Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Klantenkaart bij de stripwinkel in de buurt was vol dus ik kon me even laten gaan.

Moest er dan wel weer de onvriendelijke behandeling van de verkoopster bijnemen maar ja je kan niet alles hebben in het leven.

 

Dat zou voor mij eigenlijk al een reden zijn om een andere ssz te kiezen. Bij de zaken waar ik klant ben (twee zijn toch min of meer vast te noemen) zouden ze daar helemaal niet moeilijk over doen of een lelijk gezicht voor trekken. Een volle klantenkaart is een volle klantenkaart, teken dat je voldoende hebt uitgegeven om een voordeel te krijgen. Als ze daar niet mee kunnen leven, dan moeten ze ook maar geen klantenkaart geven. 

Link naar reactie

Dat zou voor mij eigenlijk al een reden zijn om een andere ssz te kiezen. Bij de zaken waar ik klant ben (twee zijn toch min of meer vast te noemen) zouden ze daar helemaal niet moeilijk over doen of een lelijk gezicht voor trekken. Een volle klantenkaart is een volle klantenkaart, teken dat je voldoende hebt uitgegeven om een voordeel te krijgen. Als ze daar niet mee kunnen leven, dan moeten ze ook maar geen klantenkaart geven.

Precies. Ik had er gisteren twee vol. Hoe werkt hij bij jullie? Ik krijg 5 euro korting bij een volle spaarkaart. En bij 100 euro uitgeven heb ik een kaart vol.

Link naar reactie

Klantenkaart bij de stripwinkel in de buurt was vol dus ik kon me even laten gaan.

Moest er dan wel weer de onvriendelijke behandeling van de verkoopster bijnemen maar ja je kan niet alles hebben in het leven.

 

- De complete Baard en Kale 2

- Roodbaard integraal 2

- De partizanen integraal 3

- Robbedoes en Kwabbernoot door Franquin 1  

- Koralovski 1 

 

Welke stripwinkel is dat?

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik krijg meestal 15% na tien aankopen. Hoe meer ik kocht (gemiddeld per week), hoe meer % ik krijg.

 

Nu, de laatste weken kocht ik niet zo heel veel, dus ik denk dat mijn huidige kaart op 10% zal zitten, maar dat kan nog altijd veranderen mocht ik de komende weken plots veel kopen.  

Link naar reactie

Welke stripwinkel is dat?

Winkel is in Berchem bij Antwerpen.

Het is niet mijn bedoeling om die winkel in een zwart daglicht te plaatsen.

Want ik moet ook wel toegeven dat de echtgenoot van de dame in kwestie (ook zaakvoerder) wel vriendelijk is en ook de moeder van de bewuste dame is zeer vriendelijk.

Winkel is in de buurt en dus gemakkelijk om even snel binnen te springen.

Vanaf nu richting Antwerpen centrum en probleem is opgelost.

Link naar reactie

Winkel is in Berchem bij Antwerpen.

Het is niet mijn bedoeling om die winkel in een zwart daglicht te plaatsen.

Want ik moet ook wel toegeven dat de echtgenoot van de dame in kwestie (ook zaakvoerder) wel vriendelijk is en ook de moeder van de bewuste dame is zeer vriendelijk.

Winkel is in de buurt en dus gemakkelijk om even snel binnen te springen.

Vanaf nu richting Antwerpen centrum en probleem is opgelost.

  

Inderdaad, zowel in Mekanik als in Beo is er een heel vriendelijke service!

Mag ik ook TseTse in de Kronenburgstraat heel warm aanbevelen?

Link naar reactie

  

Mag ik ook TseTse in de Kronenburgstraat heel warm aanbevelen?

 

Dat mag je zeker :e002:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

  

Mag ik ook TseTse in de Kronenburgstraat heel warm aanbevelen?

 

Natuurlijk, Metabaron. Het was niet mijn bedoeling om hen als minder vriendelijk te bestempelen. Maar deze winkel ligt niet op mijn route, en ik had er gewoon niet aan gedacht.

Ik ben er slechts een keer geweest, maar als ik me goed herinner kreeg ik een vriendelijke begroeting toen ik er was.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik heb alleen maar problemen. Peter Pan integraal heb ik 6x heen en weer gestuurd. Locke&key master edition kreeg ik vorige week voor de tweede maal beschadigd binnen. En deze was niet een beetje beschadigd. De rug was onder en boven diep ingescheurd. Dan zorg ik er ook nog voor dat ik een dik kussen onder de brievenbus leg zodat hij zacht terecht komt. Vervolgens bel je. Krijg je iemand die zegt dat hij niks kan en het door zal zetten. Gevraagd om teruggebeld te worden. Tot op heden nog niks gehoord. En dit zijn maar twee voorbeelden. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik elke keer dat ik daar bestel minimaal 1x moet retourneren.

 

Ik krijg hier via mijn tablet geen foto's op. Iemand een idee?

Link naar reactie

Ik bestel daar af en toe comics en tot op heden altijd in perfecte staat afgeleverd. Maar ze stoppen inderdaad wel geen krantenpapier of folie tussen de boeken en de doos.

Een doos? Ze stoppen boeken van anderhalve kilo in een slap kartonnen omhulsel en verzenden dat via brievenbuspost?!? En op het moment dat je meerdere boeken besteld, en je de verwachting hebt dat het dan gezamenlijk via de pakketpost verzonden gaat worden, verzenden ze ze 1 voor 1 met als gevolg beschadigingen.

Link naar reactie

Ik had hier eerst ook een andere. Daar kwam ik altijd, maar hij is met pensioen. Dus nu bij deze. Voor hem is het iets dat hij erbij doet. Hij kan het meeste nieuw krijgen, behalve saga, maar daar is hij nu mee bezig. Het gevolg is wel dat ik soms moet wachten voordat er een nieuwe levering komt en dat dus niet alles verkrijgbaar is.

Link naar reactie

Natuurlijk, Metabaron. Het was niet mijn bedoeling om hen als minder vriendelijk te bestempelen. Maar deze winkel ligt niet op mijn route, en ik had er gewoon niet aan gedacht.

Ik ben er slechts een keer geweest, maar als ik me goed herinner kreeg ik een vriendelijke begroeting toen ik er was.

Was gewoon een aanvulling, hoor Martin. ;-) Je had al twee van m'n drie favoriete ssz'en genoemd en ik vond dat de derde ook wat aandacht verdiende. Mekanik en Beo zijn klassiekers, TseTse is voor veel stripliefhebbers een nobele onbekende en voor sommigen wellicht een fijne ontdekking.

Link naar reactie

Het probleem met bol.com is precies wat JPAR zegt..het wordt verpakt in flinterdun karton, door een brievenbus geramd, want dat scheelt schijnbaar pakketkosten, en het is echt, hand op mijn hart, altijd beschadigd.

En als je al een keer een doos ontvangt (wat naar mijn idee sinds recentere tijden niet gebeurd, ze sturen liever alles afzonderlijk) dan zit er geen verpakkingsmateriaal tussen, liggen ze los in de doos..echt om gek van te worden.

Alternatieven zijn er niet altijd, ik heb niet altijd tijd om naar de ssz te gaan, maar het verbaast mij hoe bedrijven als amazon, akim, cheap-comics, bookdepository, speedyhen en noem ze allemaal maar op, WEL weten hoe het moet.

Dit kost toch bakken met geld voor bol.com ?

 

 

Bij ons leveren ze in een doos en per koerier, misschien alleen in Nederland op deze manier via de gewone post?

Link naar reactie

Eigenlijk nog nooit problemen gehad met bol. In België leveren ze wel altijd per koerier (PostNl) en volgens mij werken die enkel voor bol en zorgen wel dat de pakjes goed behandeld worden.

 

Ik heb ook een speciale brievenbus gekocht die helemaal opengaat zodat niet alles via de gewone opening moet geperst worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...