Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Die laatste 2 delen van Lucifer moet ik nog kopen. Mijn lijstje voor Facts groeit nog wat meer :e002:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Zoveel lof over gehoord en gelezen.  Cheap-Comics had ze alle 5 in stock en zo geschiede.  Ms Marvel ook veel goeds over gelezen.  Lijkt me één van de weinige reeksen bij de big two die nog echt interessant zijn voor mij.  Benieuwd of de verwachtingen ingelost worden. ;)

 

Ik zie dat ze de Lucifer Nirvana one shot in het tweede boek gestoken hebben. Bij mij zit die in boek 11, na het laatste nr 75. Dat was ongepast, en was een domper op de fun. 

Link naar reactie

als van lucifer eens mooie hc's komen, vervang ik die, net zoals ik met andere onmisbare vertigo's gedaan heb het laatste jaar. dmz, scalped, transmetropolitan, Y, sweet tooth en preacher. De sandman saga is erg, erg goed, maar lucifer is beter. Qua verwachting kan dat wel tellen zeker? Volgt trouwens iemand de tv reeks van lucifer? Is dat wat?

Link naar reactie

als van lucifer eens mooie hc's komen, vervang ik die, net zoals ik met andere onmisbare vertigo's gedaan heb het laatste jaar. dmz, scalped, transmetropolitan, Y, sweet tooth en preacher. De sandman saga is erg, erg goed, maar lucifer is beter. Qua verwachting kan dat wel tellen zeker? Volgt trouwens iemand de tv reeks van lucifer? Is dat wat?

Y is de enige van mijn Vertigo-reeksen die ik in HC heb, omdat ik de eerste delen zo cadeau kreeg. Eigenlijk ben ik zot van dat softcover-tradeformaat.

Heel comfortabel om te lezen en je neemt ze makkelijk overal mee naartoe. Ik ben heel omzichtig met m'n Europese strips, maar die trades kunnen precies veel meer hebben.

 

Edit: Geen Fables, Timhardt?

Link naar reactie

Y is de enige van mijn Vertigo-reeksen die ik in HC heb, omdat ik de eerste delen zo cadeau kreeg. Eigenlijk ben ik zot van dat softcover-tradeformaat.

Heel comfortabel om te lezen en je neemt ze makkelijk overal mee naartoe. Ik ben heel omzichtig met m'n Europese strips, maar die trades kunnen precies veel meer hebben.

 

Edit: Geen Fables, Timhardt?

 

Geen fables :) Ik heb fables wel, tot aan het einde van de eerste grote arc, tpb 11 is dat. Ik vond dat erg goed, maar daarna ging het wat op en af met de serie heb ik me laten vertellen. Ik ben erg blij met hetgeen ik heb. Ik had ze ook gewisseld met hc's, alleen stopt de hc niet bij het einde van de eerste arc, maar begint middenin zo'n dure hc met de volgende arc. De sandman hc vind ik niet handelbaar genoeg, in tegenstelling tot de eerder opgenoemde reeksen.

 

Laat je weten wat je van Lucifer vindt aub Koen

 

Koen gaat het geweldig vinden ;)

Link naar reactie

Laat je weten wat je van Lucifer vindt aub Koen

Ik wou nog eens de Lucifer draad van het vorig forum linken, maar ik geraak er niet meer op. Ligt het aan de server van't werk, of kunnen jullie het vorig forum ook niet meer raadplegen? 

 

Y is de enige van mijn Vertigo-reeksen die ik in HC heb, omdat ik de eerste delen zo cadeau kreeg. Eigenlijk ben ik zot van dat softcover-tradeformaat.

Heel comfortabel om te lezen en je neemt ze makkelijk overal mee naartoe. Ik ben heel omzichtig met m'n Europese strips, maar die trades kunnen precies veel meer hebben.

 

Edit: Geen Fables, Timhardt?

Ik hou ook heel erg van de gewone TP's. :)

Neemt niet weg dat ik al vaak met de eerste HC van Preacher in mijn handen heb gestaan. Maar ik krijg het niet over mijn hart van mijn TP's te vervangen. Emotionele waarde ;)

 

Geen fables :) Ik heb fables wel, tot aan het einde van de eerste grote arc, tpb 11 is dat. Ik vond dat erg goed, maar daarna ging het wat op en af met de serie heb ik me laten vertellen. Ik ben erg blij met hetgeen ik heb. Ik had ze ook gewisseld met hc's, alleen stopt de hc niet bij het einde van de eerste arc, maar begint middenin zo'n dure hc met de volgende arc. De sandman hc vind ik niet handelbaar genoeg, in tegenstelling tot de eerder opgenoemde reeksen.

 

 

Koen gaat het geweldig vinden ;)

 Dat heb je je verkeerd laten vertellen. Alleen de Fables crossover is minder. 

Link naar reactie

Invincible: nog erger. Dat wordt altijd maar beter. 

 

Het einde van Fables was kut (om uw woord te gebruiken) omdat ze van die fucking kortverhaaltjes gebruikten om de bundel af te sluiten. Ik haat dat. Het einde, dat moet het einde zijn. Niet The End, en dan nog wat andere zever er achter.

Zie ook mijn Lucifer vol. 11. dat was afgelopen op een prachtige manier, en dan bundelen ze daar nog een one shot achter uit het begin van de reeks. Kut, inderdaad. Om uw woord te gebruiken. Ik zou dat nooit zo schrijven :P

Bij de nieuwe Lucifer bundels hebben ze die one shot gelukkig wel op de juiste plaats gestoken. 

Link naar reactie

Ik wou nog eens de Lucifer draad van het vorig forum linken, maar ik geraak er niet meer op. Ligt het aan de server van't werk, of kunnen jullie het vorig forum ook niet meer raadplegen?

 

Ik hou ook heel erg van de gewone TP's. :)

Neemt niet weg dat ik al vaak met de eerste HC van Preacher in mijn handen heb gestaan. Maar ik krijg het niet over mijn hart van mijn TP's te vervangen. Emotionele waarde ;)

 

Dat heb je je verkeerd laten vertellen. Alleen de Fables crossover is minder.

Klopt, ze trekken zich na 11 weer stevig op gang.

Link naar reactie

Invincible: nog erger. Dat wordt altijd maar beter. 

 

Het einde van Fables was kut (om uw woord te gebruiken) omdat ze van die fucking kortverhaaltjes gebruikten om de bundel af te sluiten. Ik haat dat. Het einde, dat moet het einde zijn. Niet The End, en dan nog wat andere zever er achter.

Zie ook mijn Lucifer vol. 11. dat was afgelopen op een prachtige manier, en dan bundelen ze daar nog een one shot achter uit het begin van de reeks. Kut, inderdaad. Om uw woord te gebruiken. Ik zou dat nooit zo schrijven :P

Bij de nieuwe Lucifer bundels hebben ze die one shot gelukkig wel op de juiste plaats gestoken. 

In dat verband en omdat de Metabarons integrale ook op deze pagina staat. Heb Metabaron 8 (het einde) gelezen en dan aan 9 begonnen. Wat is dat in 's hemelsnaam voor iets?

Link naar reactie

2, Fables blijft op een hoog niveau en het einde was een beetje LOTR: een einde en dan nog eens een aantal daarachter. Mij stoorde het niet zo erg.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ja, maar dan gaan mijn boeken van 11 naar 13. Kan ik dat wel aan? ;)

eerder van 12 naar 14 :e002:

 

Ik vind eigenlijk wel dat je die crossover een keer gelezen moet hebben. Alleen herlezen zal ik nooit doen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Daar zou ik knettergek van worden. :-)

 

Ik dacht dat vroeger ook. En dat was ook wel zo. 

maar ondertussen heb ik al veel reeksen die niet volledig zijn, langlopende reeksen waar een nr ontbreekt omdat het een crossover is, reeksen delen in SC en delen in HC, enz. 

Allemaal dingen waar ik pakweg 20 jaar geleden nachtmerries van kreeg. Maar kijk, ik heb er mij over gezet :)

Link naar reactie

Ik dacht dat vroeger ook. En dat was ook wel zo. 

maar ondertussen heb ik al veel reeksen die niet volledig zijn, langlopende reeksen waar een nr ontbreekt omdat het een crossover is, reeksen delen in SC en delen in HC, enz. 

Allemaal dingen waar ik pakweg 20 jaar geleden nachtmerries van kreeg. Maar kijk, ik heb er mij over gezet :)

Sommige delen hc, sommige sc of van een andere uitgever/andere editie gaat nog net. Ontbrekende delen in een reeks: never! :-)

Link naar reactie

Ik dacht dat vroeger ook. En dat was ook wel zo. 

maar ondertussen heb ik al veel reeksen die niet volledig zijn, langlopende reeksen waar een nr ontbreekt omdat het een crossover is, reeksen delen in SC en delen in HC, enz. 

Allemaal dingen waar ik pakweg 20 jaar geleden nachtmerries van kreeg. Maar kijk, ik heb er mij over gezet :)

 

misschien als ik nog wat ouder ben dan.

(zoals gij)

:P;)

Link naar reactie

volgens kuzuri kan je ook stoppen na deel 19, the death of us all, dan heb je een mooie serie! :e011:

 

invincible is wel wreed goed.

 

Ge zijt weer een volume mis. Tis volume 18. en dat vol. heet : The Death of Everyone. 

 

Zie hoeveel ge er van weet...  :e009:

 

En na 18 wordt het nog beter! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...