Daan Posted February 3, 2022 Share Posted February 3, 2022 Ik ben een en ander aan het opruimen en daarbij kwam ik enkele kilo's aan folders van uitgevers en flyers en programmaboekjes van stripbeurzen tegen. Zijn er mensen hier met interesse in zulke zaken? Verzamelaars die nog zaken missen? Laat het aub weten. Ik kan altijd kijken of het door jou gezochte item ertussen zit. Ik bereken alleen verzendkosten. Bij geen reactie gaat alles over een paar dagen de papierbak in... Quote Link to comment
linthout Posted February 4, 2022 Share Posted February 4, 2022 Wat een vriendelijk aanbod! Quote Link to comment
kruifje Posted February 5, 2022 Share Posted February 5, 2022 Ha Daan, ik bewaar en verzamel dat soort zaken al jaren. Vreselijk leuk al neemt het veel ruimte in beslag. De laatste twee jaar weinig aanvullingen want winkels en beurzen bezoeken gebeurt niet of iig veel minder. Ik kan ook niet echt zeggen wat ik zoek maar als je zaken echt weggooit moet je me maar even melden wat die verzendkosten zijn voor wat je hebt. Quote Link to comment
Daan Posted February 5, 2022 Author Share Posted February 5, 2022 @kruifje, het is echt heel veel, ik zie veel Ballon, Saga, Sherpa, BM Mag, Stripgidsen, ZozoLala's Dark Dragon, uigeverij L, Silvester. enzovoorts, enzoverder. Kan jij op korte termijn wel misschien een wensenlijstje produceren? Alles opsturen lijkt mij geen goede optie, zo zitten er bijvoorbeeld veel dubbele exemplaren tussen en ik heb geen idee van wat alles bij elkaar weegt... Quote Link to comment
Daan Posted February 5, 2022 Author Share Posted February 5, 2022 En Arboris, Arcadia, Strip 2000... Het loopt terug tot midden jaren '80 hoewel veruit het meester waarschijnlijk van de laatste 10 jaar is... Quote Link to comment
$tripofiel Posted February 5, 2022 Share Posted February 5, 2022 Indien beschikbaar heb ik wel interesse in de Stripgidsen en ZozoLala's? Heb daar weinig of niks van ... Quote Link to comment
Daan Posted February 5, 2022 Author Share Posted February 5, 2022 38 minuten geleden, $tripofiel zei: Indien beschikbaar heb ik wel interesse in de Stripgidsen en ZozoLala's? Heb daar weinig of niks van ... Ik stuur je morgen een pm! Quote Link to comment
Ambreville Posted February 5, 2022 Share Posted February 5, 2022 On 2/4/2022 at 6:45 PM, linthout said: Wat een vriendelijk aanbod! +1 Quote Link to comment
Daan Posted February 6, 2022 Author Share Posted February 6, 2022 Ik heb al twee Repers kunnen verblijden. Ik heb ook nog stapeltjes Paper (Brabant Strip), Stripnieuws en Stripschrift, alsmede jaargangen Eppo (2009, 2010, 2011 en 2012). Voor de Eppo's vraag ik wel €10,- per jaargang... Wie volgt? Quote Link to comment
Daan Posted February 6, 2022 Author Share Posted February 6, 2022 Ook nog gevonden: Stripglossy! Quote Link to comment
esteban² Posted February 6, 2022 Share Posted February 6, 2022 Zelf niet naar iets op zoek, maar ik vind het wel een fijn initiatief. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Daan Posted March 1, 2022 Author Share Posted March 1, 2022 Vandaag werd mijn oudpapiercontainer dan weer geleegd, het ding was bijna niet te verslepen, zo veel heb ik al weggegooid. Als er nog geïnteresseerden zijn in stripfolders, etc., graag snel melden, want die lege bak zal snel weer volgegooid worden! Voor de liefhebbers heb ik ook nog onderstaande: Eppo jaargang 2009 compleet (25 eppo's + opbergcassette) €10,- Eppo jaargang 2010 compleet (26 stuks) €10,- Eppo jaargang 2011 compleet (26 stuks) € 10,- Eppo jaargang 2012 compleet (26 stuks) € 10,- Stripglossy 1 t/m 16 + dubbelnummer 21/22 + 3 bijlages € 15,- VERKOCHT De prijzen zijn indicaties, je mag altijd een bod doen. Ik verkoop ze liever dan dat ze de papierbak ingaan! Alles wordt verzonden vanuit Nederland, maar dat hoeft gelukkug niet langer per sé heel duur te zijn. Als je alle geduld van de wereld hebt (denk aan weken!!) kan verzending plaatsvinden via Homerr voor minder dan €4,-, ook naar België... Indien je het sneller in huis wilt hebben betaal je meer aan verzendkosten. Yncke 1 Quote Link to comment
Suske Posted March 1, 2022 Share Posted March 1, 2022 8 hours ago, Daan said: Vandaag werd mijn oudpapiercontainer dan weer geleegd, het ding was bijna niet te verslepen, zo veel heb ik al weggegooid. Als er nog geïnteresseerden zijn in stripfolders, etc., graag snel melden, want die lege bak zal snel weer volgegooid worden! Voor de liefhebbers heb ik ook nog onderstaande: Eppo jaargang 2009 compleet (25 eppo's + opbergcassette) €10,- Eppo jaargang 2010 compleet (26 stuks) €10,- Eppo jaargang 2011 compleet (26 stuks) € 10,- Eppo jaargang 2012 compleet (26 stuks) € 10,- Stripglossy 1 t/m 16 + dubbelnummer 21/22 + 3 bijlages € 15,- De prijzen zijn indicaties, je mag altijd een bod doen. Ik verkoop ze liever dan dat ze de papierbak ingaan! Alles wordt verzonden vanuit Nederland, maar dat hoeft gelukkug niet langer per sé heel duur te zijn. Als je alle geduld van de wereld hebt (denk aan weken!!) kan verzending plaatsvinden via Homerr voor minder dan €4,-, ook naar België... Indien je het sneller in huis wilt hebben betaal je meer aan verzendkosten. Ik heb wel interesse in de Stripglossy's en er is een Homerrpunt in de buurt. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Daan Posted March 2, 2022 Author Share Posted March 2, 2022 17 uren geleden, Suske zei: Ik heb wel interesse in de Stripglossy's en er is een Homerrpunt in de buurt. zie pm! Quote Link to comment
Ambreville Posted March 3, 2022 Share Posted March 3, 2022 Ik vraag me nu af of er ook Barttpunten of Margeepunten zijn? Daan 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted March 3, 2022 Share Posted March 3, 2022 Er moeten meer Burnsspunten komen! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Daan Posted March 6, 2022 Author Share Posted March 6, 2022 Stripglossies zijn verkocht! Quote Link to comment
Daan Posted March 21, 2022 Author Share Posted March 21, 2022 Laatste kans voor gratis fiolders en programmaboekjes, deze week gaat het laatste spul de papierbak in! Quote Link to comment
Daan Posted March 23, 2022 Author Share Posted March 23, 2022 Alleen de Eppo's zijn nog over te nemen, bij interesse kun je een aardig bod doen. Alle overgebleven folders gaan naar Kruifje! Ik ben 2 april met een standje aanwezig in Deventer. Mocht je intresse hebben in de Eppo's kunnen die daar afgehaald worden. Hier nog iemand geïnteresseerd in Star Wars actionfigures en bijbehorende monsters en voertuigen? Ik bezit een hele grote collectie die weg moet! Quote Link to comment
Willem Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Ik heb een aantal jaren geleden een mooie prijs gehad voor mijn starwars figures en bijbehoren de voertuigen Was bij Old school toys in Venlo. Dit ter info, Quote Link to comment
Daan Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 21 uren geleden, Willem zei: Ik heb een aantal jaren geleden een mooie prijs gehad voor mijn starwars figures en bijbehoren de voertuigen Was bij Old school toys in Venlo. Dit ter info, Ja, misschien moet ik zoiets ook maar eens proberen. Bedankt! Quote Link to comment
Recommended Posts