Ga naar inhoud

je 3 favoriete X-Men films (poll)


X-Men films  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. je 3 favorieten

    • X-Men (July 14, 2000)
    • X2 (May 2, 2003)
    • X-Men: The Last Stand (May 26, 2006)
    • X-Men Origins: Wolverine (May 1, 2009)
    • X-Men: First Class (June 3, 2011)
    • The Wolverine (July 26, 2013)
    • X-Men: Days of Future Past (May 23, 2014)
    • Deadpool (February 12, 2016)
    • X-Men: Apocalypse (May 27, 2016)
    • Logan (March 3, 2017)
    • Deadpool 2 (May 18, 2018)
    • Dark Phoenix (June 7, 2019)
      0
    • The New Mutants (August 28, 2020)
      0


Recommended Posts

Wolverine was wel het meest succesvolle personage in die films. Geen toeval denk ik dat de films waar hij een grotere rol heeft, over het algemeen de betere zijn. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Grappig, ik vond die Wolverine film in Japan 1 vd betere. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

New Mutants ... Zo lang uitgesteld, dat ik eigenlijk helemaal vergeten was dat die ondertussen dan toch verschenen is.  Inderdaad weinig goeds over gehoord.  Charlie Heaton zie ik graag bezig, een stimulans om toch ooit te kijken.

 

@mojo Ik vond Japan als setting wel tof.  Maar verder vond ik The Wolverine helaas een énorm zwak geschreven en weinig opwindend non-avontuur dat amper kon boeien, van die finale bad-guy gingen mijn ogen ook spontaan aan 't rollen.  Maar goed, dat je er zelf wél van genoten hebt, is al wat telt natuurlijk. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
16 minuten geleden, esteban² zei:

 

@mojo Ik vond Japan als setting wel tof.  Maar verder vond ik The Wolverine helaas een énorm zwak geschreven en weinig opwindend non-avontuur dat amper kon boeien, van die finale bad-guy gingen mijn ogen ook spontaan aan 't rollen.  Maar goed, dat je er zelf wél van genoten hebt, is al wat telt natuurlijk. :) 

 

 

Los van dat eindgevecht vind ik het een solide verhaal.

Ook een goeie vertolking van Tao Okamoto.

 

afbeelding.thumb.png.9af8dd87f4b90720ad018eec6b9143a6.png

 

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, esteban² zei:

Persoonlijk vond ik dat niets bijzonders.

Ik neem aan dat @Tanuki misschien wel wat heeft met deze X-Men film? :) 

De comic waar die film probeerde zich op te baseren van Frank Miller was nochtans een van de beste Marvel-Mini's ooit.

Maar ja, de film mankeerde de meeste kwaliteiten van de comic.

 

image.thumb.png.b0255c84268972f324dbaa4ead4086c3.png

 

 

 

Link naar reactie
Op 4/6/2021 om 15:40, esteban² zei:

Ik neem aan dat @Tanuki misschien wel wat heeft met deze X-Men film? :) 

 

Dan zou ik 'm eerst moeten zien, en dit genre staat niet echt op mijn wenslijstje. De laatste keer dat ik me liet vangen aan een Amerikaanse film in Japanse setting was 'the last samurai', en die is me niet goed bekomen.

Al kan het ook meevallen, zoals 'lost in translation' waar ook veel clichés in voorkwamen maar daar was het net de bedoeling.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Wat doet een mens zoal tijdens het EK voetbal? Juist, X-men films zien.

 

Het was al lang geleden dat ik de eerste drie films nog eens had gezien. Ik heb nu pas opgemerkt dat de 'prequels' met James McAvoy eigenlijk niet aansluiten op de eerste films.

 

Ik veronderstel dat dat eigen is aan de Amerikaanse comic cultuur. Je mag daar voortbouwen op eerdere reeksen zonder je ook maar iets aan te trekken van de 'feiten'. (bv. in de eerste films kwam professor Xavier pas op latere leeftijd in een rolstoel en in de prequels al tijdens zijn jeugd.)

 

Dat is toch iets dat je minder ziet in Europese strips. Als je daar geen rekening houdt met eerdere tijdslijnen of feiten, dan wordt dat eerder begrepen als een 'fout' dan als een creatieve vrijheid.

Link naar reactie

De X-Men films staan bekend om het feit dat er helemaal niets meer klopt van hun tijdlijnen.  Daar zijn hele YouTube-video's met uiteenzettingen van terug te vinden.  Maar eerlijk?  Dat stoort mij niet in het minst tijdens het kijken.  Ik wil gewoon een goede X-Men film zien, dat er details niet kloppen met wat er voor of na kwam, het kan mij in deze franchise gestolen worden.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...