Ga naar inhoud

Strips uit het archief.


cartoonesk

Recommended Posts

Bedankt, @cinco en @Hamirubi , de voorraad is niet onuitputtelijk maar ik kan wel wat verhaaltjes met jullie delen.

 

@alexjodo Grappig! Best okay, die tekening, ik heb wel slechtere tekeningen op stripbeurzen gemaakt, zag ik tot mijn schaamte op LastDodo.

Van Johan Kuiff had ik best wat grappen getekend maar helaas vond ik die originelen niet meer allemaal terug want ik had ze best in mijn boek willen hebben.

 

strip johan kuiff jpg.jpg

Link naar reactie
1 uur geleden, cartoonesk zei:

De geschiedenis van de strip!

 

geschiedenis 1.jpg

 

 

Ik ben extreem blij met mijn pagina van The Katzenjammer Kids/The Captain and the kids die hier boven mijn computer hangt. Het blijft toch een belangrijk deel van de stripgeschiedenis, maar in tegenstelling tot wat de Nederlandse wikipedia zegt, worden er jammer genoeg al sinds 2006 geen nieuwe afleveringen meer gemaakt.

Link naar reactie
6 minuten geleden, TDPB zei:

 

Ik ben extreem blij met mijn pagina van The Katzenjammer Kids/The Captain and the kids die hier boven mijn computer hangt. Het blijft toch een belangrijk deel van de stripgeschiedenis, maar in tegenstelling tot wat de Nederlandse wikipedia zegt, worden er jammer genoeg al sinds 2006 geen nieuwe afleveringen meer gemaakt.

Het is ook een oude strip, TDPB, nog van toen ik op de middelbare school zat. Ik had mijn info vooral uit het boek Wordt Vervolgd presenteert.

 

wordt vervolgd.jpg

Link naar reactie
18 uren geleden, TDPB zei:

 

Als het puur om auteursrechten gaat, klopt dat natuurlijk wel. Je kan niet zomaar een roman die niet in het publieke domein zit beginnen bewerken.

Dat begrijp en begreep ik maar ik dacht dat het wel kon omdat ik er geen geld mee verdiende.

Zie het als een kunstproject, een experiment, een "kijken hoe ver ik kan gaan totdat iemand kritiek geeft", een eerbetoon aan een prachtig verhaal.

Het heeft jarenlang zonder problemen op stripster gestaan.

 

Ik had ook altijd een strip willen maken van Wachten op Godot maar dat zal ik dan maar laten.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...