Ga naar inhoud

😠 Mens erger je niet !


esteban²

Recommended Posts

11 uren geleden, sporoi zei:

Vroeger kon je ook betalen aan de postbode. Mensen gebruikten dat vooral in de dorpen, omdat de Post, de bank van vroeger vooral voor de gewone mens, toch soms wat ver was te voet of met de fiets, 

 

En we beginnen weer in die situatie te komen.

Link naar reactie

Het was een beetje een kinderachtige discussie met de woningcoöperatie.

je mag wel van alles aan de gevel hangen, maar er niet op schilderen.

maar ik gedroeg mij ook erg onvolwassen.

 

IMG_4653.jpeg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik verkoop een auto via tweedehands, en de reacties die je krijgt in de chat van 2dehands zijn soms werkelijk niet te bevatten. "Ik kom morgen tussen 10 en 11 kijken! Euh, nee meneer. Morgen tussen 10 en 11 zit ik op mijn werk. De beste manier om het kaf van het koren te scheiden blijkt de zin 'bel mij eens op'. Dan zijn ze plots minder mans. Nu goed, mijn vraagprijs is te laag. Er zijn gewoon teveel geïnteresseerden.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

In z'n wijsheid heeft Scarlet.be besloten komaf te maken met de webruimte die in het internetabonnement zat inbegrepen.

Vanaf januari 2025 heb ik dus geen website meer.

Ze geven enkele alternatieven, sommige  zijn gratis, maar op geen enkele kan ik zonder meer mijn huidige html-bestanden uploaden. Ik moet dus alles opnieuw maken.

De gratis varianten zullen er waarschijnlijk reclame op zetten, waarover ik niets heb te zeggen, en de te betalen varianten misschien ook wel, want alles is goed om meer geld te verdienen.

Los van het feit dat ik geen zin heb om de hele site om te werken, voel ik er ook niets voor om extra te moeten betalen voor iets dat vroeger in een andere abonnement was inbegrepen.

Typisch IT: de producten waarvoor je betaalt, in stukjes hakken, en je dan laten betalen voor de losse stukjes, zodat het in totaal meer kost.

Ik heb daar niet veel zin in.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...