Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Nee die heb ik bewust niet gekocht, puur vanwege het geld.

Ik heb al de Carl Barks en Don Rosa Library, de daily newspaper comics van donald en de Gottfredson library om jaarlijks te kopen. Dus deze heb ik voorbij laten schieten. Er is in dit formaat ook nog de silly symphonies te verkrijgen he!

 

Die ben ik ook allemaal aan het kopen.

 

By the way, de verdere vertaling van De Gouden Jaren van Mickey Mouse staat (voorlopig) on hold bij Dark Dragon Books. 

 

Gouden-Jaren-Mickey-Mouse-4.jpg

Link naar reactie

Hij is me zeker bevallen. Ik hou wel van avonturenverhalen alla Jules Verne en Indiana Jones. De verhalen worden wel ontzettend uitvergroot richting het absurde, maar dat maakt het juist erg leuk om te lezen (sommigen omschrijven het als pulp). De tekeningen zijn goed, ze ondersteunen het verhaal. Elk personage heeft zijn eigen rol en bijbehorende 'eigenaardigheden'. Cigale doet eigenlijk niets anders dan de vrouwen opvangen. Maar Docteur Mystere kan natuurlijk niet zonder een assistent. :)

Link naar reactie

Nee die heb ik bewust niet gekocht, puur vanwege het geld.

Ik heb al de Carl Barks en Don Rosa Library, de daily newspaper comics van donald en de Gottfredson library om jaarlijks te kopen. Dus deze heb ik voorbij laten schieten. Er is in dit formaat ook nog de silly symphonies te verkrijgen he!

Is die Don Rosa Library een beetje goed aan te komen? Mijn Don Rosa collectie is behoorlijk hap-snap. En hij ligt vort ook bij de Kruidvat voor 2,50. :blink:

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Prince Valiant (Fantagraphics) - deel 12

 

Oom Theodoor vertelt:

Toen Silvester Strips destijds met de uitgave Valiant-uitgave per twee jaargangen onder de vorm van een "case-editie" (aan € 89 per album) en een "luxe-editie" (aan € 59 per album) begon, was ik niet snel genoeg geweest om in te tekenen (op de "gewone" luxe, that is, want die vond ik al prijzig genoeg).

Dat ik achter het net had gevist bleek echter een geluk bij een ongeluk te zijn want kort daarop ging ook Fantagraphics van start met een gelijkaardige uitgave per twee jaargangen.  Dit keer aarzelde ik niet, temeer daar de prijs, o.a. door de lage koers van de dollar, per deel schommelde rond de € 21 (delen 1 tot 5) om dan in de loop der jaren te stijgen tot momenteel ca. € 32.

Daarna pakte Silvester alsnog uit met een minder dure HC-uitgave met telkens één jaargang (toch nog aan € 17 per deel) maar deze keer waren zij te laat: ik zat al bij 't Amerikaantje.

En ikke intussen nog steeds blij met mijn Fantagrafiekskes.

 

post-197-0-09784600-1466871596_thumb.jpg

 

Félix intégrale - tome 6

 

Zie ook mijn post bij het draadje "Integrales".

 

post-197-0-13653000-1466871580_thumb.jpg

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie

besteld, zal wat duren voor ze in mijn handen zijn:

Tangy & Laverdure integraal HC 05 Opdracht in Polynesie

Undertaker 01 Goudvreter         (Apache Junction gekocht, dan deze 2 maar ook + de positieve feedback)

Undertaker 02 De dans van de gieren

Edelweiss Luxe HC 03 verzamelaarspakket   (Hugault)

Docteur Mystere Integraal HC (door positieve feedback JPAR)

En toch maar Ernie Pike 01 HC  besteld (geen feedback kunnen krijgen :e007: , maar het is een van Hugo Pratt)

 

Link naar reactie

Eerste twee van Kriss van Valnor waren goed, heb maar de volledige reeks gekocht.

 

 

Hier idem; inmiddels ook enkele delen uit de Thorgal hoofdreeks en de 4 delen van "De Jonge Jaren van", alles in HC. Alleen Kriss de Valnor - deel 1 is in HC overal uitverkocht;

morgen verwacht ik de Duitstalige HC van Splitter uitgave daarvan, zelfs met 24 bonus-pagina's en via Amazon.de ook nog portovrij.

 

 

2z6zdzr.jpg

 

Vier albums ontbreken op deze foto.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...