cinco Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Sarah had hem die snoep moeten laten pakken. Dan konden we meteen zien of de uitbaatster de snoep door de lucht zag zweven. Ik heb het nog eens gecontroleerd in enkele albums. Doorheen de reeks zijn er alleen kinderen en volwassenen met veel fantasie, dieren en geesteszieken die Robin kunnen opmerken. En minstens één iemand moet hem 'bedenken' (dat is het woord dat wordt gebruikt), anders houdt hij op te bestaan. (zie pagina 37 tem 44 van het eerste album)
cinco Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Dat geldt trouwens ook voor de garage. De mensen moeten eraan 'denken' om erop te stemmen, anders houdt-ie op te bestaan.
Tweetie Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 13 hours ago, Ambreville said: Als je de associatie-kaart wil spelen... Quick burgers zijn voor mij typisch Belgisch, net als Sarah & Robin. Franquin is internationaal.
Waldorf Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Ik heb nooit iets van Sarah & Robin gelezen. Te oud. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Yncke Posted February 11, 2022 Author Posted February 11, 2022 2 hours ago, Waldorf said: Ik heb nooit iets van Sarah & Robin gelezen. Te oud. Dan staat je nog een heel fijne ontdekking te wachten, mocht je daar verandering in willen brengen. (In dat eerste, bedoel ik. Dat te oud zijn, dat valt niet op te lossen met strips lezen. ) yncke.be
cinco Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Hersenen overplanten in een jonger lichaam is een optie. Al weet ik niet wat de huidige tarieven voor zo een operatie zijn.
Werner Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 29 minuten geleden, Yncke zei: Dat te oud zijn, dat valt niet op te lossen met strips lezen. ) Wat moet ik dan zeggen? Ik word overmorgen vijftig. http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
cinco Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 4 minuten geleden, Werner zei: Wat moet ik dan zeggen? Ik word overmorgen vijftig. Ach, je hebt nog een ganse zaterdag in het vooruitzicht om ten volle in de veertig te zijn. Gebruik die 24 uur zo effectief mogelijk.
Tanuki Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Op 10/2/2022 om 10:12, Ambreville zei: Tell me about it Alleen wanneer dat buurtwinkeltje uiteindelijk met de grote prijs gaat lopen kan ik er genoegen mee nemen.
Tanuki Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Op 10/2/2022 om 13:27, cinco zei: Nu vraag ik me helemaal af waar we zouden geëindigd zijn als de slavenmarkten niet waren gediskwalificeerd. Vergeet de hoerenkasten niet. Mijn eerste inzending zou uit Agent 327 zijn geweest, de kamer in "diverse negosie" die gehuurd werd door Wendy Promiskuva
Recommended Posts