Yncke Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Uit Agent 327, Dossier nachtwacht mister o B De apotheek uit de heerlijke steampunk-wereld van De Regelaar - Ambrosia. Lichtman yncke.be
Tanuki Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Oei, een bestaande winkel vs eentje in een imaginaire wereld.
Yncke Posted January 8, 2022 Author Posted January 8, 2022 Ik ga voor de barokke creativiteit van de imaginaire. Een bestaande winkel, da's zo een beetje als een cameo. Leuk, maar inventief is 't niet. yncke.be
Rik Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 De bestaande winkel gaat over strips en is genoemd naar een grote Vlaamse stripheld. Dit is dan toch niet zo'n moeilijke keuze gezien de functie van dit forum? Omnia mutantur nihil interit
sanderg Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 A zou ik direct naar binnen gaan (heb dat ook al vaak gedaan btw bij B zou ik t niet weten wat ik er zou moeten... Tel daarbij de computerinkleuring op van B (waar ik echt n hekel aan heb) en mijn keuze is duidelijk https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
hemweg Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 A - De winkel waar ik me als puber in de jaren 70 liet onderdompelen in de wereld van de strips.
sjaakie Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Moeilijke keuze. Beiden hadden van mij nog een ronde verder gemogen. Toch voor B gegaan ik krijg zin deze strip te lezen. Terwijl ik dat bij A niet heb.
MarcusK Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 A is de zovaar eerste winkel in deze wedstrijid die ik al zelf heb bezocht (helaas maar een keer).
Lichtman Posted January 14, 2022 Posted January 14, 2022 O jee, in een verkiezing van de intrigerendste winkel op een stripforum uitkomen tegen een stripwinkel. Maar goed, De Regelaar vind ik een geweldige reeks, en het sfeertje wordt er goed in weergegeven (die wordt na deze bladzijde trouwens meteen wat grimmiger). Beide winkels - een echte en een imaginaire - kunnen je dus wel onderdompelen in een interessante wereld.
Recommended Posts