Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Lekker met een madeirasaus!

 

OT nu: boxset "Rurouni Kenshin". De volledige animatiereeks, niet de films (die overigens best okay waren ondanks dat het weer ging om dezelfde drie verhalen). Verdomd moeilijk te vinden maar de aanhouder wint.
De reeks was mijn eerste, èchte kennismaking met anime en ik blijf het geweldig vinden dat, ondanks het vele geweld, er toch ook plaats is voor wat diepgang.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Waldorf said:

Ik heb me een extra tong gekocht om op te bijten telkens ik Kameraad Mauser enormiteiten hoor debiteren. Komt goed van pas.

Vroeger zei men ook: "Naar de maan reizen? Enkel krankzinnigen die zulks bedenken. Hahaa! Leuk, maar men zou jullie moeten opsluiten voor je eigen bestwil."

Nu rijdt men ook nog eens met een auto.

Link naar reactie
3 minuten geleden, Tweetie zei:

Denk jij dat Amazon dat soort dingen niet weet? Amazon speelt gewoon marktplaats en dit is ook omzet. Als ze er niet juridisch toe gedwongen worden, zullen ze er niets aan doen. 

Volgens mij weten ze het gewoon niet. Een tijd geleden verkochten ze (onder hun eigen naam zelf dacht ik) vervalste Pink Floydboxen.

Link naar reactie
17 uren geleden, Kameraad Mauser zei:


Voor de hardnekkige kalkresten is er nog altijd koningswater.

Als chemiearbeider/laborant van opleiding moet ik je hier gelijk geven, maar de door jou genoemde producten ga ik echt niet door mijn koffiemolen jagen. In die buskes van Delonghi zit melkzuur, even doeltreffend maar minder agressief voor de slokdarm of het aquatische milieu.

Link naar reactie
14 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Dan zijn we al met zijn 3 hier op het forum, met een scheikunde-opleiding/achtergrond. Jij, Gojira en ik.

Min of meer 4 dan. Ben al ca. 20 jaar projectleider bodemonderzoek. Niet langs de analytische zijde maar eerder risicoanalyse en verspreidingsgedrag van chemische parameters in de ondergrond.

Link naar reactie
9 uren geleden, Paul_NL zei:

Is die serie nu nog bezig? Blijft het goed na dat mooie eerste seizoen of valt het in herhaling?

Het vierde en laatste seizoen loopt sedert 1 jan. j.l. op de Zweedse en Deense TV. De Blu-ray release van dit 4e seizoen is, althans in NL, uitgesteld van 23 februari naar 13 maart a.s.

Trailer:

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op ‎3‎/‎04‎/‎2018 om 14:35, Zwendel zei:

Een PS4 remote. Het is toch raar: sommige BR willen absoluut niet spelen op mijn BR speler maar werken probleemloos op mijn PS3 of PS4 :wat:

 

 

Omdat de firmware van de BR doorgaans geen automatische updates krijgt (die moet je zelf binnen halen) en de PS constant updates krijgt?  Waarschijnlijk.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...