Ga naar inhoud

Vierde kwartfinale feestmaal 9 vs. feestmaal 5


Yncke

Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 31-01-23 at 08:00

Recommended Posts

Vierde kwartfinale

Welke van deze feestmalen vind jij de smakelijkste, feestelijkste, uitbundigste,... ?

Kortom, welke van deze twee feestmalen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens banket zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Nero.jpg.f23a032156b74cd7f198ed7c0ab43ab

En dus ga ik een Nero indienen. Dat is wel geen gemakkelijke keuze, wegens veel te veel keuze. Ook al eindigen opvallend meer albums dan verwacht niet met de traditionele wafelenbak. En ik was helemaal vergeten dat er een album is met wafels op de cover. Maar uiteindelijk ga ik voor de laatste prent uit De Blauwe Woestijn. Gewoon omdat er ook andere personages van Sleen opstaan en het gepubliceerd is in het jaar dat Nero 50 jaar oud was.

 

TDPB

 

 

B

 

ast-rix-chez-les-belges-01.jpg.30173a5c6

Uit Asterix en de Belgen gaat de voorkeur toch uit naar de simpele boterhammen.

 

Waldorf

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
  • Yncke unpinned this topic
5 uren geleden, esteban² zei:

Ik vind de andere Asterix die nog in de running is wel de betere.  Maar beiden zijn sowieso geen partij voor deze Nero.

Het is de ultime Nero wafelbak, niet? 50ste verjaardag van een iconische stripreeks. Met gasten uit drie andere reeksen. Meer feestmaal zit er niet in het toernooi.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...