Peter Motte Posted July 5 Share Posted July 5 Voor zover ik weet is dit de 3e reïncarnatie van het forum. Mijn vraag: wat is er allemaal van die vorige reïncarnaties overgenomen? Alleen maar de ledenlijst? Of waren er nog andere zaken? Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Yncke Posted July 6 Share Posted July 6 Zelfs de ledenlijst is niet meegkomen toen we veranderden naar deze software. Het was een herstart met een schone lei, de leden hebben zelf een nieuwe account aangemaakt. (Waarvoor dank. ) Bonte and Peter Motte 2 Quote yncke.be Link to comment
Waldorf Posted July 6 Share Posted July 6 De derde incarnatie? Ik ben in 2008 aan boord gekomen, en sindsdien is het forum één keer gereïncarneerd. Dat was in november 2012. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted July 7 Share Posted July 7 Ik meen mij te herinneren dat er ook een software update gebeurde niet zo heel erg lang nadat we massaal van het forum van De Poort naar Bonte's forum migreerden. Quote yncke.be Link to comment
bouncer Posted July 8 Share Posted July 8 " De kronieken van de getekende reep ", een mooie taak weggelegd voor @Peter Motte Kontiki, Alderwood, Mauser, de polemiek tussen heer Linthout en Paul NL, ja dat waren nog eens tijden. Quote Link to comment
Gilles Posted July 8 Share Posted July 8 Als ik me goed herinner heb ik me oorspronkelijk in 2004 geregistreerd. Dat forum van De Poort, daar wist ik van maar toen geraakte ik daar totaal geen wijs uit. Quote Link to comment
Peter Motte Posted July 8 Author Share Posted July 8 6 uren geleden, bouncer zei: " De kronieken van de getekende reep ", een mooie taak weggelegd voor @Peter Motte Kontiki, Alderwood, Mauser, de polemiek tussen heer Linthout en Paul NL, ja dat waren nog eens tijden. Zeg dat wel. Maar het lijkt me wel wat te veel hooi op mijn vork. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Waldorf Posted September 7 Share Posted September 7 Op 8/7/2023 om 15:57, bouncer zei: " De kronieken van de getekende reep ", een mooie taak weggelegd voor @Peter Motte Kontiki, Alderwood, Mauser, de polemiek tussen heer Linthout en Paul NL, ja dat waren nog eens tijden. Het engelengeduld en de fijne humor waarmee Retep de schuimbekkende onzin van Lord K ontwapende, de bizarre ontboezemingen van Stuvio, leden die als Spock of Spiff gekend waren maar dan toch een andere alias vonden, de schijnbaar constante stroom van korte besprekingen van Spirit zaliger, de onnavolgbare Modan, de erg begrijpelijke voorkeur van Minck zaliger voor Scarlett Johansson, het slechten van de muur tussen de comics en de strips... retep 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
bouncer Posted September 8 Share Posted September 8 Op 7/9/2023 om 14:52, Waldorf zei: Het engelengeduld en de fijne humor waarmee Retep de schuimbekkende onzin van Lord K ontwapende, de bizarre ontboezemingen van Stuvio, leden die als Spock of Spiff gekend waren maar dan toch een andere alias vonden, de schijnbaar constante stroom van korte besprekingen van Spirit zaliger, de onnavolgbare Modan, de erg begrijpelijke voorkeur van Minck zaliger voor Scarlett Johansson, het slechten van de muur tussen de comics en de strips... Blij te zien dat @Waldorf de handschoen oppakt. Quote Link to comment
Air Posted September 8 Share Posted September 8 Bij ons heette dat de “vrije school” Quote https://steunactie.be/actie/help-een-jaar-comfortabel-gevolgen-hersenontsteking-lyme/-20538 Link to comment
cinco Posted September 8 Share Posted September 8 De titel van dit topic doet me enigszins de start van een onderzoekscommissie verwachten die na moet pluizen of het forum on the right side of history stond tijdens WO2. Quote Link to comment
Tanuki Posted September 11 Share Posted September 11 Op 8/9/2023 om 23:21, cinco zei: De titel van dit topic doet me enigszins de start van een onderzoekscommissie verwachten die na moet pluizen of het forum on the right side of history stond tijdens WO2. Of: Aan wiens kant stond jij toen [insert random conflict dat op één van de fora ooit werd uitgevochten]? Quote Link to comment
retep Posted September 15 Share Posted September 15 Op 7/9/2023 om 14:52, Waldorf zei: Het engelengeduld en de fijne humor waarmee Retep de schuimbekkende onzin van Lord K ontwapende, de bizarre ontboezemingen van Stuvio, leden die als Spock of Spiff gekend waren maar dan toch een andere alias vonden, de schijnbaar constante stroom van korte besprekingen van Spirit zaliger, de onnavolgbare Modan, de erg begrijpelijke voorkeur van Minck zaliger voor Scarlett Johansson, het slechten van de muur tussen de comics en de strips... Toen ik Lord K na jaren eens ontmoette op een vlaamse stripbeurs bleek het een verlegen, zeer aardige tekenaar. De reper die ik zeer mis is Olsimar, de drijvende kracht achter de babes draad. Wij spraken altijd even tijdens stripbeurzen maar ik heb Jeroen al jaren niet meer gezien... Waldorf 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 15 Author Share Posted September 15 Hij heeft zijn ideale babe gevonden. (smiley) Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts