Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Laat je eens weten wat je van March vond?

 

 

Werkelijk fantastisch!! Iedereen zou dat moeten kopen! Toen de softcover in 2013 verscheen was ik er al lyrisch over en na een paar keer herlezen te hebben ben ik dat nog steeds. Ik verzamel vnl. hardcovers en had al de Top Shelf webshop exclusive hardcover, maar deel 2 daarin nog niet gekocht (te hoge verzendkosten), dus ik ben erg blij dat we de reeks nu ook in dit deluxe formaat krijgen dat via reguliere verkoopkanalen te verkrijgen is. Enige minpunt is dat het boek iets te donker is gedrukt, waardoor hier en daar wat details lastiger te zien zijn.

Link naar reactie

Gekocht:

Rob en Kwab door Franquin deel 1 en 2

In the Pines (want mijn stripverkoper laat me niet buiten gaan zonder iets aangeraden te hebben)

Franka 23

Aâma 3

The fade out 3

Zwanenzang 2

Regenwolf (Ik hou nochtans niet van Dufaux, maar wel van Pellejero)

Old Pa Anderson (ik ging geen Hermann meer kopen)

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Kan er geen woord over vinden of de blik, achter de schermen de moeite en de euro's waard is?

Wat is jouw oordeel?

 

Soms wordt er geklaagd over een karig dossier in een integrale uitgave. Nu zie dit boek als een supermooi en compleet dossier van Een nacht in Rome 1 en 2. Het eerste deel is en interview met foto's, tekeningen en achtergronden bij de totstandkoming van de 2 delen. het 2e deel is een walhalla aan tekeningen van Marie. Een aantal tekeningen heb je al gezien is een persdossier wat op de site van de SSZ heeft gestaan. het interview heb ik nog niet gelezen. 

 

Ik vind het een supermooi boek maar ik ben dan ook fan van Jim en zijn personage Marie :)

Link naar reactie

Merci. Walking Dead 2dehands hoor.

Bruce J Hawker is leuke lectuur. Maar heeft er nog iemand deze  grote vlek op pagina 61?

 

Even gecontroleerd. Helaas voor jou, gelukkig voor de anderen is het wellicht enkel jouw exemplaar waarin iets vies is gebeurd. Ik zou het gaan omruilen.

Link naar reactie

Werkelijk fantastisch!! Iedereen zou dat moeten kopen! Toen de softcover in 2013 verscheen was ik er al lyrisch over en na een paar keer herlezen te hebben ben ik dat nog steeds. Ik verzamel vnl. hardcovers en had al de Top Shelf webshop exclusive hardcover, maar deel 2 daarin nog niet gekocht (te hoge verzendkosten), dus ik ben erg blij dat we de reeks nu ook in dit deluxe formaat krijgen dat via reguliere verkoopkanalen te verkrijgen is. Enige minpunt is dat het boek iets te donker is gedrukt, waardoor hier en daar wat details lastiger te zien zijn.

 

 

Idem dito (vandaar dat ik een paar originelen heb gekocht). Maakt het een verschil als je verschillende exemplaren koopt van de HC deel 2 op de Top Shelf webshop?

Link naar reactie

Zit er veel verschil tussen de Bruce j Hawker integraal en de eerdere bundelingen van deze held in "alles van Vance"?

 

Bruce zit toch niet integraal in Alles...?

Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Klopt, Bruce J. Hawker is niet opgenomen in "Alles van W. Vance". Bruno Brazil ook niet trouwens. En Bob Morane ook niet. En XIII ook niet. Hoezo 'Alles..."?  :e010:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...