Ga naar inhoud

Strips in de media


Jason Fly

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hermann verdient een standbeeld van vaderliefde.

Ik zou nooit mijn kinderen zo lang mee kunnen beschermen tegen hun mediocriteit ;-)

 

Vergeet even niet dat er ook nog een mevrouw "Hermann" Huppen is.............. ;)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Nee, het was een herdrukje van een Action Comics. Hij wijdde wel uit over de verkoop van het eerste nummer (hij bedoelde het eerste nummer met Superman erin) dat aan 2,5 miljoen dollar werd verkocht. Zelf heeft hij wel wat eerste drukken van Kuifje en andere klassiekers (Suske en Wiske) in huis, een paar honderd van zulke items. Ik geloof dat zijn collectie met filmmemorabilia (affiches, gehandtekende foto's en zo) groter is.

Het was een schoon portret trouwens, hij heeft er veel respect mee vergaard. Dit weekend een herhaling.

Link naar reactie

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Hoor zopas van mijn collega's dat Jacques Vermeire in het programma 'Kroost' onder andere zijn stripverzameling toonde.  Hij zou een ook een zeer  kostbare Amerikaanse comic hebben.  Iemand gezien ?

http://www.vier.be/kroost

Nee, het was een herdrukje van een Action Comics. Hij wijdde wel uit over de verkoop van het eerste nummer (hij bedoelde het eerste nummer met Superman erin) dat aan 2,5 miljoen dollar werd verkocht. Zelf heeft hij wel wat eerste drukken van Kuifje en andere klassiekers (Suske en Wiske) in huis, een paar honderd van zulke items. Ik geloof dat zijn collectie met filmmemorabilia (affiches, gehandtekende foto's en zo) groter is.

Het was een schoon portret trouwens, hij heeft er veel respect mee vergaard. Dit weekend een herhaling.

De correcte link is deze:

http://www.vier.be/kroost/videos/een-grote-collectie/779765

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Is dat Youtube als beheerder die zoiets beslist of wordt er geflagd door gebruikers?

Waarschijnlijk aangestoken door de reclameboys die hun product willen hypen. En Youtube die overreageren onmiddellijk als ze enkele reports krijgen.

In om het even welke tv reeks of filmclip zie je duizend maal ergere dingen.

Link naar reactie

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/oostvlaanderen/1.2335716

 

Kiekeboeslaan ligt voortaan in Temse
  • 3484944060.jpgTemse.be/VRT
ma 11/05/2015 - 07:07 Radio 2 Oost-VlaanderenDe Suske en Wiskelaan en de Kiekeboeslaan, ze bestaan echt en liggen in de gemeente Temse. Temse wil zich daarmee op de kaart zetten als stripgemeente.

Het is een hele wijk die voortaan uit straten van stripfiguren bestaat. "Oorspronkelijk wilden we de straten naar striptekenaars noemen", zegt burgemeester Luc De Ryck (CD&V). "Maar omdat er nog een aantal in leven zijn en we straatnamen niet aan levenden mogen opdragen, moesten we uit een ander vaatje tappen."

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...