Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Op 19-10-2017 om 08:41, Bart 01 zei:

Die Stromer is best aanpassen de eerste keer. Als je bijtrapt in een bocht komt de graskant ineens kortbij. 

Tanuki, toch niet via de firma O2O?

Ik heb 'm al uitgeprobeerd enkele weken geleden en dat is inderdaad wennen. Bijtrappen is er niet bij, bijremmen daarentegen :)

De firma weet ik niet precies, ik bestel 'm bij m'n lokale fietsenboer en ik dacht dat de keten B2Bike noemde of zoiets? Zelf werk ik bij BASF.

Link naar reactie
1 uur terug, fazerco zei:

Wat gaat die kosten, 130 euries? Ik trap er niet in.

De SNES kost 89 Euro. Zou dus wel duurder kunnen zijn. De N64 games zijn altijd duur geweest en sommigen heel moeilijk te vinden.

En ik heb ze wel bijna allemaal, maar zo'n mini is toch erg handig en je hebt meteen een HDMI aansluiting, dus geen gezever met kabels meer.

Link naar reactie
2 uren geleden, Hamirubi zei:

En die controllers dan. Die mogen wel wat stugger en meer solide zijn.

De N64 controllers waren heel goed.

 

Ik lees wel dat er licensieproblemen kunnen zijn. Microsoft heeft de rechten van Rare opgekocht en zonder de Rare games gaat het maar niks zijn.

 

Ik heb nu wel goesting gekregen om mijn N64 boven te halen en wat te gaan gamen. Ik heb een aantal games die ik later gekocht heb en nog nooit gespeeld :)

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 19-10-2017 om 08:41, Bart 01 zei:

Die Stromer is best aanpassen de eerste keer. Als je bijtrapt in een bocht komt de graskant ineens kortbij. 

Tanuki, toch niet via de firma O2O?

Firma blijkt J&T Lease te zijn. 'k Heb er lang op moeten wachten maar sinds vorige week is-ie geleverd. 'k Heb er gelijk een platte band mee gehad de tweede dag naar 't werk en kan bijgevolg getuigen dat de service van VAB (mee in 't pakket genomen) TOP is!

Zelfs in de sneeuw viel het nog al bij al mee, maar 't blijft inderdaad aanpassen, ook naar andere mensen toe, en zeker niet bijtrappen in de bochten!

 

2017-12-06 15.58.26.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...