 uren geleden, Warson zei: Hoe zit het in elkaar bij de stand van Raphael Tanguy? Heeft die Nederlandstalige albums bij van de signerende auteurs? Of iets anders aankopen? Ik zal eens navraag doen maar denk dat ze alleen Franstalige strip hebben zo als vorig jaar . Quote
bouwertje Geplaatst: 10 maart 2018 Auteur Geplaatst: 10 maart 2018 Op 8-3-2018 om 17:21, Warson zei: Hoe zit het in elkaar bij de stand van Raphael Tanguy? Heeft die Nederlandstalige albums bij van de signerende auteurs? Of iets anders aankopen? Er zullen alleen Franstalige strips te koop zijn op de stand Tanguy Quote
Gast Gastje Geplaatst: 10 maart 2018 Geplaatst: 10 maart 2018 Een groot succes zal dat niet worden. Maar er was daar ooit iemand die een Nederlandse versie van zijn Franse strip verkocht, maar dat Nederlands was om van weg te lopen. Dus misschien is het maar beter zo. Quote
bouwertje Geplaatst: 11 maart 2018 Auteur Geplaatst: 11 maart 2018 11 uren geleden, Gast Gastje zei: Een groot succes zal dat niet worden. Maar er was daar ooit iemand die een Nederlandse versie van zijn Franse strip verkocht, maar dat Nederlands was om van weg te lopen. Dus misschien is het maar beter zo. En waarom zou het geen succes zijn ,je moet niet vergeten dat Geraadsbergen grens aan de Waalse kant he. Quote
Yan Geplaatst: 11 maart 2018 Geplaatst: 11 maart 2018 Ik lees hier dikwijls klaagzangen over het ontbreken van grote namen (Franstalige) op beurzen, Geraardsbergen is één van de weinige stripbeurzen (samen met Knokke) die er wel nog in slagen die tekenaars (tekenaarsters) te lokken. Een huzarenstukje van Staf, met beperkte middelen en lage inkomprijs (3 euro), allen daarheen, volgende week ! Quote It could be worse, it could be raining !
bouwertje Geplaatst: 11 maart 2018 Auteur Geplaatst: 11 maart 2018 Bedankt Yan voor de mooie reclame Quote
bouwertje Geplaatst: 11 maart 2018 Auteur Geplaatst: 11 maart 2018 Voor chaos te vermeden zal het een bieding in gesloten briefomslag worden Op de beurs meer uitleg. Quote
Ambreville Geplaatst: 11 maart 2018 Geplaatst: 11 maart 2018 Ik schat dat die na 10 seconden verkocht is. Quote
devilcreator Geplaatst: 12 maart 2018 Geplaatst: 12 maart 2018 15 uren geleden, bouwertje zei: originele tekening van Kyko Duarte zal te koop zijn op ons stripfestival! De plaat is 30cmx30cm groot en zit in een kader van 40cmx50cm groot. De prijs voor deze prachtige tekening bedraagt 150 euro. Wees er dus snel bij op het festival, want hier is slechts één exemplaar van! En hoe werkt dit dan? Gewoon naar de stand van Daedalus en daar in als een zot naartoe gaan om dit te kopen? Ik verwacht dat dit toch een absurd scenario gaat worden. Quote
Ambreville Geplaatst: 12 maart 2018 Geplaatst: 12 maart 2018 1 uur geleden, devilcreator zei: En hoe werkt dit dan? Gewoon naar de stand van Daedalus en daar in als een zot naartoe gaan om dit te kopen? Ik verwacht dat dit toch een absurd scenario gaat worden. Inderdaad een rare aktie. 5 minuten faam voor een brave illustratie kunnen tonnen ontgoocheling opleveren. Zorg voor interessanter materiaal en veil het voor een goed doel. Quote
Lecram Geplaatst: 12 maart 2018 Geplaatst: 12 maart 2018 3 uren geleden, Ambreville zei: Inderdaad een rare aktie. 5 minuten faam voor een brave illustratie kunnen tonnen ontgoocheling opleveren. Zorg voor interessanter materiaal en veil het voor een goed doel. altijd goed..... Quote
bouwertje Geplaatst: 12 maart 2018 Auteur Geplaatst: 12 maart 2018 Nieuwe naam Stacy Tarumbana (stand Raphael Tanguy) Quote
Recommended Posts