Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op 23/9/2020 om 12:58, boomvavavoom zei:

laat even weten? Want ziet er idd gaaf uit

@boomvavavoom @linthoutZojuist Hexed uitgelezen. Zeer de moeite waard. De eerste vier issues zijn getekend door Emma Rios en vormen een afgerond verhaal. De volgende twaalf zijn getekend door Dan Mora en vormen samen ook weer een afgerond verhaal. Het enige dat jammer is zit hem in de kaft die loskomt van het boekblok. Misschien gewoon pech en misschien hebben ze het allemaal. Ik zal die van mij proberen te lijmen.

 

Het hoofdpersonage heet Lucifer (kort voor Luci Jennifer). Zij is een dief met bepaalde vaardigheden en werkzaam voor Val Brisendine, die een galerie runt. Ze doet alleen wat meer dan alleen een galerie runnen en daar helpt Lucifer haar bij, namelijk dealen in occulte objecten. Uiteraard zijn er problemen, tegenstanders enz waar mee afgerekend moet worden. Maar hoe dat verder afloopt .......

Link naar reactie
Op 4/10/2020 om 19:03, JPAR zei:

@boomvavavoom @linthoutZojuist Hexed uitgelezen. Zeer de moeite waard. De eerste vier issues zijn getekend door Emma Rios en vormen een afgerond verhaal.

merci!!! Ik heb hem op basis hiervan gewoon snoeihard besteld bij Bookdepo!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

even mijn pre-orders van de laatste 4 maanden op laten sturen

 

image.thumb.png.4f7c6c47c85778b0dbf454d77d35a3fb.png

 

BARBARA THE BARBARIAN (2020) #2 + 3(Of 3)
RED SONJA / VAMPIRELLA / BETTY & VERONICA (2019) #11 -12
Vampirella: SACRED SIX (2020) #1 B, #1E, #2D
SPAWN (1992) #308 - 310
VAMPIRELLA (2019) #10 -13
VAMPIRELLA / RED SONJA (2019) #8-10
VAMPIRONICA : NEW BLOOD (2019) #4 (Of 4) B-Cover
VENGEANCE OF VAMPIRELLA (2019) #7-10
WITCHBLADE (1996) #1 25th Anniversary Edition
RAI (2019) TRADE PAPERBACK #1 (Dan Abnett (Auteur) | Juan Jose Ryp (Illustrator)
VAMPIRELLA : TRIAL OF THE SOUL (2020) ONE-SHOT A-Cover
DEBRIS (2012) TRADE PAPERBACK (Reprints Mini-series)
MARS (2005) TRADE PAPERBACK #1 (Reprints Mars 1-12 from First) By Wheatley & Hempel)

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik kijk wel uit naar die nieuwe Rorschach serie door Tom King en Jorge Fornes. Deze week verschijnt issue 1 van 12.

 

De comic houdt rekening met de gebeurtenissen uit de HBO serie Watchmen. Ik ben deze week begonnen met die eindelijk te bekijken. 

 

image.thumb.png.73cfa2d6a0be043b3f28a7c466a760cd.png

 

image.thumb.png.47ec4386dabb44dc31c06455016fca11.png

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 13/10/2020 om 13:49, mojo zei:

Ik kijk wel uit naar die nieuwe Rorschach serie door Tom King en Jorge Fornes. Deze week verschijnt issue 1 van 12.

 

De comic houdt rekening met de gebeurtenissen uit de HBO serie Watchmen. Ik ben deze week begonnen met die eindelijk te bekijken. 

 

image.thumb.png.73cfa2d6a0be043b3f28a7c466a760cd.png

 

image.thumb.png.47ec4386dabb44dc31c06455016fca11.png

 

Ik word hier steeds treuriger van. Al ziet het er wel tof uit. 

Link naar reactie
Op 8/10/2020 om 14:20, JPAR zei:

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

ik ben halverwege HEXED en het is zooooo lekker!!! Dit is echt iets voor mij!

Op 12/10/2020 om 23:52, Paul_NL zei:

Zojuist 1 van de 1000 hardcovers gekocht van Ever, nieuw verhaal van Terry Moore. (inclusief bonus print).
Op het moment van schrijven zijn er nog 500 beschikbaar. (Bij Abstract Studio's, inclusief verzenden ca. €46)

 

 

bijna baal ik ervan dat ik dan via Diamond Previews bestel :)
BIjna :)

Op 13/10/2020 om 13:49, mojo zei:

Ik kijk wel uit naar die nieuwe Rorschach serie door Tom King en Jorge Fornes. Deze week verschijnt issue 1 van 12.

 

De comic houdt rekening met de gebeurtenissen uit de HBO serie Watchmen. Ik ben deze week begonnen met die eindelijk te bekijken.

 

Jammer dat de TV-serie niet verder is gegaan. De comic zal ik uiteindelijk ookwel willen want ik vind het een interessant concept. Van de oorspronkelijke Watchmen tot the "before" serie tot en met de "Doomsday Clock" heb ik er van genoten

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 16/10/2020 om 10:15, JPAR zei:

Daar ben ik blij mee. Ik vind het altijd lastig om iets aan te bevelen en een review te schrijven.

nou... heb het ondertussen uit en voor mij, was het toch wel 1 van de beste reads van 2020!!! Geweldig!!

Op 17/10/2020 om 19:40, Paul_NL zei:

Ik volg je niet..

dan had ik het in HC besteld... nu dus in SC. Omdat ik via Diamond besteld heb

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...