Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Tot verleden jaar had ik ook nog een paar Converse. En inderdaad, die platte zool is niet zo heel comfortabel.
Voor sportschoenen, of schoeisel dat iet makkelijker mag zitten, verkies ik nog steeds iets van New Balance of Nike Air Max. Maar dan niet de kleurboekeditie en met zo weinig mogelijk plastieken tierlantijntjes.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
13 hours ago, Zwendel said:

Die onderbroeken van Zeeman zijn heel goed. Ik heb die veel liever dan die oncomfortabele dure brol die ze elders verkopen. En je kan ze zonder wroeging wegsmijten en nieuwe kopen :e007:

Veel van die merken wisselen vaak van snit en modellen, surfen mee met trends die bedacht worden door overgestilleerde showbizznichten. Het is nu alweer enkele jaren dat die oncomfortabele spannende slips hip zijn.  Veel pêt-à-porter kledingwinkels doen ook enkel maar van dergelijke brol in.

Doe mij maar losse boxers van Schiesser.



 

boxershorts-jersey-schwarz-boxer-shorts-110291-000-front.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Een injectiespuit. Bij de apotheek. Omdat winkels zoals Kruidvat geen injectiespuiten mogen verkopen. Net zoals Vicks. Dat mogen ze blijkbaar ook niet aan de man brengen. Den apothekersbond wil het alleenrecht op al zo'n zaken.

Wat een achterlijk kutland is België toch.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ah, is dat mogelijk? Nog niet aangedacht eigenlijk...Nu ja, jij en retep destijds hebben daar -afgaande op enkele bespiegelingen van jullie - blijkbaar meer ervaring mee.

De injectiespuit dient om vulpenselen bij te vullen.

Link naar reactie

Ze hadden mij gisteren gevraagd of ik eens voor een petje in Brussel zou kunnen kijken. Na een dik uur heb ik het opgegeven, licht getraumatiseerd. Ik heb er een zware allergie voor gesluierde slonzige slenterende vrouwen aan overgehouden. Bij gebrek aan een Non-Strip Non-Aankoop post ik het even in de Non-Strip Aankoop.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...