Ga naar inhoud

Doomsday


De Hollander

Recommended Posts

Aan het begin van het jaar liep ik op een boekenfestival tegen het eerste deel van Doomsday aan. Dit voor het respectabele bedrag van 1 hele euro. Een mooi bedrag om eens wat te proberen. 

 

Al met al viel het verhaal mij reuze mee. Het is allemaal wat over de top, maar het wordt allemaal vlot en goed verteld, dus ik heb mij er best mee geamuseerd. Daarna heb ik hier eigenlijk een heel jaar niets meer meegedaan. Tot dat ik afgelopen zaterdag er weer aan moest denken. Ik heb dan ook direct bij de stripwinkel de delen 2 en 3 aangeschaft en deze vandaag gelezen. Het verhaal blijft over de top, maar zeker boeiend. 

Waar de tekeningen in deel 1 nog wel wat beperkingen kenden, zie je dat het per deel beter wordt, deel 3 is grafisch echt bewonderingswaardig. 

 

Ik weet dat de tekenaar van deze strip nog weleens op dit forum zit, dus enerzijds is het altijd leuk om hier wat reclame voor zijn werk te maken, koop dit gerust, je zal je er mee vermaken!

En tevens gelijk maar even de vraag neerleggen, wordt er nog gewerkt aan een deel 4? 

 

Link naar reactie
47 minuten geleden, blacktiger zei:

Het hele verhaal in één keer aanbieden? Weer leuk voor diegene die zich de vorige albums aanschaften. Denk je nu echt dat ik de integrale ga aanschaffen voor dat ene album? Ik gooi dan nog liever de drie vorige albums bij het oud papier. Zijn de scouts er ook nog blij mee.

 

De 3 delen zijn een afgerond verhaal. Deel 4 zou een nieuw verhaal starten die ook uit meerdere delen zou kunnen bestaan.

Link naar reactie
8 uren geleden, blacktiger zei:

Het hele verhaal in één keer aanbieden? Weer leuk voor diegene die zich de vorige albums aanschaften. Denk je nu echt dat ik de integrale ga aanschaffen voor dat ene album? Ik gooi dan nog liever de drie vorige albums bij het oud papier. Zijn de scouts er ook nog blij mee.

Wie zegt dat het een integrale gaat worden?

 

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

Mijn moeder zei dat! Ze had dat hier gelezen en ze zei: ze gaan een integrale van Doomsday uitgeven!

Ge gaat toch niet zeggen dat ze zich vergist?

Mijn moeder en zich vergissen... Dat zou haar niet bevallen hoor!!!! 😕

 

Ik zou dat nog van uw moeder kunnen geloven. :) 

34 minuten geleden, Vittorio zei:

Geloof nooit wat Uw moeder zegt,

dan komt het allemaal terecht.

(Guido Gezelle)

 

Dit jaar is het trouwens mijn 20 jarig jubileum van de uitgave van mijn eerste strip (over Guido Gezelle) . Bedankt om de cirkel rond te maken!

Link naar reactie

 

Het maakt mij niet eens uit in welke vorm het volledige verhaal aangeboden wordt. Een integrale hardcover of een herdruk van deel 1 en 2 en dat samen in pakket met deel 3 of.... dat bepaalt de uitgever

 

Door omstandigheden is Doomsday nooit op alle verkoopplaatsen in Vlaanderen en Nederland verdeeld geraakt. Er is vraag genoeg voor een vierde deel, maar het is niet slim om aan een vervolg te beginnen als het oorspronkelijke verhaal niet beschikbaar is op de markt. En dat moet gebeuren voor 11 september van dit jaar of anders nooit meer. 

 

 

 

Link naar reactie
15 uren geleden, marioboon zei:

Tja, dan moet je het eerste deel toch es lezen, 't is een redelijk essentiële datum voor het hele verhaal 😉 

Maar ik snap nog steeds niet wat de datum  in de strip met het al dan niet doorgaan met de uitgave te maken heeft. 

 

Bv De vallei der onsterfelijken is ook een nieuwe uitgave waar verder wordt gegaan met iets uit een ver verleden. 

Link naar reactie
  • 7 months later...
1 uur geleden, Rik zei:

Op stripweb.be staat gelukkig ook dat deze integrale uitgave nog op voorraad is bij Peter Bonte.

Misschien dat je daarom dan nog een mooie korting op de verzendkosten kan krijgen Ambreville? 😂

Mooi. Ik heb er geen probleem mee om 3000 euro aan een strip te geven. Maar als Bol en Amazon gratis kunnen verzenden, dan moet de rest dat ook maar doen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 30/8/2019 om 08:20, Ambreville zei:

Mooi. Ik heb er geen probleem mee om 3000 euro aan een strip te geven. Maar als Bol en Amazon gratis kunnen verzenden, dan moet de rest dat ook maar doen.

 

Op 30/8/2019 om 06:08, Ambreville zei:

Sorry @marioboon. Ik zou de integrale wel willen, maar ik ga nog een jaartje moeten sparen;)

 

image.thumb.png.0ece7c43c491f48c678eb89602ff7eb3.png

 

De verzendkosten zijn er gewoon te veel aan.

image.thumb.png.b7399ab135ae76cf5599bf66b3c5bf02.png

Ik maak een deal: voor dat bedrag kom ik de strip hoogstpersoonlijk bij je thuis afleveren en dan mag je er nog een tekeningetje in inkrijgen ook 😉 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...