Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Vandaag op de Stripdagen te Rijswijk geweest. Veel uitgeverijen waren er, voor mij is dat minder interessant want ik wil graag koopjes scoren. Dat is op zich goed gelukt. 32 aankopen, ik kan dus weer even vooruit.

 

Belachelijk trouwens dat sommige handelaren hun waren hoger prijzen dan de winkelprijzen en dan 20% korting aanbieden. Oke, toegegeven, je brood verdienen met strips, het zal vast niet meevallen, doch dergelijke praktijken noem ik oplichting.

Link naar reactie

Het gaat om de oorspronkelijke lettering inderdaad.

Zouden we ons hier dan niet redelijkerwijs mogen afvragen welk doel wordt gediend met deze integrale uitgave? Een andere uitgever zal het later nog eens dunnetjes moeten overdoen met een nieuwe vertaling en nieuwe lettering om de definitieve uitgave te brengen. Dat kan gewoon tegen een prima prijs, zoals bijvoorbeeld Arboris ons keer op keer bewijst. En waarom noemen anderen dit dan een 'mooie uitgave', terwijl men hier over het algemeen toch best kritisch kan zijn?

Link naar reactie

Voor de heren die hier kennis van hebben, zoals jullie zagen heb ik bruno brazil aangeschaft, is Bruce J Hawker (voor mij onbekend) ook de moeite waard?? ik kan er bar weinig info over vinden namelijk!

Hoor graag jullie mening!

Persoonlijk vind ik bruce j beter dan bruno.

Deze is veel recenter gemaakt en dus veel vlotter qua verhaal en mooier in de tekeningen. Beide series heb ik pas nog herlezen en van beide genoten, maar van bruce j toch net even wat meer dan van bruno, die is toch wat oubolliger.

Link naar reactie

Op zondag in Rijswijk (Stripdagen):

 

- Alleen rond de wereld (Eric Heuvel/Rob van Bavel)

- Claire Dewitt # 2: Aan de poort van de hel

- Franka # 23: Geheim 1948 (SC)

- Haagse Harry - De mazzol!!

- Peking Oorlog in de diplomatenwijk (gratis bij inlevering polsbandje)

- Strip Glossy # 0 (gratis)

- uitsnede België gestript (gesigneerd door Geert De Weyer)

Link naar reactie

Bedankt Kontiki. Had het eerder op de dag al begrepen na een bezoekje aan mijn SSZ. Tegenwoordig is het probleem - voornamelijk door de vele recensies op stripspeciaalzaak.be - dat ik daar altijd met iets anders buitenwandel (in dit geval 'Bloedkoninginnen: Fredegonde 1) als hetgeen waarnaar ik verlang nog niet is binnengekomen. Dringend tijd om een stripbudget vast te leggen. 

Link naar reactie

Bedankt Kontiki. Had het eerder op de dag al begrepen na een bezoekje aan mijn SSZ. Tegenwoordig is het probleem - voornamelijk door de vele recensies op stripspeciaalzaak.be - dat ik daar altijd met iets anders buitenwandel (in dit geval 'Bloedkoninginnen: Fredegonde 1) als hetgeen waarnaar ik verlang nog niet is binnengekomen. Dringend tijd om een stripbudget vast te leggen. 

 

 

Haha, herkenbaar ja... Nog even geen recensie van Regenwolf en Jonge wolven aub... bedankt ;)

Link naar reactie

Dat zal Ben leuk vinden.  :e011:

Ik denk dat dit 2e deel voor @Ben prima te doen is. Diverse pagina's ook zonder tekst, en de rest is goed te volgen. 't Prima tekenwerk van Peter Nuyten werkt daarbij ondersteunend.

Hij moet zich niet te kort doen. Wachten is op 3e deel, ondertussen is deel 1 in elk geval erg content met de gezinsuitbreiding...

 

2lsisdh.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Wel, dat is zeker niet het geval. Het gaat er net over hoe primaire behoeften en daden naar boven komen in extreme situaties zoals in dit geval een natuurramp. Het hoofdpersonage is zeker geen hulpeloos, onschuldig juffertje.

Link naar reactie

Klantenkaart bij de stripwinkel in de buurt was vol dus ik kon me even laten gaan.

Moest er dan wel weer de onvriendelijke behandeling van de verkoopster bijnemen maar ja je kan niet alles hebben in het leven.

 

- De complete Baard en Kale 2

- Roodbaard integraal 2

- De partizanen integraal 3

- Robbedoes en Kwabbernoot door Franquin 1  

- Koralovski 1 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...