Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
32 minuten geleden, Rataplan zei:

Vervang vlees door suiker en ik ga akkoord.

 

Je voorbeeld met de Neanderthalers en de Cro-Magnon is trouwens wel zwak. Hoe hoog zou hun gemiddelde leeftijd zijn geweest? Als ze oud genoeg werden om kinderen te krijgen, maakt het niet uit of ze daarna sterven aan kanker, of een andere ziekte, of opgevreteen worden door een sabeltandtijger.

Link naar reactie
33 minuten geleden, Rataplan zei:

Gaat Disney failliet? Hun cijfers zijn niet al te best...

 

Disney heeft veel ijzers in het vuur, maar Twitter is alleen maar Twitter.

Had ik gevraagd: "Gaat Musk failliet?", dan zou het nogal theoretisch zijn geweest.

Volgens mij zal Musk Twitter weer verkopen, bijv. voor 10 miljard USD, zodat hij toch een groot deel van de lening van 13 miljad USD kan betalen die hij ervoor afsloot. De rest van de verliezen kan hij doorslikken - hij heeft nu méér geld dan toen hij Twitter kocht, dankzij SpaceX, Tesla en SpaceLink - en de nieuwe eigenaar zal Twitter weer Twitter noemen. En verder zien we wel wat hij ermee doet.

Het is niet de eerste keer dat een dotcombedrijf voor een gigantisch bedrag wordt gekocht, en daarna voor een schijntje wordt doorverkocht. Het is zelfs mogelijk dat Musk Twitter voor nog veel minder dan 10 miljard USD doorverkoopt. Gelijkaardige verliezen werden al geïncasseerd op dat soort bedrijven.

Link naar reactie
35 minuten geleden, Peter Motte zei:

 

Je voorbeeld met de Neanderthalers en de Cro-Magnon is trouwens wel zwak. Hoe hoog zou hun gemiddelde leeftijd zijn geweest? Als ze oud genoeg werden om kinderen te krijgen, maakt het niet uit of ze daarna sterven aan kanker, of een andere ziekte, of opgevreteen worden door een sabeltandtijger.

De gemiddelde leeftijd in het westen waarop mensen overlijden stijgt jaar na jaar. Kanker wordt meer en meer beheersbaar.

 

In jouw antwoord relativeer je zelf de manier van overlijden. Waarom je dan zorgen maken indien veel vlees eten een hoger kankerrisico inhoudt...

Link naar reactie
48 minuten geleden, Rataplan zei:

De gemiddelde leeftijd in het westen waarop mensen overlijden stijgt jaar na jaar. Kanker wordt meer en meer beheersbaar.

 

In jouw antwoord relativeer je zelf de manier van overlijden. Waarom je dan zorgen maken indien veel vlees eten een hoger kankerrisico inhoudt...

 

Het is gewoon wetenschappelijk bewezen. Te veel vlees eten verhoogt het risico op kanker. Trouwens N's en CM's leefden niet alleen van vlees.

Link naar reactie

Omdat melige tuinbonen bij overconsumptie onder fijnproevers, toch de kelen begint uit te hangen. Heb ik mijzelf voorgenomen, een beter karakter te ontwikkelen. Je bent immers wat je eet. Wat meer vlezig, en een selectiever kruidengebruik, ter bevordering van de smaak.

Verder zal ik minder van “mijn wereld” laten zien, mits het interessant genoeg blijkt.

#ikleefinmijneigenwereld (opgezwolle) 🎶 

3C206CC9-BFDD-4FF0-BC98-B6C90A0C0778.jpeg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...