Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Stomp 2

Robbedoes integraal 2 (de verhalen hierin heb ik toevallig niet, maar ik ga niet heel mijn serie vervangen)

Havik 9

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Waar zijn de mooie dagen #2 HC

Overlevenden

Franka luxe

Vraagje over mooie dagen #2 HC,

in mijn exemplaar zitten in laatse bundeltje een pagina of 8 gedrukt op ander papier. Papier is in tegenstelling tot de rest glossy en lichter. Zijn er nog andere die dit opgemerkt hebben?

Link naar reactie

Vraagje over mooie dagen #2 HC,

in mijn exemplaar zitten in laatse bundeltje een pagina of 8 gedrukt op ander papier. Papier is in tegenstelling tot de rest glossy en lichter. Zijn er nog andere die dit opgemerkt hebben?

Ik heb zojuist gekeken en de laatste pagina's zien er bij mij hetzelfde uit als de andere, even zwaar en glossy.
Link naar reactie

Martini edition [emoji1303]

 

Maar ook voor de rest knappe uitgaven.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Zie ik nu scheel d'erover of zijn er posts verdwenen hier?

 

1373927308_9082_original.jpg

 

Ja hoor, de recente posts die je bedoelt zijn alweer verdwenen. Eerst verdwenen ze direct, toen plaatste ik mijn post terug, die dan een paar dagen is blijven staan, maar die vannacht alweer heimelijk weggepoetst is. Dat gebeurt bij berichten door anderen ook geregeld.

Een dergelijk gedrag van de mods(?) is verwerpelijk. Je voedt er alleen maar extreem gedachtengoed mee!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
Voor een goed begrip, het ging hierover:

 

Morpheus:

gewist. Sorry.

 

Martin:

Er kwam toch geen advocaat aan te pas? [*]


 

Mask:

Da's vreemd. Eerst was het er, dan weer niet, en nu weer terug.

 

Martin:

Inderdaad, Mask. Ik heb het er terug opgezet want mijn reactie was mysterieus verdwenen.

Wanneer een bericht verwijderd wordt zou het correct zijn wanneer de poster ingelicht wordt over het verwijderen van het bericht én met vermelding van de reden.

Dat gebeurde hier niet, en van anderen hoor ik dat het niet de eerste keer is.

Maar wie weet spookte de server daarjuist? Kan ook, natuurlijk.

 

* Hierbij refereer ik naar een recent interview door mij dat wegens een advocaat gewist werd.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ok. Voor dit weer een eigen leven gaat leiden en er weer een discussie over moderatie ontstaat (en Godwin's Law weer bewezen gaat worden :-) )

Ik heb het berichtje zelf gewist. Ik ben niet bedreigd door advocaten, moderatoren oid. 

 

Voor de hele nieuwsgierigen. Ik had een opmerking gemaakt dat ik de cover van Betty en Dodge nogal opvallend vond omdat ik eerst de indruk had dat ze met hele andere dingen bezig was dan zich vasthouden. De pose is nogal suggestief. Vond achteraf de opmerking toch niet zo grappig en heb hem weggehaald. 

 

Everyone move on now, nothing to see here...gewoon weer leuke covertjes plaatsen  :e012:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...