Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Day Men vol 2 TP

 

De 'day men' zijn de vertrouwenspersonen van de vampieren overdag. Deel 1 was zeer goed met het begin van een vete tussen 2 vampierenfamilies. Deel 2 trekt de goede lijn gewoon door. Veel actie gecombineerd met een spannend verhaal en goed einde. Aanrader! Jammer dat deze reeks zou stoppen, er worden nog voldoende lijntjes uitgegooid voor een vervolg en alhoewel het verhaal mooi afgerond wordt, leest het toch als een soort tussenstap naar een veel grotere clash in de toekomst.

 

post-712-0-10552100-1467270654_thumb.jpg

 

post-712-0-18187200-1467270647_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie

Net 'The Vision' (Little worse than a man) gelezen...

Ik vind dit fenomenaal goed..Ik heb er geen woorden voor. Het beste dat ik in jaren gelezen heb. EN ik lees véél strips...

 

Vanmorgen ook net in begonnen. Dat eerste hoofdstuk alleen al , waw  :e010:

 

Ik kijk uit naar de treinrit vanavond voor het vervolg.

Link naar reactie

Ah is die al verschenen? Super, daar keek ik al een tijd naar uit.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

wel, dat is dan deze week. Ik vind het erg goed.

Doet een beetje aan de TV-serie Homeland denken.

 

Deze week komt nr. 8 uit van Sherriff of Babylon volgens Diamond, dus de TP, dat zal nog wel even duren. 

Edit: tiens volgens diamond komt de eerste TP volgende week al uit. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het een minireeks was, en 1 TP ging zijn. 

Link naar reactie

Oorspronkelijk was de opzet 12 issues, maar kregen ze er slechts 8. Wegens het succes werd de serie terug verlengd tot 12 issues en dus 2 TP (en wss later een omnibus editie :e002: )

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Na het lezen van The Vision ben ik alleszins zeer benieuwd naar die Sheriff ... Meneer King schrijft de nieuwe Batman-reeks ook. Hopelijk kan hij daar zijn kwalitatieve werk doorzetten. 

 

Ik zit al lang te wachten op een nieuwe Batman reeks om te proberen. Dit zal het dan worden. The Vision interesseert me niet echt, en ik lees alleen nog dingen die me interesseren, hoe goed hetgeen ik niet lees dan ook is :) 

 

teveel gelezen de voorbije decennia... it's over

Link naar reactie

Ik zit al lang te wachten op een nieuwe Batman reeks om te proberen.

 

 

Ik ook. Voorlopig ben ik bezig om de Morrison run een tweede kans te geven, maar ik ga wss die Batman van Tom King ook eens uitproberen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast bazarov

Adam Sarlech door Bezian

 

De strips van Bezian heb ik altijd al graag gelezen. Deze sombere, sfeerrijke gothic novel (eens iets anders dan graphic novels) is ook zeer goed.

 

De tekenstijl is vrij apart -hoekig, expressief en verwrongen- maar in mijn ogen prachtig.

 

Net zoals deze uitgave, mét leeslint.

post-123-0-81388200-1467999557_thumb.jpg

Link naar reactie

Adam Sarlech door Bezian

 

De strips van Bezian heb ik altijd al graag gelezen. Deze sombere, sfeerrijke gothic novel (eens iets anders dan graphic novels) is ook zeer goed.

 

De tekenstijl is vrij apart -hoekig, expressief en verwrongen- maar in mijn ogen prachtig.

 

Net zoals deze uitgave, mét leeslint.

 

Dat ziet er goed uit, al geeft ik niks om leeslinten ;)

Link naar reactie

Voorbije weken ook nog gelezen (misschien schreef ik er hier al iets over, I forgot): 

 

Outcast vol. 3: ik blijf het goed vinden. Maar volgens mij kan dit toch geen lange reeks worden. Nu ja, er is een tv reeks, dus ze zullen wel rekken, zeker? Het zou jammer zijn. Maar voorlopig lees ik het graag.

Clean Room vol. 1: niks voor mij. (sorry G)

The X-files Season 11 vol. 2: pffff… dat is allemaal niet slecht, maar het kan ook véél beter. Ik hoop dat ze met de nieuwe X-reeks back to the roots gaan, nu Carter met zijn nieuw seizoen ervoor heeft gezorgd dat de S10 & 11 van de strips geen canon meer zijn. Blij dat het gedaan is, en nu weer betere, leukere en sfeervolle verhaaltjes aub.

 

Rover Red Charlie   :hartje:

 

Powers: the restart nr zoveel HC: weg ermee. Hop.

 

Abe Sapiens vol. 7: The Secret Fire. It’s Mignolaverse. It’s good. Simple as that.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...