Ga naar inhoud

Wie Stapte Er Al Mee Over?


Jason Fly

Recommended Posts

Misschien toch even voor de duidelijkheid. Is het een idee om op te lijsten wie (reeds) de overstap maakte, en of dat onder dezelfde alias en/ of avatar gebeurde? (Kwestie van zeker te zijn dat we met dezelfde mensen communiceren als voorheen)

Een identieke nick wil immers nog niet zeggen, dat achter het profiel ook dezelfde persoon zit. (Er zouden bij, wijze van voorbeeld; . wel meer stripliefhebbers op het idee kunnen komen om zich zichzelf bv. 'krimson' te noemen. Terwijl leden van het 'oude forum' dan denken met de krimson te maken te hebben van het oude forum, kan het evengoed zijn dat iemand anders dit nieuwe forum ontdekte en een nog niet gebruikte naam koos, die toevallig overeenkomt met die van een forumlid dat nog niet is overgestapt.

 

Daarom: welke forumleden stapten reeds over van het oude naar het nieuwe forum?

Kozen jullie dezelfde nickname en/ of avatar, of indien niet, wat veranderde er.

 

BTW: mijn nickname en avatar zijn dezelfde als op het oude forum.

 

O ja, is het misschien een mogelijkheid om posts, stats,en/of pb's over te hevelen van forum (bijvoorbeeld obv. het mailadres wanneer hetzelfde werd gebruikt bij de registratie)?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Héél lang geleden, in het jaar des heren 2003 heb ik me geregistreerd op de tweede versie van de reep die toen nog maar net actief was (als ik me dat goed herinner). Vlak daarvoor had ik al een account gemaakt op de originele reep, ik was toen nog niet zo vertrouwd met het wereldwijde web dus kon ik er niet goed mee overweg. Ik ben zelfs vergeten hoe ik mezelf noemde op dat forum... Toen ik mijn eerste stappen op het net zette nam ik ook altijd en overal een andere bijnaam aan.

 

In 2003 werd het echter een phbbp-forum, dat was geen probleem. Ik volgde toen al drie andere gelijkaardige fora, wat een voordeel was. Om het simpel te houden gebruikte ik vanaf die tijd ook altijd mijn voornaam. Een gewoonte die ik ben blijven aanhouden...

 

Echter door een gevolg van een aantal onaardigheden heb ik besloten mijn originele account door Bonte te laten verwijderen om een mening kracht bij te zetten. De meesten onder jullie kennen dat verhaal vast nog wel. Onder een pseudoniem heb ik toen wel nog een terugkeer gemaakt... Wat die nickname was is niet zo belangrijk. De meesten hier kennen die sowieso vast wel, en zo actief ben ik als intergalactische politieagent ook nooit geweest. :)

Link naar reactie

Benway ff gegoogled. :)

Die drinkt toch niet te veel ? Als ge ziet vanwaar de naam komt... :ph34r:

 

 

Dr. Benway is the name of a recurring character in many of William S. Burroughs' novels, including Naked Lunch. He is referred to only as "Dr. Benway" or "Doc Benway," (his first name is never revealed). He lacks a conscience and is more interested in his surgical performance than his patients' well-being.

marcelherms.nl

Link naar reactie

Sames as usual, nu met een konijnenprentje zonder animatie want dat werd door sommigen als storend ervaren.

 

Tuurlijk, er zou heel wat verwarring optreden denk ik moest er achter 'Kontiki' plots een ander iemand zitten :)

.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Hopen dat ook de auteurs/uitgevers die het oude forum rijk was, weten over te stappen (En GDW uiteraard ook.)

Altijd handig voor informatie uit eerste hand.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...