Bonte Posted May 22, 2019 Posted May 22, 2019 De voorjaarseditie van de Gentse Stripbeurs komt er weer aan, 2 juni. Als het mooi weer is proberen we de bar en wat auteurs ook buiten in het zonnetje te plaatsen, duimen maar. Freinetmiddenschool Gent Offerlaan 1 9000 Gent Inkom: 3 euro kinderen gratis Gratis inkom voor cosplayers (als stripfiguur). Inlichtingen: email : gentsestripbeurs@gmail.com website http://gentsestripbeurs.weebly.com/ facebook https://www.facebook.com/gentsestripbeurs/
Bonte Posted May 22, 2019 Author Posted May 22, 2019 Gratis boekje voor betalende bezoekers is dit keer "De Slapkuiten lusten geen vis"
Yncke Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 8 hours ago, Bonte said: Gratis inkom voor cosplayers (als stripfiguur). Tof! Hopelijk komen er zo veel. yncke.be
linthout Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 Ik ben ook een stripfiguur. Mag ik dan ook gratis binnen?
Zwendel Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 39 minuten geleden, linthout zei: Ik ben ook een stripfiguur. Mag ik dan ook gratis binnen? Door de waterkraan of het sleutelgat?
linthout Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 Als ze een héél groot sleutelgat hebben: door het sleutelgat graag! Of via het sterfputje in de kelder...Als het maar gratis is!!!
Johan Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 2 uren geleden, Yncke zei: Tof! Hopelijk komen er zo veel. Zeker als ze naar het posterontwerp kijken
Tweetie Posted May 23, 2019 Posted May 23, 2019 13 uren geleden, Bonte zei: De voorjaarseditie van de Gentse Stripbeurs komt er weer aan, 2 juni. Prachtige poster voor de beurs overigens.
Bonte Posted May 23, 2019 Author Posted May 23, 2019 Poster is great, zo'n leuke stijl voor posters. De mooie poster voor de beurs van 1 december werd trouwens ontworpen door Yncke in een totaal ander concept, ze zal er ook zijn op 2 juni om haar strips en de poster te signeren.
Bonte Posted May 28, 2019 Author Posted May 28, 2019 8 minuten geleden, NielsVV zei: Kan je daar in de buurt ergens makkelijk parkeren? Parking is gewoon in de straten rondom, op zondag is het gratis parkeren. Parking genoeg maar niet naast het gebouw zelf.
Bonte Posted May 28, 2019 Author Posted May 28, 2019 Ze voorspellen 25 graden zondag dus ik ga voorstellen om een deel van de cafetaria buiten te zetten onder het afdak.
Kristof Berte Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 19 uren geleden, Bonte zei: Ze voorspellen 25 graden zondag dus ik ga voorstellen om een deel van de cafetaria buiten te zetten onder het afdak. Hoera, barbecue! :D 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Bonte Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Met een vleugje regen lees ik nu, gelukkig hebben we een afdak en we zien wel wat het gaat worden.
Yncke Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Ok, signeren tijdens de regen, en barbecue tijdens de zon. yncke.be
Bonte Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Kruibeke had vroeger verse pannekoeken en echte braadworsten, dat had wel iets, ja. Maar het zal zondag blijven bij enkele extra tafels onder een stuk beton.
Jason Fly Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 2 uren geleden, Kristof Berte zei: Hoera, barbecue! Kom je signeren, Kristof? Of kom je naar Gent als bezoeker? Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
SPeeDy Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 2 hours ago, Bonte said: Kruibeke had vroeger verse pannekoeken en echte braadworsten, dat had wel iets, ja. Maar het zal zondag blijven bij enkele extra tafels onder een stuk beton. Een streekproductenstand lijkt me anders wel interessant. Gandaham, mosterd van Tierenteyn met kop en kaas, neuzekes (ook de blauwe graag), Gruut en Gentse strop, mmmmnjam Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
SPeeDy Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 En Joannes bier ook nog graag, nu ik toch bezig ben Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Bonte Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 2 uren geleden, Jason Fly zei: Kom je signeren, Kristof? Of kom je naar Gent als bezoeker? Kristof komt signeren http://gentsestripbeurs.weebly.com/komt-signeren.html Leroy Soesman heeft onlangs afgezegd, voor de rest zou de lijst moeten kloppen.
Jason Fly Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 16 uren geleden, Bonte zei: Kristof komt signeren http://gentsestripbeurs.weebly.com/komt-signeren.html Leroy Soesman heeft onlangs afgezegd, voor de rest zou de lijst moeten kloppen. Tof, ik kom langs. Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
Hollywood Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Niet vergeten, wie Lise op monstereiland 2 koopt steunt tevens onze club https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood
devilcreator Posted May 31, 2019 Posted May 31, 2019 Ook The Artist Gallery zal aanwezig zijn op de stripbeurs van Gent met hun uitgave "Lectrr & FACTS - A Visual History". Deze uitgave omvat alles wat Lectrr de voorbij 20 edities gemaakt heeft voor de FACTS-beurs. Dit gaat over t-shirt designs, posters, ... die voor de crew gemaakt zijn alsook flyers, exclusives, ... die exclusief verschenen op FACTS. Er staat ook een grote selectie cartoons in die voor de eerste keer verschijnen met hun oorspronkelijke grap en taal. De kostprijs hiervan is 20 euro (A5-uitgave) en Lectrr heeft speciaal voor deze beurs 20 exemplaren gesigneerd. Lectrr doet weinig signeersessies buiten FACTS dus dit is een ideale gelegenheid om een gesigneerd exemplaar te bemachtigen zonder in een rij te moeten wachten.
Bonte Posted June 1, 2019 Author Posted June 1, 2019 Op 28/5/2019 om 22:52, marioboon zei: Zolang ik maar binnen zit Ik krijg hier telefoontjes over dus even voor de duidelijkheid, alle auteurs hebben een plaats binnen, als er toch buiten willen zitten dan proberen we dat dan ter plaatse te regelen.
Bonte Posted June 1, 2019 Author Posted June 1, 2019 De zaal is in orde voor morgen, vanwege de verwachtte zon is een deel van de cafetaria buiten. Temperaturen binnen waren heel goed vandaag, de warmte zit nog niet binnen.
Bonte Posted June 7, 2019 Author Posted June 7, 2019 De voorjaarsbeurs was opnieuw een succes, dezelfde aantal bezoekers als vorig jaar maar dan nu met 30 graden en een verlengd weekend, we mogen dus zeker niet klagen. De buitenbar zat goed vol, die extra ruimte gaan we missen in december. Ook dit keer heeft Marie-Christine Cocquyt een mooie fotoreeks (300) gemaakt van de beurs https://mccfoto.wixsite.com/marie66/events?fbclid=IwAR0JZPpOzFeBeDvgYoVVKQKIgPf1YrYevYj3Dt5-fmm7njHnQ5zCKNxgUSY
Recommended Posts