Yncke Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 Tweede ronde. Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A De achterkaft van de eerste Ragebol heeft altijd indruk op me gemaakt, ik weet dat enkel de achterkaft telt maar ook op zichzelf blijft die erg sterk en geeft perfect de sfeer van het verhaal zelf weer. Bonte B Deze backcover is van de Huurling simpelweg omdat het werk van Segrelle niet mag ontbreken in dit toernooi. Rik yncke.be Link to comment
pudifar Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Nu we in de tweede ronde zitten vind ik dat het moeilijker wordt om kiezen. Dit duel is alweer niet makkelijk! Link to comment
Vittorio Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Wat B betreft: "Dit is het plan: we bouwen een zeer hoge brug die even smal is als een ezelpad en die uitkomt op de brede toegangstrap van uw paleis." "Is dat niet onpraktisch?" "Niemand let erop, alle aandacht gaat uit naar uw tettendak." Link to comment
Waldorf Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 1 uur terug, Vittorio zei: Wat B betreft: "Dit is het plan: we bouwen een zeer hoge brug die even smal is als een ezelpad en die uitkomt op de brede toegangstrap van uw paleis." "Is dat niet onpraktisch?" "Niemand let erop, alle aandacht gaat uit naar uw tettendak." Architecten! Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Rik Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 2 uren geleden, Vittorio zei: Wat B betreft: "Dit is het plan: we bouwen een zeer hoge brug die even smal is als een ezelpad en die uitkomt op de brede toegangstrap van uw paleis." "Is dat niet onpraktisch?" "Niemand let erop, alle aandacht gaat uit naar uw tettendak." Gelukkig zijn die vliegende walvissen een stuk realistischer en zeer praktisch Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Vittorio Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Ik heb Ragebol nooit gelezen maar besef nu pas dat ik vaak zijn muurschildering heb gezien in Brussel. Gezien de 'aard' van het buurtje dacht ik dat het een stripfiguur was met zijn vriendje maar voilà, het is dus Ragebol en zijn meisje met kort kapsel... Link to comment
Waldorf Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 11 minuten geleden, Vittorio zei: Ik heb Ragebol nooit gelezen De eerste drie zijn stripgoud! Nummer 4 en 5 mag u laten voor wat ze zijn. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Vittorio Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 21 minuten geleden, Waldorf zei: De eerste drie zijn stripgoud! Nummer 4 en 5 mag u laten voor wat ze zijn. Goede raad is goud waard ! Link to comment
Bonte Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 On 1/10/2019 at 2:01 PM, Waldorf said: De eerste drie zijn stripgoud! Nummer 4 en 5 mag u laten voor wat ze zijn. Dat is dan nog vriendelijk uitgedrukt. Link to comment
Peter Motte Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 B Die hele Frank Pé wordt kapotgemaakt door die stomme band onderaan. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Tanuki Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Ik vind beide goed, maar heb een lichte voorkeur voor Segrelle. Mede door die band inderdaad. Wat de architecten betreft: dat is louter militaire logica. Tot ze de luchtmacht hebben uitgevonden uiteraard... Link to comment
Recommended Posts