Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Ik heb je voor de aankoop toch gewaarschuwd dat je meer een Bugatti-man bent.  Tja... 

 

Een Bugatti is een errug klein autootje in vergelijking met een Rolls.

Dan nog, waarom zou je een Rolls kopen als je voor veel minder al een veel leukere Engelse kar hebt? Je kan er zelfs mee door plassen.

 

2013-Range-Rover-River.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De wereld is echt aanbeland in een Kafkaesk stadium.  Dom kiesvee komt op straat vanwege een idiote sinterklaas, maar als men kerncentrales stillegt, in brand steekt ( of toch op het terrein ), andere sabotagedaden uitvoert, dan laat iedereen zoiets koud.

Link naar reactie

De wereld is echt aanbeland in een Kafkaesk stadium.  Dom kiesvee komt op straat vanwege een idiote sinterklaas, maar als men kerncentrales stillegt, in brand steekt ( of toch op het terrein ), andere sabotagedaden uitvoert, dan laat iedereen zoiets koud.

 

Rustig aan maar, dankzij de nederlanders kan je tijdens de kerst naar je geliefde metal muzak luisteren. We gaan namelijk de behoeftige belgen voorzien van continue stroom gedurende de donkere dagen. Sommige cynici (Zwendel en co) zeggen dat we dat alleen doen om geld te verdienen, ik hou het er op dat je je zielige buren wat moet helpen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, retep, ik weet best dat de ollanders stroom gaan leveren aan de flamins, maar dat is niet uit empathie of naastenliefde.
Het is hetzelfde als Putin die andere landen er van kan overtuigen om te kopen aan Gazprom en zijn zakken te vullen. Niks anders.

Link naar reactie

Het begint nu toch echt te gek te worden. Werknemers van Eon zijn niet zeker wat er binnen twee jaar gaat gebeuren en leggen dan maar een 500 MW electriciteitscentrale stil. Een beperkt groepje treinbestuurders is niet tevreden met hun premies en legt dan maar het Belgische spoorwegnet plat (ze vonden dat de vorige 4 stakingen deze maand niet voldoende waren).

 

Ik zeg het niet graag, maar dat zijn openbare diensten voor de volledige bevolking en een beperkt groepje kan niet zomaar het ganse land gijzelen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...