Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
4 hours ago, Hamirubi said:

Gefeliciteerd, Ivo.

De Proudhon in mij laat wel weten: stomme aap!

Maar toch een schizofrene proficiat, Ivo!

De Mises in mij zegt dan weer dat eigenom vrijheid is. Indien het niet belast wordt, tenminste...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Mask said:

Fiscale beloning komt vaak neer op 600 euro krijgen en 700 euro teruggeven

 

Daar komt het op neer, ja. Inflatie niet vergeten. En kunstmatige lage rentes. Lage rentes die mensen moeten overhalen om te lenen. Maar wel ten koste van zij die willen sparen. Dus diegene die willen sparen moeten opdraaien voor zij die makkelijk een lening willen en geen moeite willen doen om de rente af te lossen.  Vrij onvolwassen en onverantwoordelijk.

In de praktijk komt dan de inflatie erbij en terwijl de leners in de illusie leven dat ze een voordelige lening hebben, wordt alles duurder. Basisvoorzieningen, alle goederen en diensten.

Tot het haast allemaal onbetaalbaar is. En dan komen ze op straat. Met hunne vakbond. Om nog meer te eisen dmv de overheid: lagere pensioenleeftijd, nog meer subsidies voor kunst en cultuur, geen besparingen, meer openbaar vervoer, meer inspanningen ( lees: geld ) voor het klimaat...enz...

Terwijl de gele vestjes net het tegenovergestelde eisen: lagere belastingen.
 

Link naar reactie

Nou ja... "aankoop": na 11 weken weer eens naar de kapper: vorige keer € 16=, nu € 19,95.

Tja, die BTW verhoging gaat bij sommige kappers al eerder in, quote: "om alvast te wennen aan nieuwe prijs"...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Een wasmachine om eindelijk eens de berg was weg te werken, een vuilbak om de kleren die niet meer te redden zijn te dumpen, een waterverzachter zodat ik niet na 10 jaar mijn buizen kan beginnen ontkalken en tenslotte het kookboek "Creatief met droog brood" door Antoine Réginald Moezaaier.

Link naar reactie
3 minuten geleden, The Alderwood zei:

Hahahaha, de wasverzachter doet niets aan de kalk in het water, he. Het maakt je was zachter, niet het water. 

Een wasverzachter niet, maar meneer Ivo VuileWasSorteren heeft een waterverzachter verkocht. Een ontharder, dus.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...