Bart 01 Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Ik ben op zoek naar een site waar ze prints verkopen van zwart wit foto's met bij voorkeur bekende personen uit de jaren 50-70. Niet zozeer portretten maar eerder ontmoetingen. Ik hou van die oude sfeervolle beelden van bvb Johnny Cash, Frank Sinatra, ... Toen ik vorig jaar in Parijs was, zo een leuk winkeltje ontdekt (Studio Saint Honoré), maar daar waren het originele afdrukken. Gezien het voor een hele muur op te vullen is, kwam dat wat prijzig uit. Moest iemand een leuk adres weten waar ze deze verkopen (eventueel ingekaderd), laat maar weten hier. Of post hier foto's die je zelf mooi vindt. Hier bvb Frank Sinatra en Tony Bennett in Miami in 1965. Quote
Aleksandr Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 en moeten het <eet-foto's> zijn of mogen het gewoon zwart-witte poseer afbeeldingen zijn? Quote
Air Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Frank Zappa heeft veel ontmoetingen gehad. bouncer 1 Quote .
bouncer Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 8 minuten geleden, Air zei: Frank Zappa heeft veel ontmoetingen gehad. Een van de leukste, Zappa met Dee Snider van Twisted Sister. Bart 01 and Air 1 1 Quote
Waldorf Posted March 11, 2024 Posted March 11, 2024 Op 9/3/2024 om 11:02, Air zei: Frank Zappa heeft veel ontmoetingen gehad. Met Bunk Gardner en Ian Underwood. Zal ergens tussen 1971 en 1974 geweest zijn, denk ik. Geen kenner, wel liefhebber. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Air Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Andy! https://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Kaufman BobFish 1 Quote .
cartoonesk Posted April 8, 2024 Posted April 8, 2024 King Tubby, 1976, the inventor of Dub. BobFish 1 Quote
charles Posted April 8, 2024 Posted April 8, 2024 Ik dacht meteen aan de beroemde Jayne Mansfield / Sophia Loren foto, samen aan tafel. BobFish and Bart 01 1 1 Quote
Bart 01 Posted April 8, 2024 Author Posted April 8, 2024 Hierbij een foto van wat al aan de muur hangt ondertussen. Quote
charles Posted April 8, 2024 Posted April 8, 2024 Leuk idee, die foto's. Nog eentje, vond ik vrij memorabel. Geen beroemdheden maar wel een soort "ontmoeting", dat wel. Ik ken het van het boek "The Artist's Complete Guide to Facial Expressions" door Gary Faigin (een prachtig boek, veel van geleerd). De foto is door Robert Doisneau en stond in het boek als een voorbeeld van "verrassing". Quote
Bart 01 Posted April 9, 2024 Author Posted April 9, 2024 Het Cuba ten tijde van de revolutie heeft ook een schat aan mooie foto's opgeleverd. De onvermijdelijke Ché. Hier onbekend, in Cuba een heldenstatus met een naar hem genoemd stadje aan de kust: Camilo Cienfuegos Hij zou een Amerikaanse cowboy kunnen zijn. Quote
ovócito Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Ook Stalin heeft charmante foto's opgeleverd. En dat vroeg naar meer vaderliefde. Quote
cartoonesk Posted April 17, 2024 Posted April 17, 2024 Stan Laurel, Buster Keaton, Oliver Hardy en Jimmy Durante. Quote
cartoonesk Posted April 22, 2024 Posted April 22, 2024 Twee jongens in London lezen Amerikaanse comic books, 1952. Air 1 Quote
cartoonesk Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 "Le Petit Parisien", een foto door Willy Ronis, 1959. Quote
Peter Motte Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Op 8/4/2024 om 16:16, charles zei: Leuk idee, die foto's. Nog eentje, vond ik vrij memorabel. Geen beroemdheden maar wel een soort "ontmoeting", dat wel. Ik ken het van het boek "The Artist's Complete Guide to Facial Expressions" door Gary Faigin (een prachtig boek, veel van geleerd). De foto is door Robert Doisneau en stond in het boek als een voorbeeld van "verrassing". Kan ook verontwaardiging zijn. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Op 9/3/2024 om 11:11, bouncer zei: Een van de leukste, Zappa met Dee Snider van Twisted Sister. Da's een foto waarvan je direct ziet dat hij geposeerd is, maar die precies daarom leuk is. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Op 10/4/2024 om 09:21, cartoonesk zei: Aardig, maar fake: die scène was in kleur. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Op 10/4/2021 om 21:44, bouncer zei: Allemaal dood. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Afgelopen weekend was er hier in de buurt een fototentoonstelling waar ook enkele aardige z/w-foto's gingen. Vooral die van gebouwen trokken me aan. Ik had er bijna een catalogus van gekocht, maar dat is niet gebeurd: er was er geen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
bouncer Posted May 23, 2024 Posted May 23, 2024 12 uren geleden, Peter Motte zei: Allemaal dood. Het onoverkomelijk lot van ons allen Peter. Peter Motte 1 Quote
Madam Kito Posted May 23, 2024 Posted May 23, 2024 Jarre trad twee weken geleden nog op met Brian May als gastmuzikant en op het einde noemde die Jarre Jean-Paul. Dat was ietwat genant. En dat brengt me bij deze lp hoes Die natuurlijk gebaseerd is op deze prachtige z/w foto van Marlene Dietrich Quote
bouncer Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 12 uren geleden, TDPB zei: Jarre trad twee weken geleden nog op met Brian May als gastmuzikant en op het einde noemde die Jarre Jean-Paul. Dat was ietwat genant. En dat brengt me bij deze lp hoes Die natuurlijk gebaseerd is op deze prachtige z/w foto van Marlene Dietrich A night at the opera, en A day at the races, dan denk ik meteen aan Groucho marx, ooit gaf Queen een " prive optreden " aan de roemruchte filosoof met komische inslag en vice versa. Quote
Recommended Posts