Bart 01 Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 Ik ben op zoek naar een site waar ze prints verkopen van zwart wit foto's met bij voorkeur bekende personen uit de jaren 50-70. Niet zozeer portretten maar eerder ontmoetingen. Ik hou van die oude sfeervolle beelden van bvb Johnny Cash, Frank Sinatra, ... Toen ik vorig jaar in Parijs was, zo een leuk winkeltje ontdekt (Studio Saint Honoré), maar daar waren het originele afdrukken. Gezien het voor een hele muur op te vullen is, kwam dat wat prijzig uit. Moest iemand een leuk adres weten waar ze deze verkopen (eventueel ingekaderd), laat maar weten hier. Of post hier foto's die je zelf mooi vindt. Hier bvb Frank Sinatra en Tony Bennett in Miami in 1965. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 en moeten het <eet-foto's> zijn of mogen het gewoon zwart-witte poseer afbeeldingen zijn? Quote Link to comment
Recommended Posts