Ga naar inhoud

Strips uit het archief.


cartoonesk

Recommended Posts

Hallo.

Soms krijg ik wel eens opmerkingen waarom ik zelden nog strips publiceer. Omdat ik niet professioneel teken en er minder publicatiemogelijkheden zijn (geen amateurbladen meer), teken ik nu minder strips.

Toch heb ik af en toe nog wel ideeën voor 1-pagina-grappen of korte verhalen maar ik kom er niet aan toe ze te tekenen. Alsof ik dan eerst een hele hoge drempel over moet. Ik noteer de ideeën wel in een schetsboek. Hele korte strips, zoals ik hier soms toon, teken ik nog wel. Maar voorlopig blijft het bij losse tekeningen en fan-art.

groeten van mij.

 

strip cartoon heer in het verkeer.jpg

Link naar reactie
Op 4/10/2023 om 10:59, cartoonesk zei:

Zoals ik elders al eens zei, daag ik mezelf sinds een tijdje elk weekend uit minstens 7 tekeningen te maken voor mijn facebook en blog, dus dat is even genoeg. :)

 

Zo-232_1296_p1.gif

 

Ik wist niet dat je ook een blog had. Waar staat die ergens?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 29/11/2023 om 15:40, sporoi zei:

Nee hoor, een blijkbaar mislukt grapje.  Floc'h werkte met vlakke kleurtjes in B & M, daarom de vergelijking. Maar Floc'h zette daarbij de saturatie op 'Beyond the infinite' 😏

Okay. Ik lees geen Blake en Mortimer. Mijn computerinkleur-fase heeft niet lang geduurd. Ik was er niet zo tevreden over.

 

broertje spirou jpg.JPG

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...