Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Mijn Verzameling

Recommended Posts

Danku :).

Dat grote rek moet nog vervangen worden door een op maat gemaakt rek, waar alle weekbladen in passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja dat is nu nog een rommeltje.

Boven de archiefdozen staan de Ducks die ik nog moet uitzoeken.

En als dat rek weg is, dan komt er daar een grote Duck muur schildering :).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast pietje precies

Die bananendoos detoneert wat maar verder ziet het er mooi uit

• detoneren betekent niet 'uit de toon vallen' , maar 'ontsteken' , zoals in 'een bom ontsteken' en niet als in 'een lamp ontsteken'

Deel dit bericht

Link naar bericht

Och wellicht heeft Skinny in die bananendoos nog enige niet ontplofte oefengranaten liggen voor het volgende re-enactment feestje en detoneert die bananandoos alsnog.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast pietje precies

De stelligheid waarmee een uitspraak geponeerd wordt is vaak omgekeerd evenredig aan de juistheid van die uitspraak.

http://www.vaqndale.b...toneren〈=nn

welwel...

maar het blijft grappig

het is zelfs nog grappiger

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi, maar waarom heb je de pockets met de doorlopende tekening 'gebroken' neergezet over twee planken? Die tekening is juist zo geinig.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi, maar waarom heb je de pockets met de doorlopende tekening 'gebroken' neergezet over twee planken? Die tekening is juist zo geinig.

Omdat ik de pocket reeks nog niet helemaal compleet heb. Dus ze schuiven steeds een beetje op. Als ik ze compleet heb ga ik ze wel beter zetten ;).

Herken ik daar een Expedit, die ook enkele van mijn boekjes steun biedt?

Klopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je brengt ons allemaal in schande mat zo'n mooi geordende verzameling Skinny. :e002:

Mijn collectie valt op door de massa tijdschriften, die nemen erg veel ruimte in maar die vind ik het leukst om te verzamelen. Ik ben echt wel blij met m'n verrolbare systeem, m'n garage heb ik moeten opofferen maar zo kan ik er wel 42 meter rekken in kwijt met 250 meter legplanken. Alles staat propvol natuurlijk of wat dacht je. :e008:

DSC00632.jpg

DSC00634.JPG

DSC00638.JPG

DSC00639.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

@ Bonte: wowwwwww ....

Hoeveel heb je hiervan gelezen?

Hoeveel dubbele?

Alles geïnventariseerd of een hoop ik-wist-al-lang-niet-meer-dat-ik-het-liggen-had tussen?

Verzekerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je brengt ons allemaal in schande mat zo'n mooi geordende verzameling Skinny. :e002:

Met jou verzameling is dat zo te zien niet te doen :e010:.

Ik heb maar 3500 verschillende strips. Jij veeeeeel meer zo te zien.

Indrukwekkend hoor!

Heb je toevallig geen Duckjes die in de weg liggen? :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja mijnheer Bonte , all hail to the king :e010: en pak je nog wat mapjes mee naar de volgende beurs aub ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen