Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Aha. Da's weer wat anders dan. Ik kreeg spontaan apocalyptisch aandoende visioenen waarin oversized hemden met bloemmotief en bleekblauwe vormloze dekzeilstof die moet doorgaan voor een broek, de hoofdrol hadden.

Maar voor hetzelfde geld loop je rond in iets dat P. De Crem ook het straatbeeld mee verpest...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
37 minutes ago, Mask said:

Ze hadden mij gisteren gevraagd of ik eens voor een petje in Brussel zou kunnen kijken. Na een dik uur heb ik het opgegeven, licht getraumatiseerd. Ik heb er een zware allergie voor gesluierde slonzige slenterende vrouwen aan overgehouden. Bij gebrek aan een Non-Strip Non-Aankoop post ik het even in de Non-Strip Aankoop.

Het lompenproletariaat. Al weer even een eind terug van niet zo heel lang wegggeweest.

Link naar reactie
4 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Aha. Da's weer wat anders dan. Ik kreeg spontaan apocalyptisch aandoende visioenen waarin oversized hemden met bloemmotief en bleekblauwe vormloze dekzeilstof die moet doorgaan voor een broek, de hoofdrol hadden.

Maar voor hetzelfde geld loop je rond in iets dat P. De Crem ook het straatbeeld mee verpest...

Voor minder geld: het hemd was aan 50%. :cheerf2:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Uitbuiting van melk.

Moeahahaha. Typisch komende van een deelgeneratie die alles in hun schoot kreeg geworpen en niet weet waartegen ze zich moeten afzetten, maar toch "iets" willen betekenen om hun volstrekt nutteloze bestaan enige kleur en inhoud te kunnen geven.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Handgeschept papier, de geur van Oost-Indische inkt, het kunnen aanschouwen van fraai getekende anatomie en panorama's alsook de verzinnelijking van klassieke allegorieën, oorstrelende composities en de fortuinlijke vooruitzichten der cryptomarkten.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wie het slim aanpakt kan zelfs oorlogvoeren vanuit kantoor/zetel.

Maar deze week wellicht, doe ik wel nog iets tuingerelateerd. De haag moet hoognodig eens met de machete gekortwiekt worden.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
6 uren geleden, Waldorf zei:

De Yamato ss gezonken in de buurt van Okinawa!

Eigenlijk meer in de buurt van Kyushu, ten westen van Yakushima. De bedoeling van hun laatste missie was inderdaad om bij Okinawa tot der dood de Amerikanen tegen te houden, maar ze werden onderweg al gespot en aangevallen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...