Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Normaal vind ik m geen zeikerd, maar die laatste plaat van 'm : om de haren uit het hoofd te rukken.
Nu ja, anders kan-ie ook zeiken hoor, en zich heel belangrijk voelen in Belgische talk shows.

Hoe noemt die nu ...
Zwart haar. Tröckener Kecks zanger ? dacht ik ...

 

edit : zie zwendels post hierboven.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Godver die nederlandse zeiker is op Radio 1 weer bezig, met zijn covers van nederlandse liedjes. Het zal wel hip zijn zeker ?

Ik vind de versie van Van Duin duizend keer beter dan dat wanna-be-intelectualistisch en ersatz-cultureel gekweel van die rotkop.

En nou draaien ze weer zijn versie van sjakie van om de hoek of zo op Radio 1. Een cirkelzaag is beter.

Ze moeten aan hun wettelijk bepaald aandeel nederlandstalig gejank komen zeker ? Anders had yevgeni ook al lang afgedaan. nog zo'n gezaag.

 

Vergeef me de fouten in de titels en namen, maar ik was me aan het ergeren, en dit is de draad daarvoor !

Quota hé... :e012:

Link naar reactie

Fecking hell. Bij het browsen plotseling alles vastgelopen, kon enkel nog een harde reboot doen.

 

Laptop begon volledig systeem te herinstalleren. Na ongeveer een uur terug opgestart en ik zie dat W8.1 geinstalleerd is ipv 8.0. Dat ding heeft dus een upgrade gedaan zonder dat ik erom gevraagd heb (ben zeker dat in automatische updates uitgeschakeld had).

 

:115::12::115::12:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Fecking hell. Bij het browsen plotseling alles vastgelopen, kon enkel nog een harde reboot doen.

 

Laptop begon volledig systeem te herinstalleren. Na ongeveer een uur terug opgestart en ik zie dat W8.1 geinstalleerd is ipv 8.0. Dat ding heeft dus een upgrade gedaan zonder dat ik erom gevraagd heb (ben zeker dat in automatische updates uitgeschakeld had).

 

:115::12::115::12:

 

 

:e007: :e007: :e007:  Windows... :cheerf2: :cheerf2: :lachuuh: :lachuuh: :lachuuh:

Link naar reactie

Onze poetshulp heeft een geheugen als een zeef. Gisteren moest ze de stripkamer poetsen. Helaas waren de instructies gegeven door mijn vrouw, niet zo duidelijk. Ze heeft de helft uit de rekken gehaald en de planken gepoetst, en dan alles lukraak teruggezet waar ze plaats vond. Drie uur mee bezig geweest !!! :12:  :12:  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Onze poetshulp heeft een geheugen als een zeef. Gisteren moest ze de stripkamer poetsen. Helaas waren de instructies gegeven door mijn vrouw, niet zo duidelijk. Ze heeft de helft uit de rekken gehaald en de planken gepoetst, en dan alles lukraak teruggezet waar ze plaats vond. Drie uur mee bezig geweest !!! :12:  :12:  

 

Hopelijk geen schade aangericht : covers met ezelsoren, strips teruggezet op natte planken ?

Link naar reactie

Alfabetisch, vanaf je veel van die dingen hebt kom je alleen maar in problemen met "systeempjes".

Maar ik kan de titels dikwijls niet onthouden en dan moet ik eindeloos zoeken. Ik had gedacht per thema (sf, horror, thriller,...) en dan chronologisch en enkele regisseurs waar ik er veel van heb apart.

Link naar reactie

Maar ik kan de titels dikwijls niet onthouden en dan moet ik eindeloos zoeken. Ik had gedacht per thema (sf, horror, thriller,...) en dan chronologisch en enkele regisseurs waar ik er veel van heb apart.

Ik doe dat zo op dit moment. That shit gets confusing and complicated really fast.

Altijd films waarvan je zegt , ok waar plaats ik die nu.

Link naar reactie

Ik doe dat zo op dit moment. That shit gets confusing and complicated really fast.

Altijd films waarvan je zegt , ok waar plaats ik die nu.

 

Heheh zo herkenbaar, ik heb een Stephen King gedeelte, maar waar zet ik Christine neer want die hoort eigenlijk bij de John Carpenters...Hetzelfde geld voor Dead Zone...van David Cronenberg heb ik er ook genoeg...

 

Ach ja luxe problemen ;)

 

Blu rays doe ik gewoon Alfabetisch.

Ik moet wel eerst plaats maken in mijn kasten of een volledig nieuwe kast kopen. Nu staan ze in bakken, in een kast de living en in een kast in het bureau. :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...