Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

12 uren geleden, Waldorf zei:

Drie aansluitingen: toevoer water, afvoer water, stroom. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Ik heb die van mij lokaal gekocht. In een echte winkel, waar ik de woorden 'En gij komt dat plaçeren?' kon gebruiken. Ze komen hem dus plaçeren.

Aansluitingen vallen theoretisch erg mee, verwisselen inbouwtoestel blijkbaar niet zo.  Ik ben hem ook in een "echte" winkel gaan halen en heb betaald voor de installatie, maar kan het toch zelf oplossen... 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
57 minutes ago, Zwendel said:

Dan moeten we sport gaan subsidieren om de overtollige caloriën kwijt te geraken.

Je moet natuurlijk niet de hele zwik, bedoeld om te verkopen aan tientallen anderen, allemaal in 1 keer opvreten.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Kilten zijn mannelijk. Vanwege de lengte.  Van zodra je met toga's en andere draperieen begint dan wordt het link.

En als je onder uw kilt ook teensletsen, of roze sokken draagt, dan is het ook maar triest. Dan blijf je beter in uw huis. Achter tralies. In het donker.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
7 hours ago, The Alderwood said:

Jammer dat je je mannelijkheid moet halen uit dergelijke broeken. Je was beter wat meer man. 

Da's ook verwerpelijk voor die genderneutrale hysterische bende. Of je nu mannelijke dingen doet, of je kleedt als een man - en zelf man zijnde - dan zijn beiden afkeurenswaardig.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...