Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Klopt, in hardcover zijn deel 2 en 7 al uitverkocht. Maar Silvester is nu begonnen ze in soft- i.p.v. hardcover uit te geven en daarvan zijn momenteel deel 1 t/m 4 te koop.

Goed dat die nu in softcover verschijnen, dan wordt het wat goedkoper om ze allemaal in huis te halen. Silvester mag hetzelfde doen met Alim en De Engelsman die niet van vuurwapens houdt.

Link naar reactie

Goed dat die nu in softcover verschijnen, dan wordt het wat goedkoper om ze allemaal in huis te halen. Silvester mag hetzelfde doen met Alim en De Engelsman die niet van vuurwapens houdt.

Delen 1-4 zijn al jaren in softcover beschikbaar. Op CW hier en daar erg goedkope prijzen.

Link naar reactie

Parker: The Martini Edition.

Na alle goede verhalen over Darwyn Cooke op dit forum heb ik deze luxe uitgave op groot formaat aangeschaft. Prachtig boek met eerste twee albums van Parker, een extra verhaal en veel achtergrondinformatie (interviews, schetsen etc.). Ook maar gelijk de delen 3 en 4 in HC gekocht.

Weet iemand of die laatste twee delen wellicht in de toekomst ook door IDW op groot formaat in een luxe versie worden uitgegeven?

 

post-829-0-28756600-1464236985_thumb.jpg                    post-829-0-23588000-1464237360_thumb.jpg

 

post-829-0-05245700-1464237373_thumb.jpg

Link naar reactie

Gefeliciteerd met je aankoop! Werkelijk een van de mooiste stripboeken die je in je bezit kan hebben. Het was altijd de bedoeling van Cooke (en IDW) om een tweede Martini Edition uit te brengen. Hopelijk komt die nog steeds, want ik wacht er met smart op!

 

Dank Martin :e005: !

Alle Cooke fans bedankt voor het enthousiasmeren, en ook ik kijk nu uit naar The Martini Edition deel 2!

Link naar reactie

Leuk dat je hem zo goed vindt. Parker is een van mijn favorieten. Ik vraag me af of die tweede editie er nog wel komt nu Cooke er niet meer is om extra materiaal te maken. De HC 4 Slayground is ook vrij kort en werd opgevuld met het kortverhaal The Seventh uit de eerste Martini edition.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Of het tweede deel net zo'n ambitieus project wordt als het eerste deel waag ik te betwijfelen. Die eerste Martini Edition was een paar keer uitgesteld, omdat Cooke het beste boek wilde maken dat hij kon. Of dat hier gaat lukken is dus de vraag. Wel heeft hij nog Parker werk gemaakt. Denk maak eens aan de covers van de romans. Mogen wat mij betreft opgenomen worden in het tweede deel. Er zal vast nog meer gerelateerd werk zijn dat IDW erbij kan gooien om het geheel wat 'body' te geven. Fingers crossed!

Link naar reactie

Volgens mij heeft hij enkel de eerste roman The Hunter op die manier kunnen illustreren.

 

Tip: die staat bij cheap comics voor slechts 12,50 euro. Koopje.

 

http://www.cheap-comics.com/parker-hunter-novel-illus-darwyn-cooke-p-18701.html

 

Maar zou inderdaad een mooi eerbetoon zijn, een tweede Martini editie, aangevuld met al het niet gebundelde materiaal van Parker.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Vanmiddag naar de lokale Bruna gegaan voor het kopen van een kado en BAM! Een nwe container aangekomen.

Ik weet niet weet ik moet bedanken, maar danki!

 

Star Wars in NL en engels. Ook eindelijk aangekomen Amoras deel 5+6 en verschillende Marvel in NL en engels.

 

Helaas is mijn stripbudget net naar Nederland overgedragen, dus enkel de 2 Darth Vaders gekocht.

post-904-0-75752700-1464315642_thumb.jpeg

post-904-0-53531000-1464315655_thumb.jpeg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...