Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Gwen Poole komt vanuit ons universum in de Marvel Universe terecht. In ons universum las ze veel Marvel comics en daardoor kent ze ieders geheime identiteit etc... Verder heeft ze geen enkele superpower whatsoever. Ze improviseert er op los om een hero te zijn. Omdat ze denkt in een fictief universum te zijn houdt ze geen rekening met de consequenties van haar daden. Alles is toch maar fantasie. But slowly she learns... Het is een zotte boel.

 

If you dig Deadpool... Dan dit misschien ook...

 

Dit is de eerste trade en draagt BELIEVE IT als titel.

post-503-0-56569200-1478992461_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

post-783-0-89802200-1479224836_thumb.jpg

 

"For a moment, as she listened to her family argue and laugh, Virginia felt content.
She belonged here. They belonged here. Everything in the end would be good.

This moment lasted 1.72 seconds."

 

Dit is een vreemde eend in de bijt van mainstream superhelden. Het bevat meerdere horrorinvloeden, wiskundige theoriën die de emoties (als je ze zo al kunt noemen) van de personages beschrijven, en als je als science-fiction strip Shakespeare citeert kun je eigenlijk niks meer verkeerd doen.

 

Verdient alle lof die het krijgt en meer.

Link naar reactie

 

attachicon.gifvision.jpg

 

"For a moment, as she listened to her family argue and laugh, Virginia felt content.

She belonged here. They belonged here. Everything in the end would be good.

This moment lasted 1.72 seconds."

 

Dit is een vreemde eend in de bijt van mainstream superhelden. Het bevat meerdere horrorinvloeden, wiskundige theoriën die de emoties (als je ze zo al kunt noemen) van de personages beschrijven, en als je als science-fiction strip Shakespeare citeert kun je eigenlijk niks meer verkeerd doen.

 

Verdient alle lof die het krijgt en meer.

 

 

en over wat hebben we het dan?

Link naar reactie

Ik wil altijd een leeslint, het maakt dat ik slimmer lijk, daar is echt nood aan ;)

Dat begrijp ik volkomen, Timhardt! :e010: :e010:

Maar je kunt ook linten kopen, zoals ik gedaan heb. Je monteert die dan zelf in je boeken,

zo moeilijk is dat niet...

Als je er al in slaagt om hardcovers te maken van softcovers is dit een fluitje van een cent!!! :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie

post-783-0-77564200-1480074975_thumb.jpg post-783-0-30272000-1480074987_thumb.jpg post-783-0-40684300-1480074996_thumb.jpg

 

Topserie. Grillig, eigenzinnig, doorleefd, surrealistisch, het lijkt wel punk verstript.

Een mysterie dan af en toe geheimen prijsgeeft, waarvan ik sommige zaken wel al had opgemerkt maar te stom voor was om 1+1 te doen. Gelukkig worden er nog zaken gemaakt die mij als een idioot behandelen, en dat ik dat nog fantastisch vind ook.

Een nieuwe favoriet.

Link naar reactie

 

 

x.jpg hive.jpg sugar skull.jpg

Topserie. Grillig, eigenzinnig, doorleefd, surrealistisch, het lijkt wel punk verstript.

Een mysterie dan af en toe geheimen prijsgeeft, waarvan ik sommige zaken wel al had opgemerkt maar te stom voor was om 1+1 te doen. Gelukkig worden er nog zaken gemaakt die mij als een idioot behandelen, en dat ik dat nog fantastisch vind ook.

Een nieuwe favoriet.

Ook een favoriet van mij. BLACK HOLE van Burns, heb je die al gelezen? De comics van Daniel Clowes ook zeker een kans geven als je van Burns houdt.

Link naar reactie

Ook een favoriet van mij. BLACK HOLE van Burns, heb je die al gelezen? De comics van Daniel Clowes ook zeker een kans geven als je van Burns houdt.

Black Hole staat op mijn lijstje en zal ik zeker lezen. Van Clowes heb ik Ghost World al gelezen, was ook zeer goed (maar toch ook een beetje deprimerend). Binnenkort zal ik daar ook de verfilming van kijken. De Terry Zwigoff versie uit 2001, trouwens ;)

Link naar reactie

Black Hole staat op mijn lijstje en zal ik zeker lezen. Van Clowes heb ik Ghost World al gelezen, was ook zeer goed (maar toch ook een beetje deprimerend). Binnenkort zal ik daar ook de verfilming van kijken. De Terry Zwigoff versie uit 2001, trouwens ;)

 

Zeker David Boring lezen, wat mij betreft het topwerk van Clowes (en topper tout court).

Link naar reactie

Moon Knight 1: Lunatic (Lemire/Smallwood)

Het verhaal van Lemire is even geschift als Mark Spector zelf. Hij ontwaakt in een psychiatrische instelling en je hebt geen idee wat nu echt is en niet, maar het is wel intrigrerend, vooral ook omdat Smallwood nooit beter getekend heeft. Lemire grijpt ook terug naar de runs van Ellis en Sienkiewicz, maar van die laatste heb ik niets gelezen. Het belet je echter niet om het verhaal te kunnen volgen. Lemire heeft trouwens al laten vallen dat er een plan achter al het geschifte is en er wel degelijk naar een conclusie wordt toegewerkt. Ik vind het voorlopig niet beter dan de Ellis run, maar hoe goed de Lemire run is zal afhangen van hoe mooi alles in elkaar past.

 

987cf6a8bd39195134295825416e70f6.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...