Jump to content

Tweede kwartfinale achtercover 23 vs. achtercover 21

Yncke

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

65 members have voted

1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?

This poll is closed to new votes

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 02/05/2019 at 07:00 AM

Recommended Posts

Posted

Tweede kwartfinale

Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

A

image.png.3f92bfb9f3ec16ee804f9aa1b4447c

Een prachtige tekening die ook de sfeer van Sarah en Robin weergeeft. Meer moet dat soms niet zijn.

esteban²

B

21.png.af893a78005305873869e184a7d44bc3.

Lucky Luke die sneller schiet dan zijn schaduw is uiteraard een iconische en alom gekende backcover. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar deze achterplat uit begin jaren vijftig met een melancholische cowboy.

Tuizentfloot

Posted

Bizar. Nooit op A gestemd in vorige rondes, wel op B. En nu deze tegenover elkaar staan zonder twijfel A gestemd.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Posted

A gestemd. Leuke vrolijke cover - daar zou ik het boek op kopen.

Lucky Luke tekening (zowel LL als JJ) vind ik niet echt passen bij het 'dol-vermakelijke' in de tekst. Het lijkt of ze die rots af willen springen. Brrr….

Posted

Uiteraard Sarah & Robin, wat een totaalplaatje is. Duidelijke info over inhoud en auteur en een uiterst charmante prent die de geest van de strip prima weet te vatten.

Op Luke stemde ik eerder al eens, maar toen stonden er zwakkere tegenkandidaten tegenover. De Luke-inzending van Tom B is ook beter in het overbrengen van de inhoud, deze tekst doet dat niet voor mij.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Posted
1 uur geleden, esteban² zei:

Hoezee voor Yncke!

Proef ik hier een klein beetje eigenbelang? :e007:

Omnia mutantur nihil interit

Posted

Sssst.  En ja.  Maar ze heeft ook gewoon gelijk. :)  Ik vrees dat ze eerder tegenover elkaar zullen komen te staan, maar "Sam vs Sarah & Robin" is voor mij dé finale.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Posted
3 uren geleden, Zwendel zei:

Cover B heeft zeer veel geel en A zal het toch wel halen, dus B.

Yep, geel is niet in de mode dit toernooi😕

Omnia mutantur nihil interit

Posted

Ik wou zeggen: geel is té zomers voor het moment, maar dat kan je van de achtercover van Sarah & Robin ook zeggen... dus aan de seizoenen zal het niet liggen.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...