Yncke Posted December 15, 2018 Posted December 15, 2018 Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A de achterkant van de eerste Capricornus Peter Motte B De Asterix backcover is uiteraard ook een hele beroemde (en mooie vind ik). Wel jammer van die streepjescode.. sanderg yncke.be
Rik Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Moeilijke keuze. Ik ben toch voor Andreas gegaan. Capricornus kijkt je aan waardoor er interactie ontstaat. Bij het plaatje van Asterix ben je alleen toeschouwer. Omnia mutantur nihil interit
Yncke Posted December 31, 2018 Author Posted December 31, 2018 Inderdaad, niet simpel om te kiezen. Ernstig versus sympathiek. Ik ben voor B gegaan. yncke.be
Rork Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 A, al was het de rug waardoor ik Cap ontdekt heb.
Ambreville Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 B zonder competitie. In elke tekening weet Uderzo het gevoel tussen Asterix en Obelix te vatten. De cover is ook volledig functioneel naar albumoverzicht toe en volledig in lijn met de albums. A is eerder eng en roept de vraag op waarom die kerel zijn snor op de onderlip getekend krijgt.
sanderg Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 tja.. ik ga toch voor de cover die in heb zelf ingebracht:-) Ik ben dol op t tekenwerk van Uderzo- met recht n meester van de 9e kunst! weinigen kunnen zulke beweeglijke tekeningen maken en deze vrolijke backcover belichaamt voor mij perfect de gehele reeks https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Madam Kito Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Omwille van dat belachelijke laddertje van Obelix ga ik voor A
Yncke Posted December 31, 2018 Author Posted December 31, 2018 1 hour ago, Tom B said: Omwille van dat belachelijke laddertje van Obelix ga ik voor A Ik heb dat altijd een beetje als deel van de grap beschouwd. Ze konden het weggelaten hebben, maar met is zoveel... Obelixer. yncke.be
Madam Kito Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 33 minuten geleden, Yncke zei: Ik heb dat altijd een beetje als deel van de grap beschouwd. Wat is de rest van de grap?
Yncke Posted December 31, 2018 Author Posted December 31, 2018 Als ik me goed herinner was de ladder een stuk zinniger toen er nog niet zoveel titels waren en er dus minder menhir weggekapt moest worden. Maar misschien herinner ik 't mij verkeerd... yncke.be
Rik Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Het minitrapje is een uitvinding van Hachette. Er waren al een heleboel titels voor handen toen Hachette Asterix ging uitgeven. Omnia mutantur nihil interit
esteban² Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Alweer zo'n lelijkerd van Andreas, het gaat nooit klikken tussen mij en hem. Asterix dus, met afstand. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Peter Motte Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 En zie: géén barcode op de Cap! Die C rechtsonder is van de Catawiki-site waar ik de foto heb gepikt. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts