Filliberke Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 ik zou het leuk vinden als zoveel mogelijk mensen een reep tekenen van chocolade of iets anders en misschien later een toernooi wie de beste reep heeft getekend Yncke 1 Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw
cartoonesk Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 In afwachting van een getekende reep, hier alvast een lollipop! BobFish en Air 2 Quote
Filliberke Geplaatst: 6 december 2023 Auteur Geplaatst: 6 december 2023 nice cartoonesk 1 Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw
cartoonesk Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 Tekenaar Luc Mazel heeft met zijn musketiers nog reclame gemaakt voor een caramel/chocoladereep. Helaas niet meer verkrijgbaar in de winkel (denk ik). Ambreville 1 Quote
cartoonesk Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 Tekenaar Kiko met een reclamestrip voor Milky Way! Quote
cartoonesk Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 Jo-El Azara met een reclamestrip voor een ondertussen onbekende chocoladereep van Côte D'Or. Quote
Ambreville Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 1 hour ago, cartoonesk said: Tekenaar Luc Mazel heeft met zijn musketiers nog reclame gemaakt voor een caramel/chocoladereep. Helaas niet meer verkrijgbaar in de winkel (denk ik). In de hyper-Carrefours nog wel, onder het vakje Engeland. Het heet wel anders nu, Curly Wurly van Cadbury. Quote
Ambreville Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 59 minutes ago, cartoonesk said: Jo-El Azara met een reclamestrip voor een ondertussen onbekende chocoladereep van Côte D'Or. Een echte smulsmikkelaar. Quote
cartoonesk Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 Mittéï maakte halve pagina reclame-strips voor Mars maar kan ik geen afbeelding van vinden. Quote
ovócito Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 1 uur terug, cartoonesk zei: Tekenaar Kiko met een reclamestrip voor Milky Way! Ja, ik herinner me dat nog. Dat was met "'Milky Way, het bederft je eetlust niet" of iets soortgelijks. Ongelooflijk eigenlijk, die reclameleugens voor kinderen. Quote
Peter Motte Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 Het kan nog erger: Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
ovócito Geplaatst: 6 december 2023 Geplaatst: 6 december 2023 8 uren geleden, Peter Motte zei: Het kan nog erger: Die 'milky way' kinderen die die onzin geloofden slikken nu blijkbaar voedingssupplementen (met chocolavulling ) . Eenmaal goedgelovig gemaakt, tot je dood goedgelovig. Goedgelovigheid van 7 tot 77 jaar (ouder halen ze het toch niet). Quote
Air Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 Mijn eerste inzending. mocht de competitie groter worden, zal ik zeker nog een poging doen. ovócito 1 Quote .
Lestat Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 Hier heb ik ook nog de stickers van gespaard. Ambreville 1 Quote
Air Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 @Lestat ik kan helaas de afbeelding bij je laatste post niet zien. ben wel benieuwd toch. Quote .
Air Geplaatst: 9 december 2023 Geplaatst: 9 december 2023 Uit het receptenboek van Guust flater: Chocolade zeesterren en water met hotdogsmaak een zacht biscuitje smaakt er soms ook bij. Quote .
Lestat Geplaatst: 9 december 2023 Geplaatst: 9 december 2023 Op 7/12/2023 om 19:35, Air zei: @Lestat ik kan helaas de afbeelding bij je laatste post niet zien. ben wel benieuwd toch. Nieuwe poging, maar deze afbeelding is dan weer vager. Air 1 Quote
charles Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 Leuk idee, een verzameling getekende repen. Ik heb snel een paar ideeën uitgewerkt - de ene is niet van chocolade, maar was leuk om te doen. Ben benieuwd naar andere repen! edit: de jpg's leken wat vaag, dus met png's vervangen Lestat, cartoonesk, BobFish en 3 others 5 1 Quote
cinco Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 10 minuten geleden, charles zei: Ik heb snel een paar ideeën uitgewerkt En het zou zo gepubliceerd kunnen worden. De lat ligt ineens heel hoog. Ontzettend goed uitgewerkt. charles 1 Quote
BobFish Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 Ja amai! Zalige stijl ook. Goed bezig @charles Ik heb je boek trouwens liggen, moet hem nog lezen maar dat zal niet lang meer duren! charles 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
charles Geplaatst: 11 december 2023 Geplaatst: 11 december 2023 Bedankt Cinco en Bobfish. Natuurlijk leuk om te horen dat je het boek hebt - veel leesplezier, hoop het je bevalt! Quote
Air Geplaatst: 11 december 2023 Geplaatst: 11 december 2023 17 minuten geleden, charles zei: Bedankt Cinco en Bobfish. Natuurlijk leuk om te horen dat je het boek hebt - veel leesplezier, hoop het je bevalt! Deze? Of die met plaatjes charles en BobFish 1 1 Quote .
Air Geplaatst: 11 december 2023 Geplaatst: 11 december 2023 If you need a little pick me up charles 1 Quote .
cartoonesk Geplaatst: 11 december 2023 Geplaatst: 11 december 2023 Getekende reep. Air en Filliberke 1 1 Quote
Air Geplaatst: 11 december 2023 Geplaatst: 11 december 2023 Wie heeft de grootste? Sommigen zeggen dat het niet uit maakt. cartoonesk en Filliberke 2 Quote .
Air Geplaatst: 11 december 2023 Geplaatst: 11 december 2023 Kwantiteit boven kwaliteit is altijd een optie Quote .
Air Geplaatst: 13 december 2023 Geplaatst: 13 december 2023 Als bovenstaande getekend en geïnkt is door de poster zelf, hebben we een podiumkandidaat. Quote .
Air Geplaatst: 13 december 2023 Geplaatst: 13 december 2023 Who is your daddy? (Bonusvraag: in welke vorm bent u?) Quote .
Air Geplaatst: 17 december 2023 Geplaatst: 17 december 2023 Heilige drie éénheid Shu Ha Ri of gewoon maar een echt reepje maken? de derde! Quote .
ovócito Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 Een vouwkaartje van 1966 met publiciteit voor het nog bestaande Britse merk Cadbury. Het product betreft Cadbury Flake (Cadbury brokkelige chocolade). Maar het merk had en heeft veel meer maten en soorten. Of het een succes was in het Nederlandstalige taalgebied weet ik niet. Aan dit kaartje is er een bon: bij 2 repen kopen in de winkel kreeg je een derde gratis. Er was wel een beperking voor de winkeliers: enkel de heren winkeliers mochten hun gekregen bonnen inwisselen bij hun grossist. De dames winkeliers floten er naast. Hoe chocolade die verbrokkelt in de mond met het paradijs te maken heeft, ontgaat me momenteel. Misschien brengt dit promotiefilmpje van 1967 wat soelaas. Wie kan me helpen? Quote
Recommended Posts