Ga naar inhoud

verzameling repen


Filliberke

Recommended Posts

ik zou het leuk vinden als zoveel mogelijk mensen een reep tekenen van chocolade of iets anders en misschien later een toernooi wie de beste reep heeft getekend

                                               rood want ik wil niet dood

                                               wit want ik geef geen sikkepit 

                                              blauw omdat ik van jou  houw

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Peter Motte zei:

Het kan nog erger:

 

 

Die 'milky way' kinderen die die onzin geloofden slikken nu blijkbaar voedingssupplementen (met chocolavulling 😉) . Eenmaal goedgelovig gemaakt, tot je dood goedgelovig. Goedgelovigheid van 7 tot 77 jaar (ouder halen ze het toch niet). 😬

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Een vouwkaartje van 1966 met publiciteit voor het nog bestaande Britse merk Cadbury.  Het product betreft Cadbury Flake (Cadbury brokkelige chocolade). Maar het merk had en heeft veel meer maten en soorten.

 

reep.thumb.jpg.c92fe3e434be08fd434719a0a12a117a.jpg

 

Of het een succes was in het Nederlandstalige taalgebied weet ik niet. Aan dit kaartje is er een bon: bij 2 repen kopen in de winkel kreeg je een derde gratis. Er was wel een beperking voor de winkeliers: enkel de heren winkeliers mochten hun gekregen bonnen inwisselen bij hun grossist. De dames winkeliers floten er naast.😉

 

Hoe chocolade die verbrokkelt in de mond met het paradijs te maken heeft, ontgaat me momenteel. Misschien brengt dit promotiefilmpje van 1967 wat soelaas. Wie kan me helpen? 🙄

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...