Yncke Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 Tweede kwartfinale Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Een prachtige tekening die ook de sfeer van Sarah en Robin weergeeft. Meer moet dat soms niet zijn. esteban² B Lucky Luke die sneller schiet dan zijn schaduw is uiteraard een iconische en alom gekende backcover. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar deze achterplat uit begin jaren vijftig met een melancholische cowboy. Tuizentfloot yncke.be
SPeeDy Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 Bizar. Nooit op A gestemd in vorige rondes, wel op B. En nu deze tegenover elkaar staan zonder twijfel A gestemd. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Rene Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 A gestemd. Leuke vrolijke cover - daar zou ik het boek op kopen. Lucky Luke tekening (zowel LL als JJ) vind ik niet echt passen bij het 'dol-vermakelijke' in de tekst. Het lijkt of ze die rots af willen springen. Brrr….
sjaakie Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 Het verbaasd mij ook dat lucky luke zo ver is gekomen. En op dit moment ook hier voorstaat.
esteban² Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 Uiteraard Sarah & Robin, wat een totaalplaatje is. Duidelijke info over inhoud en auteur en een uiterst charmante prent die de geest van de strip prima weet te vatten. Op Luke stemde ik eerder al eens, maar toen stonden er zwakkere tegenkandidaten tegenover. De Luke-inzending van Tom B is ook beter in het overbrengen van de inhoud, deze tekst doet dat niet voor mij. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Yncke Posted January 29, 2019 Author Posted January 29, 2019 De Sarah en Robin. Voor mij mag deze achtercover het toernooi winnen. yncke.be
esteban² Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 6 uren geleden, Yncke zei: De Sarah en Robin. Voor mij mag deze achtercover het toernooi winnen. Hoezee voor Yncke! STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Rik Posted January 29, 2019 Posted January 29, 2019 1 uur geleden, esteban² zei: Hoezee voor Yncke! Proef ik hier een klein beetje eigenbelang? Omnia mutantur nihil interit
esteban² Posted January 30, 2019 Posted January 30, 2019 Sssst. En ja. Maar ze heeft ook gewoon gelijk. Ik vrees dat ze eerder tegenover elkaar zullen komen te staan, maar "Sam vs Sarah & Robin" is voor mij dé finale. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Werner Posted January 30, 2019 Posted January 30, 2019 Die cover van S&R is gewoon mooi. Punt. http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
Zwendel Posted January 30, 2019 Posted January 30, 2019 Cover B heeft zeer veel geel en A zal het toch wel halen, dus B.
Rik Posted January 30, 2019 Posted January 30, 2019 3 uren geleden, Zwendel zei: Cover B heeft zeer veel geel en A zal het toch wel halen, dus B. Yep, geel is niet in de mode dit toernooi Omnia mutantur nihil interit
Tanuki Posted January 31, 2019 Posted January 31, 2019 Ik wou zeggen: geel is té zomers voor het moment, maar dat kan je van de achtercover van Sarah & Robin ook zeggen... dus aan de seizoenen zal het niet liggen.
Recommended Posts