Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Nu blijkt dat mijn inschrijving bij de vdab van bijna 4 maand geleden niet juist is omdat ik in een speciale situatie zit. Ik ben nog ingeschreven op school maar volg niet genoeg studiepunten om het statuut van een student te krijgen dus werk ik halftijds als bediende via een interim kantoor, maar ik tel niet als gewone bediende want omdat ik nog ingeschreven ben op school ben ik niet 100% beschikbaar op de arbeidsmarkt. De vdab was zeer vriendelijk maar wist eigenlijk zelf niet goed hoe het nu zit omdat alles zo'n clusterfuck lijkt

Link naar reactie

Ik erger me mateloos aan samurai7. eigenlijk erger ik me nog meer aan mezelf, dat ik maar steeds meer reageer op dat gezeur. 

Maar retep, ben jij dan niet onder de indruk van de prikkeling die Staal met haar cover voor op missie teweegbrengt. Het tafereel is nu eenmaal niet zo eenduidig, dus jij snapt dat waarschijnlijk niet?

 

Dat is geen gekriebel van Staal, dat is niet gewoon een amateuristische kindertekening. Neen, dat is een tekening van iemand die de interne zoektocht naar haar innerlijke kind voltooid heeft en daardoor met een pure, maagdelijke en onschuldige blik kan kijken naar de diepere metafysische waarheid die schuilt achter zelfs de meest banale dagelijkse handelingen die de homo banalus in deze mundus banalus kan stellen.

 

Fuck retep, ik dacht dat je dat wel doorhad...

Link naar reactie

dus blijkbaar zit het zo. Aangezien ik nog ingeschreven ben op school mag ik nog niet sparen voor mijn uitkering en aangezien ik voor slechts 9 studiepunten ben ingeschreven mag ik ook niet als werkstudent werken (dan zou ik op zn minst minder belastingen moeten betalen) Ze konden mij ook niet 100% met zekerheid zeggen of alles wat ik nu doe wel ook mee telt voor mijn pensioen later maar ze denken van wel...

 

Nu vraag ik me af of het wel de moeite was voor een diploma dat later toch geen verschil gaat uitmaken. Of misschien moest ik me voor extra vakken inschrijven, zou ik dat geld niet snel terug kunnen verdienen met de belastingskosten die je dan uitspaart als werkstudent? 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

dus blijkbaar zit het zo. Aangezien ik nog ingeschreven ben op school mag ik nog niet sparen voor mijn uitkering en aangezien ik voor slechts 9 studiepunten ben ingeschreven mag ik ook niet als werkstudent werken (dan zou ik op zn minst minder belastingen moeten betalen) Ze konden mij ook niet 100% met zekerheid zeggen of alles wat ik nu doe wel ook mee telt voor mijn pensioen later maar ze denken van wel...

 

Nu vraag ik me af of het wel de moeite was voor een diploma dat later toch geen verschil gaat uitmaken. Of misschien moest ik me voor extra vakken inschrijven, zou ik dat geld niet snel terug kunnen verdienen met de belastingskosten die je dan uitspaart als werkstudent? 

Hilarisch en tragisch terzelfdertijd.

Link naar reactie

Sparen voor een uitkering ???

 

Ik ben na mijn studie een andere studie begonnen, werk was er weinig en het staat beter om te solliciteren vanuit een studerende  dan vanuit een werkloze positie. Studiefinanciering kreeg ik door betaald en ik mocht er ook gewoon bij klussen. Nu was dat in Nederland in de sombere jaren 90 maar wellicht is dat een optie: doorstuderen en werkstudent zijn tot je een andere baan hebt gevonden......

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Studeren en levenslange educatie zou gewoon gratis moeten zijn. Als je ziet wat voor fortuinen we moeten afdragen is dit wel het minste dat er terug kan gedaan worden. Je hebt veel meer ROI (return on investment, voor diegenen die het weer niet zouden snappen )

Link naar reactie

Maar enfin...ik heb het erbij geplaatst: Return On Investment.

 

retep, laat Gojira zijn account met rust.

 

Ik laat een ieders account met rust. En als je nu eindelijk eens een Rudy album zou afmaken en in de markt zou gooien laat ik jou (in ieder geval mbt je tekenaarsinertie) ook met rust. 

Link naar reactie

Godver die nederlandse zeiker is op Radio 1 weer bezig, met zijn covers van nederlandse liedjes. Het zal wel hip zijn zeker ?

Ik vind de versie van Van Duin duizend keer beter dan dat wanna-be-intelectualistisch en ersatz-cultureel gekweel van die rotkop.

En nou draaien ze weer zijn versie van sjakie van de hoek of zo op Radio 1. Een cirkelzaag is beter.

Ze moeten aan hun wettelijk bepaald aandeel nederlandstalig gejank komen zeker ? Anders had yevgueni ook al lang afgedaan. nog zo'n gezaag.

 

Vergeef me de fouten in de titels en namen, maar ik was me aan het ergeren, en dit is de draad daarvoor !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...