Stripenbd Posted March 4, 2022 Share Posted March 4, 2022 Is er bij iemand bekend of dit in 2022 doorgaat? Quote Link to comment
dutch lines Posted March 4, 2022 Share Posted March 4, 2022 De beurs gaat door, zaterdag 2 april. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Stripenbd Posted March 4, 2022 Author Share Posted March 4, 2022 Dat is fijn . Hopelijk volgt er meer informatie. Quote Link to comment
fazerco Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 https://www.oostnederlandsestripboekenbeurs.nl/ Quote Link to comment
AHMO Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Goed om te horen dat deze beurs doorgaat Leuke beurs en dan kan ik het gelijk combineren met een bezoek aan de brouwerijcafé Davo Dat is bij de parkeerplaats "Sluisstraat" (ik geloof 6,5 voor de gehele dag) waar ik voor de bezoek van de beurs mijn auto altijd parkeert Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 Ik ben er dit jaar ook weer bij we houden het bescheiden 1 kraam neem mee van alles wat Quote Link to comment
eriktex Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 HUM! is ook weer van de partij. Als de planning goed loop zal deel 11 van Tex Willer in kleur daar gereed zijn. "De laatste missie" door Alfonso Font. Inclusief gelimiteerde beurseditie (hardcover/linnen rug). Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 De lijst auteurs op de website is nog niet compleet. Kristof Berte (Lise op Monstereiland) en Jan Dirk Barreveld (Eugène, Amorfati) signeren naar mijn weten ook. En de laatste Drango-beurseditie met zwarte kaft gaat er verkocht worden. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 . Ik signeer er inderdaad ook, op de stand van Syndikaat, samen met oa. Joey Potargent. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Yan Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Tot zaterdag, Kristof. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Daan Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 De auto zit vol. Ik heb er alvast zin in! Quote Link to comment
Peter Motte Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Is dat in Indonesië? Of is dat vloeken in de kerk? Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Willem Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 zeer benieuwd, hoe is het geweest? tuinmantvkijken 1 Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Op zich prima maar de ingang met openslaande deuren was drama platen over het zand die enorm scheef lagen meerdere kratjes zien schuiven in de ochtend wel goed geholpen door 1 vrijwilliger verkoop redelijk druk was het niet Quote Link to comment
Peter Motte Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 impressionistisch verslag snap ik niets van platen over het zand in de kerk is duister Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Zoals geschreven bij de ingang lagen platen over het zand er staat nergens dat de platen in de kerk lagen ben je wel terplaatse geweest Peter? Quote Link to comment
Peter Motte Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Nee, niet geweest. Vandaar mijn vraag. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Yncke Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Het klinkt wel behoorlijk poëtisch - "meerdere kratjes zien schuiven in de ochtend". Quote yncke.be Link to comment
Peter Motte Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Elegie voor een stripbeurs Op zich prima maar de ingang met openslaande deuren was drama platen over het zand die enorm scheef lagen meerdere kratjes zien schuiven in de ochtend wel goed geholpen door 1 vrijwilliger verkoop redelijk druk was het niet Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
eriktex Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Gaan we nu iemand afzeiken omdat hij toevallig wat minder uitgebreid Nederlands schrijft? Beetje sneu hoor. Er waren onderhoudswerkzaamheden rondom de kerk (prachtlocatie voor een beurs trouwens) en daarom waren er wat rijplaten waar je overheen moest lopen met je steekkar vol kratjes en dozen. Dat is niet handig. Maar goed, in Nederland wordt er wél belastinggeld besteed aan wegenonderhoud, dat is toch al iets? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Yncke Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 31 minutes ago, eriktex said: Gaan we nu iemand afzeiken omdat hij toevallig wat minder uitgebreid Nederlands schrijft? Wat mij betreft was dat niet mijn intentie. De zin inspireerde me tot een vingeroefeningetje: Quote yncke.be Link to comment
Peter Motte Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 2 uren geleden, eriktex zei: Gaan we nu iemand afzeiken omdat hij toevallig wat minder uitgebreid Nederlands schrijft? Beetje sneu hoor. Dat heb ik toch niet gedaan? Ik begreep gewoon niet wat hij bedoelde. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts