cinco Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 Pin je niet vast op die benaming. Ik moest het kind een naam geven. Om te weten welke te selecteren heb ik ook rekening gehouden met hun bestaansperiode. Quote
De Hollander Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 Nederlandstalig kan je dit niet meer benoemen als de big 6, standaard misschien nog wel, maar daar koop ik nauwelijks iets van. Quote
Ambreville Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 Soleil/Delcourt, die voedt op,zijn eentje Daedalus, Arboris en L. Quote
cinco Posted July 30, 2021 Author Posted July 30, 2021 8 minuten geleden, Ambreville zei: Soleil/Delcourt, die voedt op,zijn eentje Daedalus, Arboris en L. Ik heb de uitgeverijen gekozen die ook hier effectief met hun namen op de Nederlandse covers staan. En proberen te gaan voor 6 zodat de stemmen niet te versnipperd geraken. En voor die uitgeverijen die het brede strippubliek bereiken en al jaar en dag naambekendheid hebben. (meer dan 40 jaar als richtpunt) Quote
Ambreville Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 1 minute ago, cinco said: Ik heb de uitgeverijen gekozen die ook hier effectief met hun namen op de Nederlandse covers staan. 5 van je uitgeverijen bestaan zelfs niet. Het zijn in Franchise genomen merken. Quote
cinco Posted July 30, 2021 Author Posted July 30, 2021 4 minuten geleden, Ambreville zei: 5 van je uitgeverijen bestaan zelfs niet. Het zijn in Franchise genomen merken. Hun namen sieren voorlopig nog altijd de albumcovers. De vraag gaat dan ook meer om het stripfonds dat ze onder die specifieke namen vertegenwoordigen, vroeger en nu. Zie het niet zuiver en alleen in het heden maar in een wijder tijdsframe. Quote
Aleksandr Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 jaja, een goedbedoelde vraag maar ach, die lastige reepers toch Quote
Aleksandr Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 33 minuten geleden, Ambreville zei: 5 van je uitgeverijen bestaan zelfs niet. Het zijn in Franchise genomen merken. en hoe kom je daarachter? Quote
cinco Posted July 30, 2021 Author Posted July 30, 2021 3 minuten geleden, Aleksandr zei: jaja, een goedbedoelde vraag maar ach, die lastige reepers toch Doet niks. Discussie is goed op een forum. Beter dat dan een thread zonder reacties. Quote
Ambreville Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 3 minutes ago, Aleksandr said: en hoe kom je daarachter? Door de kleine lettertjes te lezen in de albums en op het staatsblad. Quote
Aleksandr Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 11 minuten geleden, Ambreville zei: Door de kleine lettertjes te lezen in de albums en op het staatsblad. dus je gaat in Le Moniteur belge die uitgeverijen opzoeken en hoe noemen ze dat ding in Nederland en Duitsland? Quote
Ambreville Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 9 minutes ago, Aleksandr said: dus je gaat in Le Moniteur belge die uitgeverijen opzoeken en hoe noemen ze dat ding in Nederland en Duitsland? Dat niet. Bedrijven hebben toegang tot veel betere en intelligente tools. Quote
Hamirubi Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 Ik heb eens de vennootschapsconstructies en -participaties voor de uitgave van Suske en Wiske (en de erven Vandersteen) uitgepluisd. Een heerlijk kluwen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Gilles Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 3 minuten geleden, Hamirubi zei: Ik heb eens de vennootschapsconstructies en -participaties voor de uitgave van Suske en Wiske (en de erven Vandersteen) uitgepluisd. Een heerlijk kluwen. Vertel daar eens over. Lijkt me wel interessant. Quote
cinco Posted July 30, 2021 Author Posted July 30, 2021 Misschien moet daar een ganse powerpointpresentatie aan te pas komen. Quote
Aleksandr Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 ai, dat zijn toch wel hele kleine lettertjes Quote
cinco Posted July 30, 2021 Author Posted July 30, 2021 In hoeveel stukken moeten de inkomsten van de S&W-taart ondertussen gesneden worden? Dat systeem gaat het op die manier toch vroeg of laat begeven. En dan was er ooit ook nog the wolf pack. (al was dat zeker ook gericht op het bredere SU-fonds) Quote
esteban² Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 Misschien is "Favoriete onderdeel van Standaard Uitgeverij" tegenwoordig een betere titel? Dupuis steekt er wat mij betreft wat bovenuit, die kreeg dan ook m'n stem. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts