Jason Fly Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Misschien toch even voor de duidelijkheid. Is het een idee om op te lijsten wie (reeds) de overstap maakte, en of dat onder dezelfde alias en/ of avatar gebeurde? (Kwestie van zeker te zijn dat we met dezelfde mensen communiceren als voorheen) Een identieke nick wil immers nog niet zeggen, dat achter het profiel ook dezelfde persoon zit. (Er zouden bij, wijze van voorbeeld; . wel meer stripliefhebbers op het idee kunnen komen om zich zichzelf bv. 'krimson' te noemen. Terwijl leden van het 'oude forum' dan denken met de krimson te maken te hebben van het oude forum, kan het evengoed zijn dat iemand anders dit nieuwe forum ontdekte en een nog niet gebruikte naam koos, die toevallig overeenkomt met die van een forumlid dat nog niet is overgestapt. Daarom: welke forumleden stapten reeds over van het oude naar het nieuwe forum? Kozen jullie dezelfde nickname en/ of avatar, of indien niet, wat veranderde er. BTW: mijn nickname en avatar zijn dezelfde als op het oude forum. O ja, is het misschien een mogelijkheid om posts, stats,en/of pb's over te hevelen van forum (bijvoorbeeld obv. het mailadres wanneer hetzelfde werd gebruikt bij de registratie)? Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Olsimar Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ik ben mee Jason, onder dezelfde nick en heb de gelegenheid aangegrepen mijn avatar te vernieuwen. Overigens vind ik de ledenlijst ook wel overzichtelijk met veel opties, je kunt zelfs kijken wat iemand aan het doen is.... Quote Link to comment
Yncke Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Yncke blijft Yncke, maar een dezer dagen ga ik toch mijn avatar aanpassen. 't Ziet er hier niet zo goed uit als in de oude versie. Quote yncke.be Link to comment
Imajica Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Retep heeft mijn nick overgenomen en ik die van hem. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
Gilles Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Héél lang geleden, in het jaar des heren 2003 heb ik me geregistreerd op de tweede versie van de reep die toen nog maar net actief was (als ik me dat goed herinner). Vlak daarvoor had ik al een account gemaakt op de originele reep, ik was toen nog niet zo vertrouwd met het wereldwijde web dus kon ik er niet goed mee overweg. Ik ben zelfs vergeten hoe ik mezelf noemde op dat forum... Toen ik mijn eerste stappen op het net zette nam ik ook altijd en overal een andere bijnaam aan. In 2003 werd het echter een phbbp-forum, dat was geen probleem. Ik volgde toen al drie andere gelijkaardige fora, wat een voordeel was. Om het simpel te houden gebruikte ik vanaf die tijd ook altijd mijn voornaam. Een gewoonte die ik ben blijven aanhouden... Echter door een gevolg van een aantal onaardigheden heb ik besloten mijn originele account door Bonte te laten verwijderen om een mening kracht bij te zetten. De meesten onder jullie kennen dat verhaal vast nog wel. Onder een pseudoniem heb ik toen wel nog een terugkeer gemaakt... Wat die nickname was is niet zo belangrijk. De meesten hier kennen die sowieso vast wel, en zo actief ben ik als intergalactische politieagent ook nooit geweest. Quote Link to comment
pouco Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ik .... niet meer met blote tetten maar de naam van mijn poes genomen .... . Quote Link to comment
Olsimar Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ik .... niet meer met blote tetten maar de naam van mijn poes genomen .... . Welkom weer Farah Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ik ben ook mee overgestapt. Onder mijn eigen naam. Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
eriktex Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Mijn alias was nog niet gekaapt gelukkig. Ik ben ik dus. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Original Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Zelfde nic, nieuwe avatar Quote Link to comment
Pemanah Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Pemanah was, is en blijft gewoon Pemanah met een ietwat opgepoetste avatar Quote Webwinkelen vanuit je luie stoel : www.pemanah.com Bekijk pemanah.com ook eens op Facebook Link to comment
velden8 Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 velden8 blijft velden8 alleen een plaatje erbij. De wolf met het biertje is hoe ik mezelf zie. Vul dit zelf maar positief of negatief in Quote Link to comment
miles Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Miles blijft miles. Nieuwe avatar. Zelfde persoon. Quote Link to comment
Waldorf Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Buy rolex! Enlarge your manlyhood! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 @Waldorf: snoodaard. Quote yncke.be Link to comment
Waldorf Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Wat? Geen waarschuwingspunten? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Je avatar kijkt er te triestig voor. Quote yncke.be Link to comment
grim Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 kleine wijziging in nic, zelfde avatar Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Het lukte me niet om met mijn oude gegevens in te loggen (zal wel aan mij liggen hoor) Dus Krazy Kat wordt Dr. Benway........ Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Het lukte me niet om met mijn oude gegevens in te loggen (zal wel aan mij liggen hoor) Dus Krazy Kat wordt Dr. Benway........ om het makkelijk te houden. Maar hoe bedoel je ? Je moet een nieuwe account aanmaken, dus met Krazy Kat moet dat ook lukken, hoor. Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ach, ik vind het wel goed. Een nieuw begin. Ook leuk. Quote marcelherms.nl Link to comment
dutch lines Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Overgestapt met een kleine wijziging in mijn naam: Van michel_sw naar Michel. Avatar is nog steeds de good old Generaal. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
niemand Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ach, ik vind het wel goed. Een nieuw begin. Ook leuk. Als ge maar weer méér post ! Ik zal me eens een nieuwe avatar zoeken. of niet... Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Als ge maar weer méér post ! Die opmerking had ik van jou verwacht. Ik dacht al, hoe lang zal het duren? Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Die opmerking had ik van jou verwacht. Ik dacht al, hoe lang zal het duren? Benway ff gegoogled. Die drinkt toch niet te veel ? Als ge ziet vanwaar de naam komt... Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Benway ff gegoogled. Die drinkt toch niet te veel ? Als ge ziet vanwaar de naam komt... Dr. Benway is the name of a recurring character in many of William S. Burroughs' novels, including Naked Lunch. He is referred to only as "Dr. Benway" or "Doc Benway," (his first name is never revealed). He lacks a conscience and is more interested in his surgical performance than his patients' well-being. Quote marcelherms.nl Link to comment
Daan Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik heb alleen de naam aangepast. Op de vorige reep was Daan al bezet, dus koos ik voor het simpelere D. Hoewel ik de naam Daan nooit als poster heb gezien... Nu ben ik weer mezelf, zeg maar! Quote Link to comment
retep Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik heb alleen de naam aangepast. Op de vorige reep was Daan al bezet, dus koos ik voor het simpelere D. Hoewel ik de naam Daan nooit als poster heb gezien... Nu ben ik weer mezelf, zeg maar! je had je natuurlijk op het ouwe forum ook gewoon Naad kunnen noemen ! Quote Link to comment
Guest natte aap Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 je had je natuurlijk op het ouwe forum ook gewoon Naad kunnen noemen ! ja zoals imajica doet die eigenlijk retep is. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 oh ja, de natte aap is nat gebleven. Ik ben héél snel over gegaan, ik was bang dat anders iemand mijn nickname zou inpikken Quote Link to comment
Swagman Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ben ook gewoon mezelf gebleven; wie zou er nu ook Swagman genoemd wilen worden? Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Guest Kontiki Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Sames as usual, nu met een konijnenprentje zonder animatie want dat werd door sommigen als storend ervaren. Quote Link to comment
retep Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Sames as usual, nu met een konijnenprentje zonder animatie want dat werd door sommigen als storend ervaren. Vreemd, ik vond het wel geinig. Mensen die iets storend vinden vind ik iha nogal storend dus terug dat BOE konijn ! Quote Link to comment
belgiumdog Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 zelfde nic en avatar: als het goed is waarom veranderen Quote Link to comment
Jason Fly Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Sames as usual, nu met een konijnenprentje zonder animatie want dat werd door sommigen als storend ervaren. Tuurlijk, er zou heel wat verwarring optreden denk ik moest er achter 'Kontiki' plots een ander iemand zitten . Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Zelfde naam en foto Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 @Kontiki: Storende avatars vliegen in mijn blocked images lijst. Jouw konijntje zat daar niet bij. Quote yncke.be Link to comment
niemand Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 @Kontiki: Storende avatars vliegen in mijn blocked images lijst. Jouw konijntje zat daar niet bij. Die sommigen hadden het misschien niet over zijn konijntje... Quote Link to comment
Jason Fly Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Hopen dat ook de auteurs/uitgevers die het oude forum rijk was, weten over te stappen (En GDW uiteraard ook.) Altijd handig voor informatie uit eerste hand. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Recommended Posts