Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Ambreville

Digitale Promoties

Recommended Posts

Op 2/7/2019 om 20:49, Peter Motte zei:

Yieha is nog een initiatief van Alexis Dragonetti.

Het is een belangrijke stap om de Amerikaanse digitale bulldozes zoals Amazon voor te blijven, anders eten die hier ons de kaas van het brood, zoals de laatste decennia al veel is gebeurd met IT.

Kansloos, mensen kopen papieren strips of hlemaal niks. Vaak gaat het om het verzamelen en niet om het lezen.  Digitale strips en comics zjn een randgebeuren.

Als ik Comichron mag geloven waren de digitale verkopen in 2015 $90 miljoen en in 2018 100 miljoen, dus er zit nagenoeg geen groei in. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Tweetie zei:

Als ik Comichron mag geloven waren de digitale verkopen in 2015 $90 miljoen en in 2018 100 miljoen, dus er zit nagenoeg geen groei in. 

Dat is volgens mijn wiskunde toch een gemiddelde groei van rond de 4% per jaar hoor. :)

2015: 90 000 000
+4% = 2016: 93 600 000
+4% = 2017: 97 344 000
+4% = 2018: 101 237 760

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

Kansloos, mensen kopen papieren strips of hlemaal niks. Vaak gaat het om het verzamelen en niet om het lezen.  Digitale strips en comics zjn een randgebeuren.

Ongetwijfeld. Het zal zeker zo blijven. Net zoals de dreiging voor de platenzaken, dvd winkels, fotografen en papieren boekenwinkels terug verdween.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...