Ga naar inhoud

Vraag over het verleden van het forum


Recommended Posts

6 uren geleden, bouncer zei:

" De kronieken van de getekende reep ",  een mooie taak weggelegd voor @Peter Motte

Kontiki, Alderwood, Mauser, de polemiek tussen heer Linthout en Paul NL, ja dat waren nog eens tijden.

 

Zeg dat wel.

Maar het lijkt me wel wat te veel hooi op mijn vork.

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 8/7/2023 om 15:57, bouncer zei:

" De kronieken van de getekende reep ",  een mooie taak weggelegd voor @Peter Motte

Kontiki, Alderwood, Mauser, de polemiek tussen heer Linthout en Paul NL, ja dat waren nog eens tijden.

 

Het engelengeduld en de fijne humor waarmee Retep de schuimbekkende onzin van Lord K ontwapende, de bizarre ontboezemingen van Stuvio, leden die als Spock of Spiff gekend waren maar dan toch een andere alias vonden, de schijnbaar constante stroom van korte besprekingen van Spirit zaliger, de onnavolgbare Modan, de erg begrijpelijke voorkeur van Minck zaliger voor Scarlett Johansson, het slechten van de muur tussen de comics en de strips... 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Op 7/9/2023 om 14:52, Waldorf zei:

 

Het engelengeduld en de fijne humor waarmee Retep de schuimbekkende onzin van Lord K ontwapende, de bizarre ontboezemingen van Stuvio, leden die als Spock of Spiff gekend waren maar dan toch een andere alias vonden, de schijnbaar constante stroom van korte besprekingen van Spirit zaliger, de onnavolgbare Modan, de erg begrijpelijke voorkeur van Minck zaliger voor Scarlett Johansson, het slechten van de muur tussen de comics en de strips... 

 

Blij te zien dat @Waldorf de handschoen oppakt.

 

image.thumb.png.588b0631e463daecc680e4ce4cc9cefe.png

Link naar reactie
Op 8/9/2023 om 23:21, cinco zei:

De titel van dit topic doet me enigszins de start van een onderzoekscommissie verwachten die na moet pluizen of het forum on the right side of history stond tijdens WO2.

 

Of: Aan wiens kant stond jij toen [insert random conflict dat op één van de fora ooit werd uitgevochten]?

Link naar reactie
Op 7/9/2023 om 14:52, Waldorf zei:

 

Het engelengeduld en de fijne humor waarmee Retep de schuimbekkende onzin van Lord K ontwapende, de bizarre ontboezemingen van Stuvio, leden die als Spock of Spiff gekend waren maar dan toch een andere alias vonden, de schijnbaar constante stroom van korte besprekingen van Spirit zaliger, de onnavolgbare Modan, de erg begrijpelijke voorkeur van Minck zaliger voor Scarlett Johansson, het slechten van de muur tussen de comics en de strips... 

 

Toen ik Lord K na jaren eens ontmoette op een vlaamse stripbeurs bleek het een verlegen, zeer aardige tekenaar. De reper die ik zeer mis is  Olsimar, de drijvende kracht achter de babes draad. Wij spraken altijd even tijdens stripbeurzen maar ik heb Jeroen al jaren niet meer gezien...

Link naar reactie
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...