Ga naar inhoud

Gentse Stripbeurs 2 juni 2019


Bonte

Recommended Posts

De voorjaarseditie van de Gentse Stripbeurs komt er weer aan, 2 juni. Als het mooi weer is proberen we de bar en wat auteurs ook buiten in het zonnetje te plaatsen, duimen maar. :)

 

Freinetmiddenschool Gent
Offerlaan 1 
9000 Gent 
Inkom: 3 euro
kinderen gratis
Gratis inkom voor cosplayers (als stripfiguur).


Inlichtingen:
email : gentsestripbeurs@gmail.com

 

website

http://gentsestripbeurs.weebly.com/

 

facebook

https://www.facebook.com/gentsestripbeurs/

 

2-juni-19.jpg

Link naar reactie

Poster is great, zo'n leuke stijl voor posters.

 

De mooie poster voor de beurs van 1 december werd trouwens ontworpen door Yncke in een totaal ander concept, ze zal er ook zijn op 2 juni om haar strips en de poster te signeren.

 

Gentse Stripbeurs folder front.jpeg

Link naar reactie
2 uren geleden, Kristof Berte zei:

Hoera, barbecue! :D

 

 

Kom je signeren, Kristof? Of kom je naar Gent als bezoeker?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
2 hours ago, Bonte said:

Kruibeke had vroeger verse pannekoeken en echte braadworsten, dat had wel iets, ja. :)

 

Maar het zal zondag blijven bij enkele extra tafels onder een stuk beton. -_-

Een streekproductenstand lijkt me anders wel interessant. Gandaham, mosterd van Tierenteyn met kop en kaas, neuzekes (ook de blauwe graag), Gruut en Gentse strop, mmmmnjam

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
16 uren geleden, Bonte zei:

Kristof komt signeren

 

http://gentsestripbeurs.weebly.com/komt-signeren.html

 

Leroy Soesman heeft onlangs afgezegd, voor de rest zou de lijst moeten kloppen.

Tof, ik kom langs.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ook The Artist Gallery zal aanwezig zijn op de stripbeurs van Gent met hun uitgave "Lectrr & FACTS - A Visual History".

 

Deze uitgave omvat alles wat Lectrr de voorbij 20 edities gemaakt heeft voor de FACTS-beurs. Dit gaat over t-shirt designs, posters, ... die voor de crew gemaakt zijn alsook flyers, exclusives, ... die exclusief verschenen op FACTS. Er staat ook een grote selectie cartoons in die voor de eerste keer verschijnen met hun oorspronkelijke grap en taal.

 

Uitgesneden_Cover.thumb.jpg.2998ee47f268ab04ea32fe493f8fa8ba.jpg

De kostprijs hiervan is 20 euro (A5-uitgave) en Lectrr heeft speciaal voor deze beurs 20 exemplaren gesigneerd.

 

Lectrr doet weinig signeersessies buiten FACTS dus dit is een ideale gelegenheid om een gesigneerd exemplaar te bemachtigen zonder in een rij te moeten wachten.

Link naar reactie
Op 28/5/2019 om 22:52, marioboon zei:

Zolang ik maar binnen zit 🙂

Ik krijg hier telefoontjes over dus even voor de duidelijkheid, alle auteurs hebben een plaats binnen, als er toch buiten willen zitten dan proberen we dat dan ter plaatse te regelen.

Link naar reactie

De voorjaarsbeurs was opnieuw een succes, dezelfde aantal bezoekers als vorig jaar maar dan nu met 30 graden en een verlengd weekend, we mogen dus zeker niet klagen. De buitenbar zat goed vol, die extra ruimte gaan we missen in december. :)

 

Ook dit keer heeft Marie-Christine Cocquyt een mooie fotoreeks (300) gemaakt van de beurs

https://mccfoto.wixsite.com/marie66/events?fbclid=IwAR0JZPpOzFeBeDvgYoVVKQKIgPf1YrYevYj3Dt5-fmm7njHnQ5zCKNxgUSY

 

 

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-16.jpg

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-28.jpg

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-66.jpg

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-68.jpg

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-79.jpg

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-166.jpg

Genste Stripbeurs 2 juni 2019-244.jpg

Link naar reactie
  • Bonte locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...