Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Natte aap

Catawiki Zaagdraad

Recommended Posts

Goh...Onze boeken moeten dus troost bieden...Wat mooi! Zo had ik het nog nooit bekeken. Maar inderdaad... Het is een voorrecht als je, als auteur, een lichtpuntje kunt zijn in dit aardse tranendal...

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, sanderg zei:

nou, de Hermann is uiteindelijk op 2.5k blijven steken.. 

opvallend vind ik dat de Schuiten de minimumprijs niet heeft behaald. De uiteindelijke biedprijs was een slordige 13.000 Euro.

Alhoewel Schuiten een fenomenaal tekenaar is moet ik bij zijn werk altijd denken aan wat een recensent zei over een expo in Leuven ooit:

Toch is het moeilijk voor te stellen dat Schuitens boeken troost kunnen bieden, want alles wat hij afbeeldt is kolossaal en mensverslindend. Ook op de architectuurtekeningen gaat het steeds weer over duizelingwekkende hoogten en diepten, nergens is de maat menselijk. Je zou Schuiten de Albert Speer van de getekende bouwkunst kunnen noemen, ware het niet dat hij nu en dan ook kwetsbare personages schept.

tja... ergens snap ik die opmerkingen wel..

Ik voorspel dat de eigenaar het kavel had opgedreven tot net onder de minimumprijs, zodat het volgende bod winnend en bindend zou zijn. Want laat ons eerlijk wezen. Als iemand al 2500 voor zo'n gedrocht wil geven, dan wil hij er ook 3000 voor geven om het echt te hebben. 't Is niet dat 2500 ineens een "koopje" zou zijn en 3000 niet meer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, linthout said:

Goh...Onze boeken moeten dus troost bieden...Wat mooi! Zo had ik het nog nooit bekeken. Maar inderdaad... Het is een voorrecht als je, als auteur, een lichtpuntje kunt zijn in dit aardse tranendal...

Tja... ik begrijp die specifieke opmerking ook niet zo goed.. 

Dessalniettemin lijkt het mij inderdaad geweldig wanneer je werk mensen troost kan bieden. Dat vind ik ook zo mooi aan sommige films (zoals voor mij persoonlijk The Shawshank Redemption) of sommige (niet strip)boeken..  

Deel dit bericht

Link naar bericht
38 minutes ago, Waakwater said:

Ik voorspel dat de eigenaar het kavel had opgedreven tot net onder de minimumprijs, zodat het volgende bod winnend en bindend zou zijn. Want laat ons eerlijk wezen. Als iemand al 2500 voor zo'n gedrocht wil geven, dan wil hij er ook 3000 voor geven om het echt te hebben. 't Is niet dat 2500 ineens een "koopje" zou zijn en 3000 niet meer. 

daar heb je wel n punt.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 23/8/2019 om 17:29, lukoste zei:

Is het echt zo dat dit hoofd veel te groot is? Op bovenstaande lijkt het mij dan weer absurd klein. Verhouding 1/7 lijkt mij schever te zitten dan bij de eerste prent. 

Meet het eens na op de echte coverafbeelding, is een perfecte1 op 7 verhouding.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

iemand ervaring met iets dergelijks?

Ik win een bod op een beeldje en 2 dvd's in een luxe boxset

Helaas reageert de verkoper nergens op

Niet op berichten van catawiki of op mijn mails

Ik had €15,00 als winnend bod en de verzendkosten waren €29,00(vanuit Spanje)

Ik krijg mijn geld nu terug maar had liever de statue gehad.

image.thumb.png.bcbf853492245c827aeb243aa19f935c.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Willem zei:

Ook meegemaakt, je krijgt je geld terug en daarmee is de kous afgedaan........ 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Normaal gezien verwijdert Catawiki het account van deze verkoper. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/9/2019 om 19:03, Willem zei:

Ik heb dat beeldje hier nog en dat mag gerust weg (zelf ooit gekregen maar ik ben meer fan van de comic dan de film stilistisch gezien).

Stuur me maar een berichtje als je het wilt overnemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Spoiler

Kan iemand me uitleggen hoe ik een aankoop in een shop kan volgen op de cw pagina?

Veilingen geen probleem, maar shop aankopen?

Ik vind daar dus niks van terug.

En vraag 2: hoe geef ik in godsnaam negatieve feedback aan een verkoper die mijn aankoop nooit opgestuurd heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je op de pagina met jouw eigen verzameling bent, kan je in de linkerkolom klikken op "Shopaankopen".  Daar heb je een overzicht van al jouw aankopen.

Hopelijk vind je daar alles wat je zoekt.

789450842_Catawiki-Facts.JPG.01cb9095a3abc66a6594aaf2657924c3.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alles wordt gezet op groei. Door de markeringuitgaven te verminderen zou er direct winst kunnen worden gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...