Ga naar inhoud

Ingezonden brieven.


cartoonesk

Recommended Posts

Hallo!

 

Hebben jullie wel eens een brief gestuurd naar een stripblad, stripinformatieblad of andersoortig tijdschrift, die werd gepubliceerd?

 

In mijn jeugd heeft er eens een brief van mij gestaan in Mickey Maandblad en in het Wordt Vervolgd Clubblad (met afbeelding van een gedeelte van een door mij getekende strip). In Eppo Wordt Vervolgd een brief waarin ik vertelde over mijn fanclubblad Franquin Flater Fanclubblad (met afbeelding van mijn zelfportret) (het was de periode van de fanclubs).

Recenter had ik een (boze) ingezonden brief in Stripschrift. Ik wilde hem voor jullie scannen maar dat heb ik gelaten, omdat ik kritiek had op een artikel van Ger Apeldoorn en diens artikels, boeken en blog waardeer ik toch wel!

 

groetjes van mij.

(door omstandigheden zal ik even niet op het forum kunnen schrijven maar ik kan jullie wel lezen dus reageer gerust! :) )

Link naar reactie

Heb in mijn kindertijd, begin jaren '80 enkele keren lezersbrieven geschreven naar de tijdschriften 'Kuifje' en 'Robbedoes'.  Mijn zakgeld ging toen voornamelijk op aan de wekelijkse Kuifje, Robbedoes en Eppo, en af en toe een Rode Ridder.  
Die lezersbrieven werden toen telkens gepubliceerd.  Één lezersbrief aan Robbedoes heeft voor ruzie met mijn broer gezorgd omdat ik hem  in die brief vergeleek met Biebel.  Gelukkig waren er in onze school of vriendenkring geen (of zeer weinig) lezers van Robbedoes. 😉 
 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 28/9/2022 om 18:07, MarcusK zei:

Had als kind alleen eens een kleine advertentie naar het "Fix & Foxi" magazine gestuurd. Ik wilde een fanzine maken maar er kwamen geen bestellingen binnen. Het noodloot van mijn leven. ;)

Troost je! Er reageerde maar 1 persoon op mijn brief in Eppo Wordt Vervolgd om lid te worden van mijn Franquin Flater Fanclubblad! Om voor 1 persoon zo'n blaadje voort te zetten was natuurlijk niet te doen. Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...