Yncke Posted January 23, 2023 Share Posted January 23, 2023 Vierde kwartfinale Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ? Kortom, welke van deze twee feestmalen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens banket zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A En dus ga ik een Nero indienen. Dat is wel geen gemakkelijke keuze, wegens veel te veel keuze. Ook al eindigen opvallend meer albums dan verwacht niet met de traditionele wafelenbak. En ik was helemaal vergeten dat er een album is met wafels op de cover. Maar uiteindelijk ga ik voor de laatste prent uit De Blauwe Woestijn. Gewoon omdat er ook andere personages van Sleen opstaan en het gepubliceerd is in het jaar dat Nero 50 jaar oud was. TDPB B Uit Asterix en de Belgen gaat de voorkeur toch uit naar de simpele boterhammen. Waldorf yncke.be Link to comment
Waldorf Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Wat? Nu al een finale? Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Rik Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Jullie laten Nero toch niet vallen in de kwartfinale Belgische mede-repers? Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Mzee Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Dit is inderdaad de finale al, nog eventjes over nadenken Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen. Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. https://www.2dgalleries.com/profile/mzee Link to comment
TDPB Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Het wordt tijd dat het aanbod aan Uderzo's uitgedund wordt. Link to comment
cinco Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 16 minuten geleden, TDPB zei: Het wordt tijd dat het aanbod aan Uderzo's uitgedund wordt. Doe maar hier in dit topic : Link to comment
esteban² Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Ik vind de andere Asterix die nog in de running is wel de betere. Maar beiden zijn sowieso geen partij voor deze Nero. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
sanderg Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Dit is ook wat mij betreft al de finale B gekozen https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
TDPB Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 5 uren geleden, esteban² zei: Ik vind de andere Asterix die nog in de running is wel de betere. Maar beiden zijn sowieso geen partij voor deze Nero. Het is de ultime Nero wafelbak, niet? 50ste verjaardag van een iconische stripreeks. Met gasten uit drie andere reeksen. Meer feestmaal zit er niet in het toernooi. esteban² 1 Link to comment
Blutch Posted January 25, 2023 Share Posted January 25, 2023 Aangezien ik er door Asterix ben uitgeflikkerd stem ik nu lekker voor Nero, nah! acor and Rik 2 Link to comment
Recommended Posts